Eindelijk!
Na 1,5 jaar is het dan zo ver. Na het verlaten van defensie was ik van plan meteen de actie in te duiken. Helaas mocht het niet zo zijn, begonnen met een stevige depressie en dit afgerond met een half jaar stevig ziek te zijn. Conditie en sporten was een fenomeen wat ik al lang niet meer gezien en of meegemaakt had, overgewicht en eenzaamheid was de realiteit. Het studentenleven viel zwaar, zonder het normale salaris en na een aantal maanden geen colleges kunnen volgen was de motivatie laag. Het uitzicht was somber.
Nu praat ik over een maand of 6 geleden. In deze tijd bracht ik veel tijd op het internet door, omdat ik voor andere zaken geen energie en of animo had. Steeds vaker kwamen als suggesties filmpjes van paintball en airsoft langs op youtube, hierdoor reflecteerde ik op de leuke tijden die ik heb gehad tijdens het spelen van deze geweldige sport. Ik kwam ook terecht op dit forum. Langzaam begon ik om te kunnen gaan met mijn depressie en door een ongeloofelijke stoot van energie en dedicatie kreeg ik het voor elkaar om mijn collegejaar nog te redden.
Vandaag kijk ik terug op een ruige, maar gelukkige periode. Ik ben ondertussen 35 kilo kwijt en kan weer een aantal kilometer hardlopen. Ik sta net mijn spullen te passen die in de afgelopen weken mij toegestuurd waren uit Amerika. Gelukkig pas ik hier weer in enige mate in en zijn mijn replica's nog in goede staat heb wel een nieuw uniform moeten halen. De auto is opgevuld en mijn kisten zijn gepoetst. Ik heb er zin in. Dat is een zin die ik al lang niet meer uitgesproken heb.
Tot morgen, op een geweldige dag.
- Elmer Cash