Ik heb net mijn eerste twee dozen ontvangen uit amerika. De douanen hebben wel problemen opgeleverd maar omdat dat zo hectisch was zijn ze vergeten bpm en invoerkosten over te rekenen, kortom lekker goedkoop geshopt :D en dit is de Lvoa-s nog wel helemaal stock maar ben benieuwd hoe lang dat zo gaat blijven :)



IMG_9486.JPG
IMG_9487.JPG
 
Laatst bewerkt:
KWA Kriss Vector

20170721_230533_zpsdduj6xup.jpg


(brand spanking new ook nog :D)

OMG Oddball.. STAHP! Ik wacht nog echt met heeeeeel veel geduld tot mijn Krytac Vector binnenkomt.. en ik ga vandaag op vakantie, dus sowieso nog 2 weken moeten wachten! Ben erg benieuwd wat je ervan vind, en wil graag een keer een comparison doen met de Krytac!
 
  • Leuk
Waarderingen: Blekkienl
Mijn NSWDG red team, 2009 gebaseerde HK416 met EOTech 552 (replica), AN/PEQ-15 (replica), AAC M4-2000 silencer en Tango Down VFG. Mist alleen nog een custom AOR1 paint job, waar ik nog niet helemaal over uit ben of ik onderdelen of juist de gehele replica mee ga voorzien. Beide zijn gebruikelijk en een oude generatie HK two-point sling.

Disclaimer bij deze foto's: M83 is niet van mij, betreft een replica en bevindt zich niet in Nederland. Is alleen voor impressies shots, zoals deze kiekjes :)

fYdW5r9.jpg


5Dek9U1.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: BRM, Daburg en Sadiek
Ik heb mijn 416 stiekem al laten zien in "Wat heb je gekocht of binnengekregen", maar nu sinds eergisteren met een wapenkoffer en rail cover.

nGjPaRS.jpg