Wat heb je natuurlijk nodig in de airsoft wereld? Je raadde het natuurlijk al! Een vitrine kast om je replica's te laten zien. Aan wie? Geen idee :l Maar hier is het, af en toe post ik hier een foto als er weer iets nieuw in komt. Voor iedereen die het iets kan boeien.
Week 1, Een lege kast, opgepikt voor 25 euro, een slotje voor 8 euro en 2 haken voor 5 euro. Een prima deal volgens mij
.
Week 2, Een lege kast staat natuurlijk niet, en ik kon het niet laten om toch een replica te kopen. Ik heb toen gekozen voor een WE 1911 en wat er bij komt kijken. De primary was al bestelt dus het werd een sidearm.
Week 3, Ik kwam erachter dat BunkerHil toch door ging voor mij. Dus moest ik snel even nog een aantal dingen hebben voor de dag. Een reflecteerend hesje en de benodigde berscherming. Ook mijn M90 camo kleding kwam ook binnen. Maar dat ligt niet in de kast.
Week 4, Na Bunkerhill kwam ik er toch achter dat ik een aantal dingen miste. Anti Fog en schoonmaak doekjes voor de goggles. Dat was namelijk na 5 minuten al een aquarium.
@Camilo nog bedankt voor de anti fog spray op BH.
Week 5, Na 5 weken was het eindelijk zo ver. Na nog een week stage kwam ik thuis en daar stond mijn eerste Primary Replica klaar. Een SA-V04 met 3 magazijnen, alleen een beetje jammer dat de meegeleverde accu niet in de replica past. Of ik krijg hem er niet in.