The Chambers - Area 57 - 26 september: Introductiedag

@Tonny Toonen als ik zou liften bij jou betaal ik gewoon de helft van de kosten

Er komt uiteraard een mail aan met de gegevens Tom :) 

Roel: Als je het over teammaten hebt, denk ik gelijk aan al bestaande airsofters. Als jullie geen huurkits nodig hebben moeten we even overleggen wat we doen. Ik weet niet of Michiel met Area 57 heeft besproken wat we met airsofters met eigen gear doen, die geen begeleiding zijn. 

Zojuist ook ingeschreven samen met een maat van me.

Vraagje; ik zou graag een extra persoon willen meenemen, maar ik kan mijn aanmeldingen niet aanpassen van 2 naar 3. Is dit iets wat @Michiel kan aanpassen?

Veel zin in in ieder geval.

PS; wij doen mee met eigen gear.

Carpoolen moet je helaas zelf even regelen. Maar daarvoor kun je dit topic natuurlijk ook gebruiken. Geef dan wel duidelijk aan waar je opgepikt kan worden etc (maak het je helper zo makkelijk mogelijk jou te helpen zeg maar ;-) )

Zoals helemaal in het begin gemeld graag aangeven in onze agenda dat je wilt komen (zodat wij weten waar we aan toe zijn):

http://www.airsoftclubnederland.nl/evenementen/chambers-area-57-26-september-introductiedag/

Maar uiteindelijk moet je jezelf inschrijven en betalen bij Area 57 om ook definitief ingeschreven te zijn. Wanneer dat kan zullen we dat meteen hier melden.

Je kan in de agenda aangeven dat je met meerdere mensen komt. Zorg er dan wel voor dat die mensen ook daadwerkelijk komen, plaatsen bezet houden voor mensen die niet komen opdagen is aso en niet "Airsoft is een Gentlemens Game" waardig.

Vergeet niet aan te geven dat je een huurkit nodig hebt. Er zijn meer plaatsen dan huurkits. Ook hier heb je pas definitief een huurkit als je je ingeschreven hebt bij Area 57.

@michiel, weet je toevallig of je mag meedoen met eigen gear en wat de regels dan zijn?

Ja, je mag met eigen gear mee doen.

Maar nogmaals, dit is wel een Introductiedag bedoeld voor mensen die geen of heel weinig ervaring hebben met Airsoft en graag kennis willen maken met de sport. En je moet in bezit zijn van een NABV pas om een Airsoft Apparaat te mogen hebben (of zelfs vasthouden ;-) ) maar dat wist je vast al.

oke, ik en een vriend van mij hebben het pas een keer eerder gedaan en dat was met de vorige introductiedag =)

dan gaan we er met z'n 2e heen, als het goed is moet ik alles binnen hebben voor die tijd, ben nog op mijn kleren aan het wachten

@Michiel

Thanks voor je antwoord. Dit wordt mijn derde skirm, dus ik beschouw mijzelf nog als beginner :)

@bramvbemmel en @Arjan, ik zie je nog niet aangemeld staan in de agenda, klopt dat?

Zo snel mogelijk doen graag, dan kunnen we plannen http://www.airsoftclubnederland.nl/evenementen/chambers-area-57-26-september-introductiedag/

@RoelTheWorld, als jullie met teammaatjes komen (of van plan waren te komen @Toothpick) dan neem ik voorzichtig aan dat jullie geen beginnende Airsofters zijn. Nogmaals, deze Introductiedag is voor beginnende Airsofters die geen of weinig ervaring met Airsoft hebben en graag kennis willen maken met de sport. Als jullie willen helpen met begeleiden is dat natuurlijk harstikke tof, maar we willen eerst even de beginnende Airsofters een kans geven zich in te schrijven.

@Michiel sta al aangemeld bij de andere bij gezocht maar m'n introducé hebben nog niet gereageerd bij mij

Ik ben erbij en neem nog een introducé mee. Zin in! :) Voor de carpoolers: ik woon in Veenendaal, als ik iemand langs de route naar het zuiden kan oppikken hoor ik het wel. :)

Kan ik hier gewoon in me eentje als introducé naar toe, en een kit huren om kennis te maken?

Dat kan zeker, daar is juist heel die Introductiedag zoals altijd voor bedoeld.

Vergeet je niet aan te melden in onze event agenda en later, als de inschrijving bij Area 57 open gaat definitief in te schrijven bij Area 57, eventueel een huurkit te reserveren (beperkte aantallen) en te betalen. Staat allemaal in het openings bericht beschreven, graag eerst even lezen dus ;-)

Heb me ook weer opgegeven voor de intro dag (3x).

Deze keer heb ik alleen voor de 1e keer mijn eigen spullen. En neem ook deze keer een vriend mee.

Heb er nu iig al weer veel zin in!!

@RoelTheWorld, als jullie met teammaatjes komen (of van plan waren te komen @Toothpick) dan neem ik voorzichtig aan dat jullie geen beginnende Airsofters zijn. Nogmaals, deze Introductiedag is voor beginnende Airsofters die geen of weinig ervaring met Airsoft hebben en graag kennis willen maken met de sport. Als jullie willen helpen met begeleiden is dat natuurlijk harstikke tof, maar we willen eerst even de beginnende Airsofters een kans geven zich in te schrijven.

Ik neem een introducee mee en de meesten van ons hebben net 2-3 skirms achter de rug, dus weet niet wat je beginnend noemt.