Show your Replica

Bekijk bijlage 59

Vandaag binnen gekregen.. En gelijk de downgrade zodat ik met de high power shells kan skirmen.. Foto's/filmpje komt nog.
Ga zaterdag fps testen. Mocht t te laag zijn met een mooi stukje "teckniek" fps opschroeven naar het gewenste fps :)
Hoe scroef je de fps naar beneden die werkt op c02 toch en heeft out of box 3 sjoule ofzo?

_20160917_122147-jpg.70
Ook ik heb mijn replica een kleurtje gegeven.
Nu nog een rifle cover maken en mijn ghillie verder afmaken. Maar het begint al ergens op te lijken.

Bijlagen

• _20160917_122147.JPG
    _20160917_122147.JPG
    992,5 KB · Weergaven: 721
Zo na er achter komen dat zwart best wel opvalt het volgende maar gedaan.
o08a3r.jpg

nxt2u1.jpg
Wonderful,
Just little more accessories and your gun will be magnificent!
Also try to add sponge sheet black to the crane stocks to give more attractive appearance to the whole gun.
systema-ptw-crane-stock-assembly.jpg

27f0cb2fb600cd71344dc23f6a67d5b9.jpg

Aangezien ik nu bij mijn airsoft maatje om de hoek woon hebben we besloten om in zijn huis een "armory" te bouwen. Het begin is gemaakt (onze gear hangt ook in die kamer alleen staat niet op de foto)

14358749_1135167839897452_658971081417132188_n.jpg

Ziet er vet uit, ik zie alleen geen sloten op de replica's. Ik hoop daarom dat het een kamer is waar alleen jullie toegang toe hebben. Daarnaast lijkt het erop alsof er een raam is, rechts op de foto. Wie kan daardoor naar binnen kijken? Overburen, glazenwasser? etc.

Wat dat betreft zou ik zeggen, gooi alsnog sloten op je replica's dat je ze niet zo één twee drie van de schap pakt. Mocht er iemand inbreken ben je zo alles kwijt!

Deze MP 40 kwam dinsdag binnen en is direct uit de doos op de werkbank beland.

Veel te netjes zo uit de doos. Dus MP even met korreltje 140 even kennis laten.

Ik had nog een fraaie lederen MP 40 belt en moet zeggen. Ziet er naar mijn smaak aardig afgeleefd uit.
Nu nog wat roest patina er op en dan is ie helemaal mooi !

bkjg0oq.jpg
[/IMG]

OYNGyoe.jpg
[/IMG]

NKXK7CK.jpg
[/IMG]

d3S1aun.jpg
[/IMG]

ELo4n5q.jpg
[/IMG]

Wel cool! Naar mijn smaak iets te veel weathering, maar wel goed om het te doen. Zo'n ding moet er uitgeleefd uit zien.

• Leuk
Waarderingen: Tri Shot
Bedankt
Het is nu nog wat te zilver. Komt vanzelf goed. Ik ga nog bezig met wat roestpatina. op de bovenkant en een heel klein beetje roestpaint op de delen die van gietmetaal zijn.

Mijn Sten ben ik wat voorzichtiger mee geweest.

Heel leuk! En samen met de Sten een van de weinige guns waarbij er een 'gedoogbeleid' bestaat voor het vasthouden aan het magazijn :D

• Leuk
Waarderingen: Tri Shot
Deze Sten heb ik voorzien van nieuwe sterkere internals. Andere motor, gears, piston etc etc.

Beetje lopen schurken aan het metaal en ik vind het een stoer ding geworden. Buitenkant is loeisterk.

Recht toe recht aan apparaat zonder opsmuk hahah zelfs geen safety ! Alleen full auto.

TWA3DdN.jpg
[/IMG]

0YOBpSy.jpg
[/IMG]

CnWPcny.jpg
[/IMG]

MbxHteF.jpg
[/IMG]

jcNm6qI.jpg
[/IMG]

UZ8DFWt.jpg
[/IMG]

baRtTMu.jpg
[/IMG]

6Yop6Fa.jpg
[/IMG]

GQ09Uzb.jpg
[/IMG]

w9zgHXv.jpg
[/IMG]

kqVQSzr.jpg
[/IMG]

zR5gnEX.jpg
[/IMG]

Laatst bewerkt:
Heel leuk! En samen met de Sten een van de weinige guns waarbij er een 'gedoogbeleid' bestaat voor het vasthouden aan het magazijn :D
Nou ik hou de Sten liever vast bij de barrel shroud. Ding om de loop. Soldaten die de originele Sten bij het magazijn vasthielden hadden vaak last van mis feed. Deze soldaat laat zien hoe je een Sten vast houd. De veer in de MKII heb ik er zelf in gemaakt voor de looks.

pZ0QwWv.jpg
[/IMG]

• Leuk
Waarderingen: Camilo
Klopt. Dit is mn thuis ampje. VOX Pathfinder met Union Jack.

ugJ1Eqp.jpg
[/IMG]

OUvEwEo.jpg
[/IMG]

Wow mooi werk, Heb mn Eigen upgrades ehhh schuurwerk in algemeen gezet. MP40 en Sten MKII