Sneaky Sluipschutter stelt zich even voor

@Sniper-Peter uhm als je t geld heb zou ik gaan voor n tokyo marui vsr-10
de rest schijnt allemaal klote te zijn :s
 
@Michael,

Als je dan toch bezig bent met upgraden, zal ik toch een andere barrel nemen.

Een upgrade van €27 voor een barrel van 500mm kan kwalitatief bijna geen upgrade zijn.

Voor een beetje barrel van die lengte moet je toch alwel aan een €50 + gaan denken.

Merken als modify, Prometheus, Miracle, zijn toch wel de wat betere, wil je nog een prijsklasse hoger kom je op Orga en PDI uit. En dan zullen er nog vast veel meer zijn.

Greetings
 
@Sniper-Peter


De Jing Gong BAR-10. Maar dat wist je al.


http://www.taiwangun.com/en/bar-10-jg-2?from=listing&campaign-id=19
 
@Roelof 



Kan ik die zomaar bestellen (natuurlijk als ik de pas heb) en leveren ze die zomaar af? ik had begrepen dat zoiets illegaal is? 

Het ziet er wel goed uit en niet duur voor een beginnende sluipschutter
 
Zolang jij een (geldige) pas hebt is er niks illegaal aan. Ik ben wel benieuwd waar jou info vandaan komt dat het illegaal zou zijn.
 
@Sniper-Peter


Volgens mij had ik gelezen dat je 17 bent. Dan heb je nog geen NABV pas, dus is dat niet mogenlijk. Meeste replica webshops zijn op de hoogte dat nederlanders een kopie van hun vergunning moeten meesturen. Deze kopie komt dan ook echter op het pakket. Als deze er niet op zit zal de nederlandse douane hem in beslag nemen.


Wees verstandig en wacht geduldig dat je 18 bent. Straks kom je nog in de situatie dat de douane je vragen gaat stellen en krijg je misschien wel een strafblad. Als je zoon stafblad hebt kan je airsoften in nederland wel vergeten.

Lees dit even door wat een goeie sniper betreft:

http://www.airsoftclubnederland.nl/forums/#/discussion/comment/6139

Ik dacht namelijk dat ik dit voor jou had geschreven maar ik vergiste jou met een ander.
 
Klopt @Roelof die was voor mij :)
heb je trouwens enige kennis van de tokyo marui l96 aws ?
Ik kan wel zien dat ie awesome is maar er zijn volgens meerdere mensen minder upgrade parts voor deze AA
 
@yannick 


Nee ik weet er niet erg veel van. Het enige wat ik weet is dat een L96 ingewikkelder in elkaar zit en dus moeilijker te upgraden is. En hoe meer onderdelen hoe meer er mis kan gaan. Voor de rest is er genoeg meuk om een L96 mee te upgraden op de markt. Het is zeker geen onbekend model ofzo. Als je voor een snow wolf barret 50.CAL ding gaat verandert alles. Dat is een vrij unieke sniper en zijn er minder upgrades voor. Als je de L96 mooi vind dan moet je er gewoon voor gaan. Het is niet dat je je zelf in je vinger snijd door een L96 aan te schaffen. Blijf gewoon kijken naar het meest normale model van de L96. En koop een normaal model zoals de MB01 of MB04. Geen funky modellen met namen zoals: MB4403A.
 
Als er geen kopie van de NABV pas bij het pake zit wordt je paket absoluut NIET automatisch in beslag genomen, dat is onzin. Als er geen kopie van de pas bij zit krijg je bericht van de dienst inklaringen of je deze binnen een bepaalde termijn wil toesturen (3 weken geloof ik zo) doe je dit niet dan gaat je paket retour afzender of beslagname (kan per personeelslid van inklaringen verschillen.



De dienst inklaringen kijkt tegenwoordig vaak al niet eens meer in je paket maar alleen naar de bon. Dit overkwam mij ook toen ik de tijdens mijn vakantie in Japan aangekochte pistolen naar huis stuurde. Netjes kopie van de pas in de doos gedaan met de bonnen van aankoop (netjes bovenop dat ze niet hoeven te vroeten) en hop, krijg gewoon een brief thuis of ik even een kopie wil sturen (met antwoordenveloppe, dus je hoeft geen postzegel te kopen). Toen ik mn paket kreeg bleek dat de doos niet door inklaringen was geopend. Overigens niet de eerste keer dat dit gebeurde. Over het algemeen zit er tussen opsturen kopie en uiteindelijk bezorging paket zo een 3 a 4 dagen.



Voor de L96 worden wel verschillende (goede) upgrades geproduceerd, echter bij lange na niet zoveel als voor de vsr-10. Dit komt omdat de L96 toch ietwat gecompliceerder in elkaar zit en ook gewoon domweg minder populair is, waardoor het zich minder loont voor het ontwikkelen van parts.
 
Als je uiteindelijk wilt eindigen met het best presterende product, ja, dan kies je voor de vsr-10

Als je meteen allerlei upgrades aan gaat schaffen dan kun je wat centen besparen door de JG bar 10 te kopen, dat is een kopie van de marui (maar presteert stock net toch wat minder). Als je uiteindelijk klaar bent heb je waarschijnlijk alleen de stock en schroeven nog origineel (en zelfs dat hoeft niet per se)

Wil je het rustig aan doen, dan begin met een marui vsr.
 
@DRIVEN-TO-KILL


Heb je alleen de veer en cylinder geupgrade? Heb je geen nieuwe trigger box, piston set of bucking? Want nu al 80 meter accuraat schieten is echt netjes voor zo wijnig upgrades.

Ja ik heb alleen de cilinder en veer vervangen. Maar er zit standard een binnen barel in van 6.08. Dat is waarom hij zo mooi schiet. Het enige nadeel je krijgt je fps niet echt omhoog. Maar eind volgende week of begin volgende week komen mijn nieuwe upgrade binnen. en dan krijgt mij schatje ook een mooie silencer er op. Er komt een binnen barel van 65 cm 6.03 in en een R hop met een M nub. Dus dan zal de fps ook van zelf omhoog moeten gaan van wegen ik minder lucht langs de bb zal gaan.
 
@DRIVEN-TO-KILL Thanks voor je mooie verhaal! Ik sta achter je verhaal en dat is ook de reden dat ik Sniper wilde gaan spelen. Ik heb inmiddels een lijstje gemaakt voor de Well MB-01, met upgrades die ik wil gaan doen. 


Misschien dat iemand daar naar zou willen kijken en me kan helpen met wat ik misschien nog mis in dit lijstje.


2laq0lu.png

Je kan ook je barel verlengen met een silencer zo dat je er een langer binnen barel in kan stoppen. Wat ik het belangrijkste vind voor de sniper is de barel hopup en cilinder en als het moet je veer maar dat is niet altijd nodig.
 
@Roelof 17? zo voel ik me wel, maar je hebt niet goed gelezen, ik ben 27 jaar :p
 
Lol Sniper-Peter, ik denk dat hij in de war is met Yannick / Darkslide die elkekeer zijn naam aan het veranderen is :S
 
Hier vind je wat mooie tactics
http://m.wikihow.com/Be-an-Airsoft-Sniper
 
Wat voor sidearm raden jullie aan gas of aep ?

Ik kan namelijk bijna geen aep vinden en de gas is allemaal greengas
(Taiwangun)
 
De Tokio Marui mk23. Die heb ik zelf ook besteld uit japan omdat ie best moeilijk te krijgen is. Dit is een erg grote pistol op gas maar geen blowback. Zoek maar eens op youtube. Dit is dan ook een van de stilte pistols.


Ik zou beginnen met een cyma g18. Dat heb ik zelf ook gedaan op aanrader van de twins. Echt een tof dingetje voor 40 pleuro en best stil. Alleen jammer dat er geen silencer op kan.
 
Wat roelof zei dus :p  AEP G18 kost bijna geen drol en de magazijnen al helemaal niet, rond de €8 a €10 . Co2 en Gas pistolen zijn al bijna altijd duurder en extra magazijnen kosten €25 a €30  of meer.

En AEP hebben geen last van temperatuur problemen. Eigenlijk dus ideaal voor een kleiner budget.