Hierbij nog even de nieuwe paintjob showen.
Wou gewoon iets meer dan standaard zwart, dus paar bussen verf gehaald en ziet er wel leuk uit voor paar 10tjes.
Ben ook wel beniewd als hij beetje gaat wearen, op plastic zie je het al wel maar metaal nog niet.
s6wiv7fotdagq.jpg

rqpi1w77avose.jpg

krzdaqtbtf0qd.jpg
 
Vandaag besteld replica nummer 4 ''you love it or hate it''
Even snel een vraagje: Is een SHS 16TPA high torque motor beter dan de standaard high torque van Amoeba?
5565_[ARES][AM-002-BK]AMOEBA_M4_CCC_Tactical_Pistol_AEG_[BLK]_1.png
 
  • Leuk
Waarderingen: Crumble
Hmmm eerste replica die ik zie waarbij ik niet zo goed weet wat ik er van moet vinden... Niet lelijk... Niet mooi :) maar wel gave aankoop :)
 
Hmmm eerste replica die ik zie waarbij ik niet zo goed weet wat ik er van moet vinden... Niet lelijk... Niet mooi :) maar wel gave aankoop :)
Komt uiteraard nog wel een silencer op en een peq box + holo scope, maar zoals de pic is hij stock. Heb hem aangeschaft als zijnde back-up voor als mijn andere main replica's het begeven of uit elkaar liggen voor onderhoud.
 
Vandaag besteld replica nummer 4 ''you love it or hate it''
Even snel een vraagje: Is een SHS 16TPA high torque motor beter dan de standaard high torque van Amoeba?
5565_[ARES][AM-002-BK]AMOEBA_M4_CCC_Tactical_Pistol_AEG_[BLK]_1.png

Volgens mij zijn ze de loop vergeten:eek:
Maar zoals Crumble ook zei: ik vind m niet lelijk, niet mooi. Ik denk dat apart het beste woord is.
Maar elke replica is gaaf en deze zal zeker uber handig zijn met CQB
 
  • Leuk
Waarderingen: Somentus
:) Aaahhhh,bdoelutzooooo :)

Nee,moeders mooiste is een DEagle sowieso al niet.o_O
Die reddot is er alweer af maar die grip zit er nog wel op maar meer naar de trekker toe.
Ziet t er wat gestroomlijnder uit.
Nu nog een mini reddot op den kop tikken.:D
 
Mijn hk mp5 van umarex, vfc hk417d, glock van strak arms en mn colt 1911
 

Bijlagen

  • 20171118_094455-1038x591.jpg
    20171118_094455-1038x591.jpg
    165,8 KB · Weergaven: 296