Voor de liefhebbers van de Glock
Ik heb dus een "oude" Stark Arms G17 met markings die het nog steeds prima doet ook na een jaar of 4.
Deze heeft echt de full markings met op de pistolgrip produeced by Glock op staat ipv licenced by Glock dat op de nieuwe Umarex/VFC staat.
Ook is de Stark Arms een Gen 3 en de Umarex die ik heb een Gen4.
Beide schieten prima waarbij ik wel moet zeggen dat de Stark Arms een complete Maple Leaf upgrade kit er in heeft zitten en ik nu verplicht met 0.25 bb's moet schieten ivm overhop
De Nieuwe Umarex/VFC Glock schiet bij mij prima uit de doos en met Nuprol rood zit je heel dicht tegen de 360 FPS aan met 0.20.
Met weinig hop schiet hij strak en netjes ver en heb tot nu toe na 4 skirms waar ik hem heb gebruikt nog geen problemen ondervonden.
De Stark Arms die ik heb, heeft mij ook nog nooit in de steek gelaten alhoewel de slede soms moeilijk verwijderd kan worden.
Dit zal waarschijnlijk met ouderdom te maken hebben of het vele gebruik.
Ik ben met beide Glocks G17 prima tevreden qua werking, afwerking en markings.
Als backup in de winter periode heb ik nog 2 AEP G18C glocks liggen die het verrassend goed doen ondanks maar een FPS van 210.
Mochten er mensen zijn die foto's er van willen zien ivm de markings of verschillen, laat maar weten.
Greets Roy
PS hier 2 foto's van de trade marks van de Stark Arms