Voor mijn introducee's, niks dan het beste:

fa56e10938.jpg


Twee prachtige dragon dg-47! 30 euro per stuk bij gunfire, kon ze niet laten liggen.

Ben benieuwd naar de bevindingen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Denzel053
1x vallen en kaput... maar toch; € 30 is niet veel... nette aankoop
 
Dit zijn voor zover ik zie zeer goedkope cyma cm028 kopieen: dus een kopie van een kopie. Super goedkoop intern natuurlijk, maar geen rare fratsen zoals plasticen gearbox shells. Extern helemaal plastic, behalve de dustcover en de loop. Schieten zoals geadverteerd 330 fps, dus ik hoef ze niet eens te downgraden. Ikzelf ben onder de indruk tot nu toe (een volledige aeg, voor 30 euro!). Zeker van plan om er een review over te schrijven. Perfect voor de intros: goedkoop, licht en simpel.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rens Ruigrok
ja ben ook wel benieuwd zit zelf te twijfelen om een 2e goedkope specna erbij te kopen (80euro ofzo) voor e.v.t. intro's die ik dan mee kan nemen zonder dat hun de hoofdprijs hoeven te betalen, gaan er toch mensen sneller mee.
 
Voor dat geld vind ik het al mooi om hem in de kast te hangen , ze zien er namelijk best goed uit .
 
@jurgen De specna arms core m4's beginnen bij 104 euro. Ik denk dat die zeer geschikt zijn voor beginners en introducee's, maar helaas heb ik ze nog niet zelf kunnen testen.

@Robin2k7 Ze zien er best goed uit ja, beter dan de cyma cm028.
 
mmm misschien na de zomer eens 1tje halen en uittesten :) (uit laten testen :p) neem zelf wel mijn Eigen beetje geupgrade specna dan :)
 
Laatst bewerkt:
En dan ga je naar de winkel om je KWA HK45 te laten repareren en kom je toch weer terug met dit:
 

Bijlagen

  • ppq.jpg
    ppq.jpg
    33,9 KB · Weergaven: 508
  • Leuk
Waarderingen: John Wick en Crumble
Voor degene die wachten op review van de dragon dg 47's: zondag is nummer 1 van de 2 gebruikt door mijn introducee. Resultaten zijn behaald, meningen verzameld, review komt spoedig met meer.
 
ben benieuwd Maffo, en omdat er 1 van de 2 staat heeft nummer 1 het niet gelijk begeven :)
 
Ook de hele handel maar eens op de foto gezet. We beginnen met de KWA HK.45 (GG / GBB).
thumbnail_IMG_20170624_165423.jpg


Boven naar beneden: KJW MK2 (GG / CO2. NBB), Gemtech Oasis (GG / CO2. NBB), Cyma G18C (AEG. NBB), Cybergun 1911 railgun (CO2. GBB), KJW MK1 (GG / CO2. NBB), Umarex Walther PPQ (GG. GBB), KJW G27 (GG. GBB).

GEDC0042.JPG

Umarex MP-5 (GG. GBB).

GEDC0043.JPG

SPAS 3-shot shotgun (spring).

GEDC0046.JPG

Cyma Galil (AEG).

GEDC0048.JPG

Boven: Snow wolf M24 (spring).
Onder: Well MB01 (spring).

GEDC0049.JPG

Well MB10 (spring).

GEDC0051.JPG

TM PSG-1 (AEG).

GEDC0011.JPG