Sneaky Sluipschutter stelt zich even voor

Dat gezegd hebbende, de mk23 van Marui is geen verkeerd ding hoor. Het is dat je geen scope erop kan zetten, anders had je geen sniperrifle meer nodig. Ook efficiënt, 120 schoten per magazijn is makkelijk haalbaar.
 
Alleen jammer dat die zo duur is. Want je moet de invoerrechten niet vergeten. En dan is die toch wel duur. Ik heb nu de stilste ik gooi voortaan een handvol bb's naar de tegenstander. :p als je het geld hebt de mk 23 van marui. Zo niet dan kan je gewoon kijken welke je mooie vind co2 kan beter tegen de kouw. Maar op gas wil het nog weleens ietsjes stiller zijn. Ik heb nu een well 1911 op gas die is wel iest steller dan mijn co2 replica's. En de magazijnen kosten rond de 16 euro dus valt ook nog mee.
 
Die filmpjes van redwolf neem ik altijd met een goede korrel zout ;-)
 
Waarom? Zien is geloven dacht ik zo. Maar misshien als je 10 skirms veder bent dat je de 174 niet meer haald ja.
 
Hallo daar ben ik weer, eventjes tussenuit geweest omdat me opa in ziekenhuis ligt en niet goed gaat helaas, dus ben meer bij oma geweest. ik ben zo af en toe wel op de site geweest om zo af en toe te spieken en ik moet zeggen dat ik heel wat tips voorbij heb zien komen, waar ik wat mee kan :) ik had ook via fb wat foto's van veluwe voorbij zien komen op mijn mobiel, zag er goed uit. 

Ik moet nog steeds naar een Airsoft evenemt gaan, maar dat gaat wel goedkomen


groetjes
 
Sterkte met je opa @Sniper-Peter ! :)
Ik snap wel dat familie voor gaat
 
Hallo daar ben ik weer, eventjes tussenuit geweest omdat me opa in ziekenhuis ligt en niet goed gaat helaas, dus ben meer bij oma geweest. ik ben zo af en toe wel op de site geweest om zo af en toe te spieken en ik moet zeggen dat ik heel wat tips voorbij heb zien komen, waar ik wat mee kan :) ik had ook via fb wat foto's van veluwe voorbij zien komen op mijn mobiel, zag er goed uit. 

Ik moet nog steeds naar een Airsoft evenemt gaan, maar dat gaat wel goedkomen


groetjes

Sterkte met je Opa!
 
heej, dankje wel allemaal voor jullie steun. dat waardeer ik echt. me opa is momenteel weer thuis omdat het lichaamelijk weer goed met hem ging, geestelijk nog niet helemaal. er komt zo'n 5 keer per dag iemand langs van buurtzorg. ik ben vandaag nog bij me opa en oma geweest aangezien ze morgen 59 jaar getrouwd zijn en ik ben morgen ook jarig. maar ben eventjes gebleven aangezien opa erg moe was en bijna lag te slapen in zijn zetel.



Verder even over Airsoften, ik heb nog veel sites bezocht voor informatie, ik ben dankzij jullie wat wijzer geworden en ben het wel mooier gaan vinden, maar moet nog zelf een keertje mee gaan voor hoe zoiets te werk gaat. heb hoop dingen opgeschreven. zoals voor assaulter als sluipschutter. ik heb zelfs op facebook aantal pagina's geliked, zoals Airsoft aanbod (handig voor beginners lijkt me zo) Veluwe Airsoft, (echt mooie foto's met een gezellige sfeer) en natuurlijk ook van Airsoft Club Nederland. Ik heb zelf ook veel informatie gekregen van @Michael, (zelf ook sniper) nogmaals bedankt Michael. 



Trouwens, ik heb zelf ook een vraagje en het is meer een probleempje, dus ik hoop dat jullie een oplossing weten. 

Ik heb begrepen dat je de geweren in belgie kunt halen? is dat alleen in belgie zo'n winkel waar je een geweer kunt halen (natuurlijk als ik de pasje heb). ik heb zelf geen auto en ik ken verder in familie of vrienden kring niemand die intresse heeft in die hobbie en alleen voor mij op en neer rijden naar belgie zie ik ze ook niet doen en dat begrijp ik ook wel. maar heeft iemand anders enige suggesties? het voordeel van mij is dat ik vrij dicht bij belgie woon. op @Arjan Kerkhof na ken ik verder niemand in de buurt die ook aan Airsoften doet

Ik kijk er naar uit naar jullie suggesties.



Ps. Kleding is geen probleem, wij wonen in een buurt van een winkel die veel legerkleren te koop hebben staan


Groetjes Sniper-Peter
 
Je kunt AA's ook op verschillende plekken in Nederland kopen. Al vindt ik wel de prijzen hier in Nederland wat aan de hoge kant.
 
Ja daar komt ie weer, dingdingding:
Kijk anders even in ons overzicht van Airsoft winkels in Nederland:
http://www.airsoftclubnederland.nl/airsoft-in-nederland/airsoft-winkels-in-nederland-een-handig-overzicht/
 
ja, die had ik wel gezien @Michiel, maar ik had begrepen dat de prijzen hoger waren hier in nederland, maar toch bedankt voor de tip


 
 
Prijzen zijn vaak wel hoger in Nederland maar dat is soms ook wel logisch. Hier heb je tenminste een fysieke winkel en vaak echte service en kun je nog een terug voor advies. Dat is ook wat waard, zeker voor een beginnend Airsofter en handig als je eerst wat dingen in je handen gehad wilt hebben voordat je van alles gaat kopen.
 
true true, maar ik zal ook eens meer focussen op die sites van die winkels
 
Wat me de laatste tijd opgevallen is aan de winkels in Nederland is dat als de prijs wat hoger is vaak de replica aan de Nederlandse eisen voldoet zodat je vaak het niet hoeft te downgrade
 
@Arjan Kerkhof klopt zag het ook via internet alles ligt rond de 300-330 fps das wel fijn opzich :)