The Chambers - Area 57 - 26 september: Introductiedag

Hè @Michiel neem 1 intro mee zet hem onder mijn naam in lijst als het kan. heeft een huurkit nodig. Z'n naam is Alexander Gijsen

ik ben van de partij, voor mijn eerste keer dat ik airsoft speel. dus ik maak graag gebruik van een huurkid!

ik kom uit Nijmegen dus @Tonny Toonen ik denk dat er wel wat te regelen valt met rijden, heb als het nodig is een auto (en rijbewijs natuurlijk) 

Gaat voor mij niet lukken...heb Een afspraak staan met de dame waar ik niet onderuit kan...

Helemaal top man binnenkort ff goed afspreken . Welke  buurt  jori.   Hatert hier

En we zitten al weer vol, dat ging weer snel. Zorg er wel voor dat je ook daadwerkelijk komt want anders is het zonde, dan had iemand anders in jouw plaats wel graag gegaan.

Wat we meestal doen is mensen op een reservelijst plaatsen, mocht er een plekkie vrij komen.

Stuur daarvoor een email naar info@airsoftclubnederland.nl met de titel:

<b>Aanmelding reservelijst Introductiedag 26 sept The Chambers - Mijn Naam</b>

met in de email:

Naam:
Tel:
Email:
Huurkit nodig: J/N
Airsoft ervaring:

hey, ik kom aleen en heb ook een huur kit nodig, zijn er veelkands nog genoeg beschikbaar ?
ik kom uit de regio eindhoven als je wilt kun je met mij mee rijden :)

@johan.v.b als je wilt kan ik je wel meenemen moet toch nog iemand uit Eindhoven ophalen. Kom zelf uit Veldhoven

Er zijn 27 plaatsen waarvan 19 met huurkits. Ik heb hier nog niet in totaal 19 verzoeken om een huurkit gezien. Maar dat zegt nog niets. Dat weten we pas bij de uiteindelijke inschrijving en betaling bij Area 57.

Rijd er iemand toevalig langs tilburg (bij de belgische grens) waar i mee mee kan rijden?.

Ik heb inmiddels eigen gear, maar neem wel iemand mee die een huurkit nodig heeft. 

Als er iemand in de buurt komt van N-Limburg zou ik het inmens fijn vinden om mee te kunnen rijden naar de skirm, ik heb mijn lift helaas zojuist verloren...

Edit: Laat maar zitten. :-)

Zo, kijken of dit mijn eerste skirm in europa gaat worden, roest er een beetje afkloppen. Is ondertussen alweer bijna 2 jaar geleden. xD Heb alles rond kunnen krijgen tbv gear (eindelijk).

​Zal rijden via vlissingen, kan oppikken in Middelburg, Bergen op Zoom en dan zitten we alweer in belgie. Indien je mee wilt rijden, laat maar een berichtje achter!

Ik kan er helaas niet bij zijn. Kwam erachter dat ik die dag al vrijgevraagd Had op t werk. Maar was vergeten dat ik dan een mannendagje heb met de jongens van mijn vriendengroep. Is een beetje traditie geworden dus kan er niet echt onderuit.

Ook wel lekker om een keer met de mannen op stap te gaan zonder de vrouwtjes er bij :)

In ieder geval veel plezier de 26e. Overigens zie ik sommige van jullie wel de 27e bij Balls en arrows airsoft markt.

Ik kan er helaas niet bij zijn. Kwam erachter dat ik die dag al vrijgevraagd Had op t werk. Maar was vergeten dat ik dan een mannendagje heb met de jongens van mijn vriendengroep. Is een beetje traditie geworden dus kan er niet echt onderuit. Ook wel lekker om een keer met de mannen op stap te gaan zonder de vrouwtjes er bij :) In ieder geval veel plezier de 26e. Overigens zie ik sommige van jullie wel de 27e bij Balls en arrows airsoft markt.

Veul plezier dan Paul, we zullen je missen dan tot de volgende keer dan weer.

Een paar dagen geleden heeft iedereen die zich heeft ingeschreven voor deze Introductiedag in onze event kalender een email ontvangen.

Wij verwachten jullie reactie uiterlijk vandaag, zodat wij snel verder kunnen met het organiseren en de eventueel vrij gekomen plaatsen opnieuw kunnen vullen (bij geen reactie gaan we er jammer genoeg van uit dat je helaas niet kan komen).

Wil je op de reservelijst geplaatst worden: stuur een email aan info@airsoftclubnederland.nl

We zijn ondertussen hard aan het plannen en het wordt echt een ongelofelijk eerste ervaring met Airsoft voor jullie.

@Michiel Krijgen wij reactie en of verdere informatie nu op de Email of op dit forum?

Jullie krijgen de informatie primair via de email. Maar ik zou altijd dit forum in de gaten houden voor (tussendoor en/of last minute) informatie.

Ik ga ook mee, mits ik twee nieuwe schroeven voor mijn pistolgrip op tijd kan bemachtigen. Zijn er deze dag regels of voorwaarden die afwijken van een normale skirm? Qua aanmelding en tickets kopen?