Hoe scroef je de fps naar beneden die werkt op c02 toch en heeft out of box 3 sjoule ofzo?Bekijk bijlage 59
Vandaag binnen gekregen.. En gelijk de downgrade zodat ik met de high power shells kan skirmen.. Foto's/filmpje komt nog.
Ga zaterdag fps testen. Mocht t te laag zijn met een mooi stukje "teckniek" fps opschroeven naar het gewenste fps
http://airsoftclubnederland.nl/community/threads/dan-wesson-downgrade.1858/Hoe scroef je de fps naar beneden die werkt op c02 toch en heeft out of box 3 sjoule ofzo?
Wonderful,Zo na er achter komen dat zwart best wel opvalt het volgende maar gedaan.
Thanks for the tipWonderful,
Just little more accessories and your gun will be magnificent!
Also try to add sponge sheet black to the crane stocks to give more attractive appearance to the whole gun.
That massive launcher is amazing!
Dit is mijn Britsh familie.
Van links naar rechts:
ARMY L85A1
ARMY L22A2 (L85A2 AFV)
WE L85A2
STAR m203 UGL
Vooraan:
ICS L86A2 (L86 LSW)
Niet op foto:
ASG G17
Nou ik hou de Sten liever vast bij de barrel shroud. Ding om de loop. Soldaten die de originele Sten bij het magazijn vasthielden hadden vaak last van mis feed. Deze soldaat laat zien hoe je een Sten vast houd. De veer in de MKII heb ik er zelf in gemaakt voor de looks.Heel leuk! En samen met de Sten een van de weinige guns waarbij er een 'gedoogbeleid' bestaat voor het vasthouden aan het magazijn