Zo even weer tijd voor een kleine update.
Gisteren heb ik een Prometheus 6.03 509mm inner barrel binnen gekregen.
Deze heb ik gelijk geïnstalleerd met een flathop en de prometheus bucking.
De groupings werden gelijk een stuk beter. Dit was nog wel met .25 gr bb's.
Ik heb ook een zak .32 en een zak .36 bb's van Prohit gekocht. Eens kijken hoe die schieten.
Hoor vaak verhalen dat prohit "resten" achter kan laten in de bucking. Na een dag spelen met prohit is het daarom verstandig om je bucking schoon te maken
je weet dat je ze gewoon kan kopen voor een paar euro?
Nee dat wist ik nii..Je weet dat die van een M16 Style stock net wat anders is dan de gemiddelde die je voor een buffertube gebruikt? Voor deze style stock een sling plate vinden is niet zo makkelijk, ook geprobeerd voor mijn G&G M16 maar die bleken een special systeem te gebruiken en daardoor was niks compatible.
@Rick191 Inderdaad. Qua delay lijkt het mij geen groot probleem te zijn. Waar ik wel tegen aanloop is of mijn lipo's het volhouden. Speel nu met 11,1V en 1500 MaH omdat deze in mijn stock passen. Daarnaast heb ik ook deans om geen energie te verspillen. Maar het viel mij op dat de DMR veel batterij gebruikt. Aankomend weekend ga ik weer skirmen en zal dan kijken of deze batterij het volhoud. Als dat niet zo is, stap ik over naar een 11,1V en 2300 MaH, en dan maak ik een pouche aan de zijkant van de replica.
Wat betreft midcaps speel ik momenteel met Ares M4 Midcap shot 120rds en die bevallen uitstekend. Zitten 20 minder BB's in dan in een normale midcap, maar door de lengte van het magazijn ideaal voor een DMR.
Sterkere veer meer ampere nodig om een schot te vuren dus ja je batterijen gaan sneller op . Kan ook liggen dat de motor niet efficiënt is voor het systeem. Zo zou een hogere TPA motor bijvoorbeeld efficiënter zijn dan een lagere TPA motor.
Dit is echter een SR-25 receiver dus die gebruikt 7.62 style mags en dus passen standaard STANAG mags niet, dat is het essentiële verschil tussen deze jouw DMR en die van Rick.
@Rick191, haha ikke was het trouwens die antwoorden op airsoftvlogs en wilde nog zeggen kijk naar G&G mags maar toen bedacht ik me dat die geen V2.5 gebruiken en dus waarschijnlijk niet werken .
Oh, whoops. Verkeerd gekeken .
Gewone m4 magazijnen passen idd niet. Maar waarom zouden de g&g magazijnen niet passen? De P&J is een clone van A&K welke op zijn beurt een clone van G&G is. Maar waarschijnlijk ligt het aan mijn redenatie