Je hebt gelijk, was ik ook van plan maar als je op de nabv moet wachten.. ik heb nog niks gehoord over dmr delay tot nu toe.mooie m14 (al hou ik zelf meer van de hout look op de stok is zwart ook mooi)
Zou je met het omtoveren niet wachten tot nabv 100% duidleijk heid heeft gegeven i.v.m. limiten wel ofgeen vertragingen DMR etc
Is je G&G m14 nog stock of heb je al iets geupgrade er aan?Mijn G&G GR14/m14 replica! Zeer fijn ding die ook nog eens full auto kan! Plannen zijn er om haar om te toveren in een m21 DMR systeem.
Is nog stock haha, maar de range is absurt ver.pIs je G&G m14 nog stock of heb je al iets geupgrade er aan?
Wat is je range op dit momentIs nog stock haha, maar de range is absurt ver.p
Oeff ik heb dat nooit gemeten to be honest. Op buiten skirms knal ik de meeste aegs er uit op range. Wel met de hop spelen natuurlijk. Zit nog te kijken naar tm mk23 voor sidearm.Wat is je range op dit moment
Die staat bij mij nog op het verlanglijstjeEigenaar van een Tokyo Marui HK416D DEVGRU sinds gisteren
Wat ik van die tm mk23 hoor is vooral dat de range super is een tm kwaliteitOeff ik heb dat nooit gemeten to be honest. Op buiten skirms knal ik de meeste aegs er uit op range. Wel met de hop spelen natuurlijk. Zit nog te kijken naar tm mk23 voor sidearm.
Die eerst (zwarte) draganov vind ik wel erg gaaf...nou bij deze mijn verzameling
ja dat is een SVD-S van syma DMR. ik heb zelf ook 2x m14 gehad van G&G maar met spijt weg gedaan.Die eerst (zwarte) draganov vind ik wel erg gaaf...
nou bij deze mijn verzameling
de m40a5 is van vfc op gas. en die camo m40a3 spring is ook van vfc.Van welk merk is die M40A5? En een prachtige verzameling ben ook een enorme sniper fan.
de m40a5 is van vfc op gas. en die camo m40a3 spring is ook van vfc.
ja erg goed zelfs. mooi recht en ver. maar de m40a3 spring zit up grades in.Hoe performen ze?
is geen hout look, het is ook echt hout hahahaIk vind juist die SVD met houtlook het mooiste.
Geeft naar mijn mening een extra dimensie aan de look van een replica.