Kan de NABV dan naast velden sluiten misschien ook eens een deel van het geld dat ze aan ons "verdienen" steken in het helpen met onderhouden van velden of zelfs oprichten van velden? Ik bedoel we betalen 78 per jaar contributie, maar veel zie ik er niet van terug, af en toe een mailtje met info waar ik meh tegen zeg, IAPS toernooien waar denk ik maar 1% van de community voor lid is en dan het NAC (airsoft centrum), wat dan ook echt het enige goede is aan alles, behalve dat het dan een maand dicht is voor IAPS :|.
Erg jammer van het nieuws
Petitie Tekenen dus!
Voor advies en begeleiding bij het openen en uitbaten van een terrein is de NABV al beschikbaar. Fysiek geld en/of materiaal steken in een veld wat door een andere partij als de NABV wordt uitgebaat, meestal een commerciële partij, is echter niet iets wat zij mogen doen.
En het NAC is niet een maand dicht voor IAPS, een groot deel van de tijd wordt besteed aan de herinrichting van de hal en het instaleren van die competitieconstructie van G&G.
Hier nog een relevant artikel van de NABV (bestaat al langer):
http://www.nabv.nl/audits
Ik heb de Facebook comments gelezen en ik vind dat er wel een beetje mysterieus wordt gedaan waarom ze hoogstwaarschijnlijk moet sluiten. Iedereen zegt wel dat het aan de NABV ligt maar het kan net zo goed aan bijvoorbeeld de gemeente liggen. EDIT: Ik ga morgen naar RSL en ik ga hier wel naar vragen.
Wel vraag ik me inderdaad wel af wat de NABV in vredesnaam met het contributiegeld doet . Ze hebben meer dan 15.000 leden x €78 = €1170000 per jaar. Het enige wat ik terugzie is inderdaad de NAC, maar dat is 150+ km rijden, joepie. Bovendien kost dat geen 1.2 miljoen euro per jaar. Met dat geld kan je makkelijk in meer locaties investeren lijkt mij.