Zo, met dat onderste ding is ie echt vet lelijk! Maar zoals jij hem hebt ziet hij er vet uit! Is dat gewoon makkelijk eraf te halen?

Haha, dat was ook het eerste wat er af ging. Dat ding zit vast met een boutje wat er helemaal doorheen gaat. Makkelijk te verwijderen.
 
Haha, dat was ook het eerste wat er af ging. Dat ding zit vast met een boutje wat er helemaal doorheen gaat. Makkelijk te verwijderen.

Ja, na wat verder te kijken op taiwangun zag ik het. Heb er 1 besteld.. samen met een nieuwe stock. En ik zei nog zo .. geen dingen kopen meer deze maand...
 
  • Leuk
Waarderingen: Sadiek
You guys ain't alone, had tegen mezelf gezegd eerst weer wat verkopen voordat ik een nieuwe replica koop en dan toch weer azen op een 2de hands CZ 805 :|.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Zo had ik afgelopen zaterdag voor een mooi prijsje een Walther PPQ overgekocht van iemand die helaas stopte.
Had ik niet nodig, maar voor de helft van de nieuwprijs altijd leuk voor erbij.

(sommige mensen zeggen ook dat je nooit teveel side-arms kunt hebben...)
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Side-arms zijn sowieso echt heel tof idd! Daar kan je er echt niet genoeg van hebben <3
 
b6ieaafhhkyqe.jpg

Dacht post hem ook maar even hier nu de build af is :)
 
Wat heb je natuurlijk nodig in de airsoft wereld? Je raadde het natuurlijk al! Een vitrine kast om je replica's te laten zien. Aan wie? Geen idee :l Maar hier is het, af en toe post ik hier een foto als er weer iets nieuw in komt. Voor iedereen die het iets kan boeien. ;)

Week 1, Een lege kast, opgepikt voor 25 euro, een slotje voor 8 euro en 2 haken voor 5 euro. Een prima deal volgens mij :).
Week_1.png


Week 2, Een lege kast staat natuurlijk niet, en ik kon het niet laten om toch een replica te kopen. Ik heb toen gekozen voor een WE 1911 en wat er bij komt kijken. De primary was al bestelt dus het werd een sidearm.
week_5.png


Week 3, Ik kwam erachter dat BunkerHil toch door ging voor mij. Dus moest ik snel even nog een aantal dingen hebben voor de dag. Een reflecteerend hesje en de benodigde berscherming. Ook mijn M90 camo kleding kwam ook binnen. Maar dat ligt niet in de kast.

Week_2.png


Week 4, Na Bunkerhill kwam ik er toch achter dat ik een aantal dingen miste. Anti Fog en schoonmaak doekjes voor de goggles. Dat was namelijk na 5 minuten al een aquarium. @Camilo nog bedankt voor de anti fog spray op BH.
week_4.png



Week 5, Na 5 weken was het eindelijk zo ver. Na nog een week stage kwam ik thuis en daar stond mijn eerste Primary Replica klaar. Een SA-V04 met 3 magazijnen, alleen een beetje jammer dat de meegeleverde accu niet in de replica past. Of ik krijg hem er niet in.
Week_3.png
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan, Daburg en Valmijaan
@NielsHoffland Graag gedaan goos ^^
Mooie display, ziet er goed uit. Heb zelf ook veel spullen verkocht/gekocht via Marktplaats.

Voor einde van de maand wat rugtassen voor BH ophalen (via MP gekocht)

Mocht iemand wat nodig hebben op een skirm (bb's, een beetje gas voor je side-arm of anti-fog) vraag het gerust. Sharing is caring! :D
 
@NielsHoffland mogelijk dat zoiets interessant is voor in je display kast:

KA-PS-01-COLT-Kingarms-bunnyworkshop%20(1)-700x521.jpg

1911 Display Stand van King Arms.

Heb er zelf een en ben er zeer blij mee. :)

Heel gaaf! Ik wist niet eens dat er zoiets bestaat. Ik ga even kijken waar ik hem kan kopen. maar past die wel op een WE 1911? Want ik neem aan dat je hem vast maakt aan een soort magazijn in de standaard.
:)
 
Heel gaaf! Ik wist niet eens dat er zoiets bestaat. Ik ga even kijken waar ik hem kan kopen. maar past die wel op een WE 1911? Want ik neem aan dat je hem vast maakt aan een soort magazijn in de standaard.
:)

Ja, hij zal passen. Hij gaat inderdaad op iets wat op een magazijn lijkt. Dat stuk is echter generiek dus dat gaat goed komen.
 
Ja, hij zal passen. Hij gaat inderdaad op iets wat op een magazijn lijkt. Dat stuk is echter generiek dus dat gaat goed komen.

Weet jij toevallig een plek in europa waar ze hem verkopen? Ik kan alleen maar amerikaanse sites vinden. :l
 
@NielsHoffland Dat is een mooie kast inderdaad! <3 Leuk om te zien hoe zoiets kan worden ;)

Thanks :D Ik ben druk bezig met een goede manier vinden om de achtergrond van een mooi leger thema te voorzien. Het liefste maak ik er een patchmuur van, maar dat is behoorlijk duur. Maar langzaam vult de kast zich :)
 
Weet jij toevallig een plek in europa waar ze hem verkopen? Ik kan alleen maar amerikaanse sites vinden. :l
Zag ze in ieder geval van King Arms bij Shogun op de site (tijdelijk uitverkocht). Unit 13 heeft een ander model (met merknamen erop)