Russia loadout

Quickjo1nt

Well-Known Member
12 feb 2018
72
34
Trophies
9
Beste ACN-Leden.

Nu al een tijdje had ik een Russische loadout in mijn gedachten. Mu wil ik zelf een beetje gaan kijken hoe of wat.
Speel zelf als sniper en wil er toch wel een aeg erbij. En later wss nog een DMR die bij de loadout gaat passen.

Nu is het wel wat gemakkelijker om bij Red army airsoft te kijken voor kleding.
Dit omdat ik eigenlijk alleen spetsnaz en FSB ken.
Dit wil ik als stap 1 gaan doen.

Daarna even voor een replica gaan kijken. Zit zelf even te denken maar voor de eerste plaats wil ik toch gaan voor een AK. Daar nog even inlezen wat een beetje een goede ak replica is.
Dit zal ik later uitbreiden met een DMR projectje.

Zijn er nog mensen die suggesties hebben.

Mvg Jarno,

• Leuk
Waarderingen: markiemark
Wat @Rebelattack zegt, dat zijn goede merken :)
Heb zelf een E&L AKSU, en die voelt en ziet er erg realistisch uit. LCT heeft (volgens mij) vaak dat de batterij in de front grip moet. Bij E&L zit hij vaak onder de dustcover.

Je zoekt een moderne versie van de AK neem ik aan?

Bij mij moet het gewoon goed zijn. Budget heb ik daar eigelijk niet zo in als het maar geen 600+ is voor een replica. E&L heb ik zelf wel wat over gelezen.
Heb ook iets gelezen dat je deze moet in oliën?
Wil wel een moderne ak al vind ik het hout ook echt nog steeds wel mooi.

• Leuk
Waarderingen: markiemark
E&L gaat roesten als je die niet bij houd, voor mij een reden om geen E&L meer te nemen. De puristen zullen het vast prachtig vinden, maar het blijft voor mij op plaats 1 nog een hobby en ik vind de internals leuk, maar heb geen zin, om de x weken een replica te gaan oliën, dan was ik wel bij een schietvereniging gegaan ipv gaan airsoften. Als je een FSB Alpha AK wil bouwen is dat best goed te doen, ik wil het zelf ook nog doen maar dan op een CYMA, kijk eens op airsoftentrepot en fire-support voor LCT daar zijn ze heel goed geprijsd.

• Leuk
Waarderingen: Quickjo1nt
Nog wat sites die je kan bekijken:

https://grey-shop.ru
https://export.airsoftstore.ru
http://gienatactics.ru

Hier heb ik mijn meeste gear en kleding vandaan.

Je kan het beste even gaan googlen om te bekijken welke camo / setup je wilt gaan nabouwen.
Zo kan je kiezen uit ontzettend veel verschillende camouflages en verschillende takken binnen het leger die weer verschillende gear gebruiken.

• Leuk
Waarderingen: Camilo en Quickjo1nt
Ik heb AK's van E&L, LCT en Cyma en ben over alle drie erg tevreden.
Mijn E&L roest niet en als hij na een skirm nat is moet je hem gewoon ff afdrogen.
Als je een DMR wilt bouwen van een AK dan kan je heel goed een Cyma nemen aangezien alle internals er toch uit gaan. Het is lekker licht en extern van goede kwaliteit.
Qua kleding kan je alles door elkaar heen gebruiken. Het is handig om niet met een gorka te gaan spelen in de zomer want dat is veel te warm. Je zou evt een sumrak kunnen halen, die zijn heerlijk voor in de lente en zomer en meer Spetsnaz dan dat krijg je het niet.

• Leuk
Waarderingen: michielvdz en Camilo
Goede keuze! Das een mooie, de meer modernere versie :)
Als je mij op een skirm ziet lopen, mag je ook zeker m'n AKSU een keer uitproberen ;)

Gisteren waren er weer wat bewonderaars haha

Goede keuze! Das een mooie, de meer modernere versie :)
Als je mij op een skirm ziet lopen, mag je ook zeker m'n AKSU een keer uitproberen ;)

Gisteren waren er weer wat bewonderaars haha

haha Top! Ga zondag naar Veluwe.
Weet niet waar jij zoal heen gaat?

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Camilo
haha Top! Ga zondag naar Veluwe.
Weet niet waar jij zoal heen gaat?

Ik ga zaterdag naar Bunker Hill met o.a @Suriana . We gaan samen snipen, dan neem ik m'n Dragunov SVD mee. Is weer een tijd geleden dat ik gesniped heb ;)

Verder ga ik meestal naar: Balls and Arrows met tovariches o.a: @Stey , @Strelok en @ChaoSState ,
Het is altijd erg gezellig met hun op het veld er daarbuiten.

Bunker Hill (als het later dit jaar mooi weer is, weer een weekend) en Combat City Leiden. Veluwe wil ik ook nog een keer heen :D

• Leuk
Waarderingen: Stey en Suriana
Goede keus uiteraard :)

Met E&L kun je de plank in mijn opinie niet misslaan. Mijn eerste replica was ook een E&L (74N) en dan betaal je wat meer, maar krijg je ook een mega-vette replica out of the box. Jup, je zult hem na de skirm gewoon ff lekker moeten boenen, en ik spuit'm in met wapenolie, ff rubben en klaar. Kost je wat, 2, 3 minuten?. Geen moeite. Beetje gun-nut pakt z'n replica thuis ook nog wel eens uit de kast om hem even te bewonderen. Dan kun je zoiets ook ff snel doen.Ik in ieder geval wel :P

Qoa loadout kun je met Opfor alle kanten uit, eigenlijk net zo'n breed scala als aan de Nato kant. Oud,modern en alles er tussen in.

Ikzelf speel uitsluitend in ouwe oostblok meuk, 90'er jaren.

Have fun met kiezen :) Vragen staan hier altijd vrij.

• Leuk
Waarderingen: Stey en Camilo
Goede keus uiteraard :)

Met E&L kun je de plank in mijn opinie niet misslaan. Mijn eerste replica was ook een E&L (74N) en dan betaal je wat meer, maar krijg je ook een mega-vette replica out of the box. Jup, je zult hem na de skirm gewoon ff lekker moeten boenen, en ik spuit'm in met wapenolie, ff rubben en klaar. Kost je wat, 2, 3 minuten?. Geen moeite. Beetje gun-nut pakt z'n replica thuis ook nog wel eens uit de kast om hem even te bewonderen. Dan kun je zoiets ook ff snel doen.Ik in ieder geval wel :p

Qoa loadout kun je met Opfor alle kanten uit, eigenlijk net zo'n breed scala als aan de Nato kant. Oud,modern en alles er tussen in.

Ikzelf speel uitsluitend in ouwe oostblok meuk, 90'er jaren.

Have fun met kiezen :) Vragen staan hier altijd vrij.

Ag dat na boenen heeft natuurlijk ook wel wat. En is die gelijk weer schoon voor de volgende keer. En het ruikt wel ook echt.

• Leuk
Waarderingen: Stey en Camilo
Dear comrades! On february 23, Russia celebrates Defender of the Fatherland Day!

23FEB = 7% kortingscode voor Grey-Shop. Zojuist mijn geplande bestelling geplaatst. Scheelde me toch weer mooi 14 euro. :cool:

Greyshop is best wel overrated..zeker met hun prijzen... my 2 cents..ik speur liever op Red Alliance.

Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Waarderingen: Camilo en Stey
Beste ACN-Leden.

Nu al een tijdje had ik een Russische loadout in mijn gedachten. Mu wil ik zelf een beetje gaan kijken hoe of wat.
Speel zelf als sniper en wil er toch wel een aeg erbij. En later wss nog een DMR die bij de loadout gaat passen.

Nu is het wel wat gemakkelijker om bij Red army airsoft te kijken voor kleding.
Dit omdat ik eigenlijk alleen spetsnaz en FSB ken.
Dit wil ik als stap 1 gaan doen.

Daarna even voor een replica gaan kijken. Zit zelf even te denken maar voor de eerste plaats wil ik toch gaan voor een AK. Daar nog even inlezen wat een beetje een goede ak replica is.
Dit zal ik later uitbreiden met een DMR projectje.

Zijn er nog mensen die suggesties hebben.

Mvg Jarno,

Red army airsoft kan ik je zeker aanraden...zeker als je nieuw bent met t Russische spul. Igor is een aardige gozer en zal je zeker al de nodige info geven en je op weg helpen. Heb er ook al t een en ander vandaan en krijg morgen mn nieuwe gorka binnen plus een cadeautje van igor omdat t wat lang duurde voordat ik mn bestelling kreeg. Hij verkoopt mooie spullen en nog van goede kwaliteit ook. Weet alleen niet of hij zn winkel nog heeft in arnhem of dat ie al een ander onderkomen gevonden heeft.....naar dat is een kwestie van ff mailen. Succes met het vinden van je Russische loadout....een geweldige keuze