The Chambers - Area 57 - 26 september: Introductiedag

is er al wat meer info bekend voor de 26ste ?? Heb eventueel tot nu toe nog 2 plaatsen over in m'n auto die mee kunnen rijden met me 

We zijn bijna klaar met het afstemmen met Area 57 en het programma voor die dag. Dan sturen wij jullie allemaal een email met de informatie voor die dag. Wij vinden het in ieder geval al heel erg uitdagend en spannend worden die dag. Area 57 doet ook echt z'n stinkende best om er leuke dag van te maken voor jullie, erg blij met hun.

Ooooo kan niet wachten acn en area57 dat belooft iets moois.       Julius ik rij vanuit Nijmegen 

Zijn er nog mensen die een lift Nodig hebben kan 2 man meenemen inclusief gear vertrek plaats Nijmegen is wel gezelliger dan die rit alleen te maken 

Tonny Toonen, ik woon meer zuiderlijker, is het een idee dat je me ergens onderweg opikt?

Bijvoorbeeld bij B. of via Tilburg.

http://www.anwb.nl/verkeer/routeplanner?name1=Nijmegen&lat1=51.841692&lon1=5.858651&modality1=car&routeType1=fast&name2=Wal%2C%20Eindhoven%2C%20NL&lat2=51.43419&lon2=5.48094&modality2=car&routeType2=fast&name3=Hoei%2C%20Waals%20Gewest%2C%20Belgi%C3%AB&lat3=50.518741&lon3=5.239562

ik ben zeker bereid om ook mee benzine kosten te betalen.

Super zin in! Wanneer kunnen we betalen?

Wat is de inhoud van een huurkit? Moeten we bijvoorbeeld zelf voor een goede veiligheidsbril zorgen?

Net het mailtje ontvangen alle info klopt.   Zoals ik het begrijp betalen we pas bij aankomst? Of zie ik dit verkeerd. Ik neem m'n eigen camo kleding mee super veel zin in nog ff een weekje ongeduldig wachten hahah

Moeten de mensen die eigen gear meenemen nog iets regelen om de gear ook daadwerkelijk mee te mogen nemen?

Ik neem aan dat we ergens moeten melden dat je als NABV lid met aa's en allerlei andere spullen gaat reizen naar het buitenland?

Bij de huurkit zit een replica, magazijn, veiligheidsbril, veiligheidshesje en overal. Voor de mensen met eigen gear. Neem de inschrijving van de mail als bewijs dat je naar een skirm gaat. ( in belgie niet verplicht)

Artikel 17a

1. Van het verbod in artikel 13, eerste lid, van de wet wordt vrijstelling verleend voor het overdragen, voorhanden hebben en vervoeren van airsoftapparaten voor de beoefening van de airsoftsport in verenigingsverband aan personen die ten minste de leeftijd van achttien jaar hebben bereikt en door middel van een bewijs van lidmaatschap kunnen aantonen lid te zijn van een door de Minister erkende airsoftvereniging.

2. De vrijstelling ingevolge het eerste lid geldt voor het vervoeren slechts langs de weg en het tijdsbestek welke redelijkerwijs voor het vervoer zijn geboden voor:

a. het vervoeren tussen de woning en de schietvereniging;

b. het vervoeren tussen de woning en door de airsoftvereniging, bedoeld in het eerste lid, aangewezen bijeenkomsten en beurzen in het kader van de airsoftsport of voor de airsoftsport te gebruiken wedstrijdterreinen;

c. het vervoeren tussen de woning en de erkende wapenhandelaar;

d. het vervoeren van en naar de landsgrens teneinde een airsoftapparaat te doen binnenkomen of uitgaan.

Het gaat hier om artikel 2.D

Ben je in het bezit van een NABV pas en ga je skirmen in b.v. België, dan mag je je replica's vervoeren van huis naar de grens via de kortste, logische route. Mocht je dus staande gehouden worden in NL dan zeg je netjes dat je op weg bent naar een Skirm in Huy, België.

Weet iemand hoeveel BB's er in een magazijn gaan die bij de huurkit zitten? Omdat we er maar een hebben volgensmij. Moeten we dan elke keer terug?

Weet iemand hoeveel BB's er in een magazijn gaan die bij de huurkit zitten? Omdat we er maar een hebben volgensmij. Moeten we dan elke keer terug?

Normaal zit er bij een huurkit een hi-cap magazijn. tussen de 300 en 450 bb's gaan daar in.

Als je gewoon bb's meeneemt in het veld dan kan je je magazijn bijvullen tijdens de respawn. 

Heb nog een vraag over de fps. Thuis heb ik een chrono en deze meet zonder hopup rond de 360 fps (357 - 363), maar met hopup rond de 345fps.

Wordt de fps bij Area 57 gemeten met of zonder hopup? Anders kom ik dalijk voor niks ;)

FPS word gemeten, zoals hij gebruikt word, met hop-up dus.

Echter vind ik een verlies van 15 FPS door de hop-up veel. Bij mij is dat vaak 3 - 5  FPS :|

Als je zeker wilt zijn dat hij niet te hard schiet op de skrim, leg de veer dan even voor de rest van de week gespannen weg. Dit kun je bereiken door de replica een te sluiten op een accu. Je haalt dan heel kort de trekker over, zodat je wel hoort, dat hij een slag wil maken, alleen geen knal hoort... Als je hem zo een paar dagen weg legt, gaat je FPS ook omlaag.

De veer spannen lukt niet, heb er een mosfet inzitten.
Ja is idd best een groot verlies, maar goed dan hoef ik me geen zorgen te maken.