Olaa

Karim Padding

Member
20 jul 2019
5
3
Trophies
5
hee, bij deze zal ik mezelf even voorstellen.
Mijn naam is Karim Padding, 21 jaar en woonachtig in Akersloot.

Sinds kort begonnen met Airsoft omdat een paar kennissen dit al een aantal jaren doen.

Momenteel heb ik alleen in Wormerveer gespeeld maar ben ook van plan naar het buitenland te gaan en nieuwe mensen te ontmoeten in dit wereldje!

Mochten er mensen zijn die het leuk vinden om samen een keer naar België of Duitsland te gaan, Let me know!

Ciaoo

• Leuk
Waarderingen: Pietjepuk123
Welkom,
Vergeet niet dat als je een keer naar Duitsland gaat dat men daar een aantal strikte regels heeft aan en over replica's

Kunt u hier mij meer info over geven? Wat zijn de regels over de wapens? Bepaalde restricties ofzo

Geen probleem

Voor de replica's:
- Alles boven de 0.5J mag enkel semi-auto kunnen schieten. De full auto optie moet hier PERMANENT uitgeschakeld zijn (dit mag dus ook geen optie zijn in eventueel geinstaleerde mosfets o.i.d.)
- Replica moet voorzien zijn van markeringen: een "F" mark, kaliber 6mm bb en de naam van de Duitse importeur. Aangezien enkel de importeur bevoegd is deze markeringen aan te brengen komt het er in de praktijk dus op neer dat men enkel met in Duitsland gekochte replica's in Duitsland kan spelen.
Note: het gaat hier om het apparaat wat de bb's afvuurt, waardoor sommige shotgun shells en de 40mm granaten ook voorzien moeten zijn van de markeringen.

Accesoires:
- Lampen en lasers die op een replica/wapen te monteren zijn zijn niet toegestaan voor particulier bezit en dus verboden.