Novritsch SSX23 - Pistol

Ga jij Nov's nieuwe pistol kopen?

  • Ja

    Stemmen: 5 8,8%
  • Ik wacht eerst de reviews af, daarna misschien

    Stemmen: 10 17,5%
  • Nee

    Stemmen: 42 73,7%

  • Totaal aantal stemmers
    57

Solstice

Well-Known Member
5 feb 2018
254
222
Trophies
18
Gezien er voor het vorige topic behoorlijk wat animo was is her wellicht geen gek idee om ook een topic aan te maken voor de replica die Christoph vanmiddag gaat releasen.

Het is overduidelijk een MK23, wordt alleen even afwachten wat het onderhuids zal zijn. Van wat er op de teasers te zien is lijkt het me wel een vette replica te worden en ben benieuwd hoe hij er in zijn geheel uitziet.

De teasers:
rKEGydUm.jpg


xr7hE5Zm.jpg


CbEzO6Km.jpg


MP3nh5v.jpg


XmjztpCm.jpg


De afbeeldingen aanpassen om zo meer te zien te krijgen lukt helaas niet :p
W41wc6Im.jpg


Zijn MK23 is al wel vaker in zijn videos voorbij gekomen zoals ook hier:

Edit:
Inmiddels is hij gereleased. €135 voor een kale replica waar je de demper en rails nog bij moet kopen... o_O
LOpKz03.jpg


nWUunxR.jpg


x7z8XZ5.jpg


Als je hem een beetje aankleed kost hij je nog aardig wat. Slimme marketingstrategie.

GHljsGi.png
 
Laatst bewerkt:
Heb met mijn TM Hi-Capa een prima side arm, met normaal formaat / holster. Dus ik zit er niet op te wachten.

Voor mijn speelstijl (vaak achter de vijandelijke linie) zou het wel handig zijn.
 
Ik kan je garanderen dat het een STTI rebrand is. 40 euro pistool, plak er novritsch op, boom 135 euro pistool. Ik was hoopvol doordat er een rail piece op zat voor een dot sight en je een foam filled silencer hebt ipv een barrel extension, maar die moet je er voor een hoop geld erbij kopen. Doe jezelf een plezier en koop voor 1 a 2 tientjes meer een TM of voor 40 euro een STTI en koop van het resterende geld, 2 mags, foam voor je silencer en upgrades.
 
Ik ben wel gecharmeerd van het type holster dat beschikbaar is voor zijn nieuwe pistol. Ben er niet heel bekend mee maar is dit ook verkrijgbaar voor andere type zoals M9 en Glock?
 
Ik ben wel gecharmeerd van het type holster dat beschikbaar is voor zijn nieuwe pistol. Ben er niet heel bekend mee maar is dit ook verkrijgbaar voor andere type zoals M9 en Glock?
Type holster is van DTD(dubble tap design)
 
  • Leuk
Waarderingen: qlymax
Gelijk @Rebelattack zegt, ga geen geld betalen voor een stti rebrand. Maar als je zelf niks wilt doen is het misschien wel een optie
 
Ben er benieuwd naar, maar ga de replica zeker niet kopen. Het past niet bij mijn speelstijl en het is heerlijk als je gbb veel kabaal maakt
 
Vindt het een geinig ding om te zien maar zowiezo niet voor mijn speelstijl. Zeker de lengte met silencer erbij.
Krijg een slapstick gevoel van: “ Ben je blij om me te zien of is dat een SSX-23 in je holster.” :p . Zeer flauw I know.
Maar ben wel dankzij z’n videos aan het airsoften geraakt.
 
  • Leuk
Waarderingen: MauriceV92
Vind het wel vreemd,side arm die stil is,maar je kan er ook een tracer op zetten.kunnen ze meteen zien waar de schoten wegkomen....
 
Tja, wil er eerst eens life mee schieten voor ik er een conclusie over ga trekken. Gebruik zelf nog steeds tot grote tevredenheid mijn KJW MK2. Met alle aanpassingen nog geen 100,- euro gekost, schiet als een speer en is stiller dan een fully upgraded MK23. Is ook nog behoorlijk stuk handzamer dan al deze MK23 varianten. Maar ben benieuwd wat dit ding life doet. Vind de prijs voor een totaalpakket eigenlijk redelijk hoog.

Zit eigenlijk zelf meer te wachten totdat dit apparaat hier ergens verkrijgbaar is: https://www.icsbb.com/productdetail_en.php?id=6608&model_id=6609
 
Tja, wil er eerst eens life mee schieten voor ik er een conclusie over ga trekken. Gebruik zelf nog steeds tot grote tevredenheid mijn KJW MK2. Met alle aanpassingen nog geen 100,- euro gekost, schiet als een speer en is stiller dan een fully upgraded MK23. Is ook nog behoorlijk stuk handzamer dan al deze MK23 varianten. Maar ben benieuwd wat dit ding life doet. Vind de prijs voor een totaalpakket eigenlijk redelijk hoog.

Zit eigenlijk zelf meer te wachten totdat dit apparaat hier ergens verkrijgbaar is: https://www.icsbb.com/productdetail_en.php?id=6608&model_id=6609

https://unit13shop.eu/en/airsoft-re...back/ics-ble-pm2-makarov-nbb/a-28994-10000012 ?
 
  • Leuk
Waarderingen: Akita
Tja, wil er eerst eens life mee schieten voor ik er een conclusie over ga trekken. Gebruik zelf nog steeds tot grote tevredenheid mijn KJW MK2. Met alle aanpassingen nog geen 100,- euro gekost, schiet als een speer en is stiller dan een fully upgraded MK23. Is ook nog behoorlijk stuk handzamer dan al deze MK23 varianten. Maar ben benieuwd wat dit ding life doet. Vind de prijs voor een totaalpakket eigenlijk redelijk hoog.

Zit eigenlijk zelf meer te wachten totdat dit apparaat hier ergens verkrijgbaar is: https://www.icsbb.com/productdetail_en.php?id=6608&model_id=6609
Die ics pm2 is in voorraad bij airsoftshop voor 140eu ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Akita
Bij airsoftshop helaas alleen ophalen en bij unit 13 out of stock. Er is in Finland nog een leverancier maar spreek geen Fins. :(