De Pachmayr grips waren sneller binnen dan verwacht! Ik ben natuurlijk meteen aan het sleutelen geslagen.. hierbij dan het resultaat:

IMG_20160909_231323.jpg

IMG_20160909_231331.jpg

IMG_20160909_231053_HHT.jpg
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Vladimir, Rick191 en Jan
Thanks guys! Ik wil de trekker nog vervangen voor een mooiere. Deze:

411549104.jpg


Daarnaast is mijn safety half kapot maar er is vanuit Taiwan een nieuwe onderweg (Dank KWC!)
 
Nou, ik heb de grips besteld! Ben heel erg benieuwd hoe het eindresultaat zal worden (zal ik zeker posten). Het schijnt dat ik de houten achterkant nog wel iets moet aanpassen omdat anders de CO2 cartridge er niet in past. Dus dat wordt even dremelen.

Ze zijn goed gelukt man, nice!
 
Tnx. Ik heb ook bijna volledig Britse loadout. Alleen schoenen maar die moeten ook uit uk komen.

Afgelopen BH werd mijn spul ook wel brexit apparaten genoemd door @Vladimir
 
  • Leuk
Waarderingen: ChaoSState
Hahaha xD

Maar het is mooi spul en je ziet er eigenlijk niemand mee :eek:
Vooral die support is echt cool!
 
Hahaha xD

Maar het is mooi spul en je ziet er eigenlijk niemand mee :eek:
Vooral die support is echt cool!

Ik zie geen support. wel een L86A2 welke ontwikkeld is als support maar ivm geen wisselloop tot DMR is gemaakt. De support is de MINIMI geworden bij de britten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jory B
Ik zie geen support. wel een L86A2 welke ontwikkeld is als support maar ivm geen wisselloop tot DMR is gemaakt. De support is de MINIMI geworden bij de britten.

Very confusing especially with LSW, neem aan dat het voor light support weapon staat? Nog steeds een hele coole collectie replica's. Bullpups qua reloads zijn net even anders, wen je hier aan of is dit veel oefenen om goed te kunnen?
 
Very confusing especially with LSW, neem aan dat het voor light support weapon staat? Nog steeds een hele coole collectie replica's. Bullpups qua reloads zijn net even anders, wen je hier aan of is dit veel oefenen om goed te kunnen?
Alles went!
 
@Toothpick sorry voor de foute benaming D:
Ik bedoelde de L86A2 idd ^^ Die bipod maakt het wel helemaal af. En vandaar dat er ook een scope op zit zeker =P
 
Het is wel anders met laden/magazijn wissel. Maar went idd wel.

Zit geen scope op maar kijker een susat.
de susat werd door britse leger gebruikt. Toen hebben ze de acog gehad en nu de specter dr.
 
image.jpeg


Vandaag binnen gekregen.. En gelijk de downgrade zodat ik met de high power shells kan skirmen.. Foto's/filmpje komt nog.
Ga zaterdag fps testen. Mocht t te laag zijn met een mooi stukje "teckniek" fps opschroeven naar het gewenste fps :)
 
Wauw! Netjes hoor! Mooie tacticool replica geworden zo!