Sneaky Sluipschutter stelt zich even voor

Hoi Michael



Kijk met jou kan ik praten hahaha

Zoals ik al zei, ben ik open met alle tips, dus als je tips hebt over snipen, natuurlijk zijn die ook welkom, die vooral want dat blijft ook mijn lievelings ding om zo even te zeggen.


Ik stuur je wel een berichtje



groetjes
 
@Michael


Weet dat WELL maar een paar enkele modellen hebben die nog een beetje goed schieten. Ga er maar van uit de meeste assault rifles out of the box beter schieten dan een WELL. Plus WELL heeft veel plastic onderdelen wat makkelijk stuk gaat, vooral bij upgrades. Je moet ook nog eens weten of de WELL die je koopt ook een geschikt platform is om te upgraden. Want vaak zitten er in een WELL unieke onderdelen die je niet kan upgrades en als die stuk gaan. Dus als er een uniek onderdeel stuk gaat kan je die niet vervangen/upgraden.


Ik zal mijn ervaringen met mijn WELL met je delen:


Na 12 keer schieten was de laad plaat kapot en kon ik daar een nieuwe voor bestellen van 24 euro die wel metaal is.


Op de buttstock zat een single pod die na 5 keer uitschuiven stuk ging.


De moet echt heel veel kracht zetten om de bolt aan te trekken.


Voordat ik er mee geschoten had pakte de pin in de triggerbox de bolt niet.


De hop up bucking blijkt gewoon een plastic doosje te zijn wat om mijn barrel heen zit en kan er niet af.


Dus ja WELL raad ik echt af. Als je toch voor een WELL gaat verdiep je dan in welk model wel echt goed schiet en makkelijk te upgraden is. Let op dat vaak de nieuwere modelen ook de minste internals hebben.


Succes!
 
@Roelof Bedankt voor je uitgebreide uitleg/ervaring! Daar kan ik zeker wat mee! Heb uiteindelijk gekozen voor een Well MB-01, omdat daar echt heel veel upgrades voor zijn, in veel van wat je maar kan vervangen. Op airsoftpro.cz staat voor dat model ook aardig wat. Ik ben ook van plan om dit allemaal z.s.m te upgraden, zodat ik in ieder geval weet dat hij beter schiet dan uit de doos.


Heb ook nog naar de TM L96 gekeken, en die schijnt wel betere internals te hebben, maar als je die toch al wil upgraden lijkt me alleen deze basis van Well ook wel oke. Volgens de specificaties van de TM L96 was die ook gedeeltelijk van abs plastic.
 
TM heeft de beste hop up unit voor snipers op de markt zover ik weet.
 
Wil je beginnen met snipen dan koop je een vsr-10 gspec. Als je er meteen upgrades in gaat duwen de jing gong, wil je wachten met upgrades, dan koop je een Marui. Al het andere zal nooit zo goed presteren (zolang we het over springers hebben).
Een Maruzen APS type is ook een goede keuze.

Verder, en dat is niet grof bedoeld (ook al komt dat wellicht zo over) ben je met een niet fatsoenlijk presterende chinees meer een last voor je team dan een toevoeging, dat je dan ook nog de, onverstandige, beslissing neemt om als sniper te beginnen maakt het alleen maar erger. Ook voor jezelf, want hoe lang ga je het leuk vinden om tegen assault rifles te spelen die verder en zuiverder schieten als jij (en dat met 15 tot 20 bbs per sec.)

Vergeet als sniper ook niet de verplichting van een tweede buks voor de schoten tussen minimale schootsafstand sniper (meestal 20m.) en de pangafstand (5/3/0 m.) Met een sniper wordt niet op bv 18 meter gepangd (heb lui dat wel eens zien proberen)

En nu is mn pauze afgelopen :p
 
Komt inderdaad iets grof over maar in principe bevestig je hier mee 1 van mijn eerdere posts.

Om nou te zeggen:

 

dat je dan ook nog de, onverstandige, beslissing neemt om als sniper te beginnen maakt het alleen maar erger.

Vind ik dan in dit geval niet helemaal terecht en aardig kort door de bocht. Michael geeft te minste direct aan dat hij eerst wil inversteren in upgrades, wat ik dan zeker een pluspunt vind voor zijn keuze.

Inderaad wel een goed punt is de verplichte side-arm voor snipers. Had ik zelf al niet meer aan gedacht. Gelukkig zijn hier hele leuke goedkope AEP`s voor te koop die betrouwbaar genoeg zijn en gezien de prijs zeer goed presteren en vol automatisch :) Ik heb zelf namelijk deze twee AEP`s:

De Colt 1911: (deze is groter dan het orginele wapen. Deze past dus niet in hardcover Colt1911 holsters) http://gunfire.pl/product-eng-1152195276-AEP-CM123.html

De Glock 18: (Deze heeft wel de orginele maatvoering en past dus wel in een Hardcover holster ) http://www.taiwangun.com/en/cm-030-cm


Greetings


 


 
 
@oddball moet het specifiek de gspec zijn ? Vind de pro sniper namelijk mooier
 
@darksider-NL


Het maakt niet zo veel uit. Ze zeggen dat de g-spec een iets nieuwere hop-up unit heeft. De pro versie moet je wel direct een rail mount bij kopen anders kan er geen scope op. Maar volgens mij heb ik je dat wel eens verteld.
 
Klopt @roelof maar hij zegt de gspec maar ik vind de ingebouwde silencer niet mooi
 
@ Oddbal Je verteld in ieder geval wat je in je hoofd hebt! 


Ben wel van mening dat elke klasse zijn eigen voor en nadelen heeft dus dat heeft niet perse iets met een sniper te maken.


Wat betreft de vele modellen, ben ik er maar vanuit gegaan dat ik de Well MB-01 bijna helemaal moet strippen, om het zo maar te zeggen. Aangezien ze bijna allemaal van metaal/alluminium en abs zijn ben ik maar voor de Well MB-01 gegaan en ben van al deze upgrades uitgegaan door gelezen reviews.


http://airsoftpro.cz/eshop/index.php?cPath=93_229


De barrel staat hier niet bij volgens mij maar die hebben ze wel. @Roelof Ook een nieuwe hop-up replacement is hier te vinden.


@Twinfromhell Zoals je hiervoor waarschijnlijk hebt gelezen ben ik inderdaad van plan alle upgrades van airsoftpro aan te schaffen. Ik weet niet of iemand hier ervaring mee heeft, maar de reviews zijn goed. Thanks voor de links van de sidearms. Was zelf ook al naar AEP's aan het kijken en had de CM122 op het oog bij Gunfire.pl.


Welke van de twee die jij hebt raad je meer aan?
 
Klopt @roelof maar hij zegt de gspec maar ik vind de ingebouwde silencer niet mooi

Ik bezit ook de G-SPEC. De silencer kan je er afdraaien. Maar dan heb je wel een kort snipertje. Wat eigenlijk best handig is. Plus de silencer werkt echt.
 
@Michael 

Mijn voorkeur gaat om de volgende redenen uit naar de G18.


1 Deze is gewoon 1 : 1 van de echte wat uiterlijk en maatvoering betrefd.  
2 Net als de echte kan deze semi en vol-automatisch (kan de Colt AEP ook, maar een echte Colt niet, dus is minder realistisch) 
3 Ligt beter in de hand, ook omdat deze lichter is. 
4 De slede zit goed vast maar is makelijk te demonteren (achter kant induwen en naar boven trekken) De Colt heeft dan wel een metalen slede (G18 NIET), maar zit minder goed vast. Deze valt hier door redelijk snel uit elkaar.   
5 De G18 heeft een echte safety er op zitten. (palletje rechterkant boven de trekker) als je die er op zet kan je de trekker niet overhalen. Colt heeft ook wel een safety. Maar dat is enkel de gripsafety. dus je moet de colt echt in de hand hebben voor je de trekker over kan halen. Dit vind ik persoonlijk niet echt een safety. De echte safety is bij de Colt om getoverd tot een fire selector.

CM122 heb ik geen ervaring mee.

Hopelijk heb je hier wat aan.

Greetings



 
 
@Twinfromhell Bedankt voor je uitgebreide uitleg! De G18 lijkt mij na je uitleg ook wel een hele mooie replica. Ik zal eens kijken of ik die nog ergens kan krijgen.
 
Laat iedereen maar zeuren over het wel of niet beginnen als sniper. Dat voel je zelf het beste. Ik ben begonnen als sniper en spelen bijna niks anders. Alleen de mensen die echt totaal weg zijn van het sniperen begrijp mij. En ik zal het een beetje proberen uit te leggen. Het gaat niet om hoeveel hits je maakt en hoeveel keer je gehit bent. Het gaat om de kick van die ene bb die jij alleen hebt. Het sluipen en dat de tegenstander +- 10 van je vandaan is en ze je niet zien. Jullie mogen 100 hits hebben maar dat stelt niks voor met die ene perfect hit van mij. Ik heb gewoon 5 a 6 man tegen 1 tegenstander zien schieten maar ze konden hem niet raak. Ik ben heel stiekem van de zijkant benaderd en weg geschoten. Dat is waar het omgaat als je als sniper speelt. Maar dan kom je ook weer op het volgende dat is dat veel mensen liever geen sniper zien. Want daar zijn ze toch wel bang voor. Want als ze je zien gaat er heel hard geroepen worden SNIPER SNIPER. Kies iets waar je zelf het beste bij voelt. Heb ik ook gedaan terwijl het me afgeraden was. Ik heb er nooit spijt van gehad.

Maar verder over je replica hoe dan ook je zal hem moeten upgrade. Ik heb de ASG AW 338 Sniper. En dat is echt mijn schatje. Als het goed is zit er in een ASG al een gr oot binnen barel die van mij was 6.08. Ik heb er een nieuwe aluminium cilinder in gezet met een m150 veer. Naar goed afstellen schiet ik nu +- 80 goed daaran wijkt hij af. Maar van de week of volgende week komen er nieuwe upgrade op. En dan is het de bedoeling dat ik over de 100 meter goed moet schieten.

En als je als sniper gaat beginnen is het wel een aanrader om er een sidearm er bij te nemen.

Welkom en veel succes met je kiezen.
 
@DRIVEN-TO-KILL


Heb je alleen de veer en cylinder geupgrade? Heb je geen nieuwe trigger box, piston set of bucking? Want nu al 80 meter accuraat schieten is echt netjes voor zo wijnig upgrades.
 
@DRIVEN-TO-KILL Thanks voor je mooie verhaal! Ik sta achter je verhaal en dat is ook de reden dat ik Sniper wilde gaan spelen. Ik heb inmiddels een lijstje gemaakt voor de Well MB-01, met upgrades die ik wil gaan doen. 


Misschien dat iemand daar naar zou willen kijken en me kan helpen met wat ik misschien nog mis in dit lijstje.


2laq0lu.png
 
Amen voor dat driven-to-kill, eindelijk iemand die me begrijpt haha

ik zit nog steeds in me gedachten dat ik voor sniper kies hoor. Het is ook wat je zegt, al schieten ze me 100 keer neer en ik schiet er 10, mij maakt het niks uit, ik kan tegen me verlies en het is maar een spel. ik doe het ook voor de kick, het geeft ook een fijn gevoel terwijl je ergens verstopt zit en de vijand ziet je als sniper later dan als assault, be smart be quiet be deadly



groetjes

 
 
@Michael


Barrel spacers in misschien wel handig met zoon barrel. Die kan je natuurlijk ook zelf maken.