Voorstellen

Sandra

Member
24 jun 2018
10
2
Trophies
2
Hey allemaal!

Ik ben Sandra, 31 jaar en ik woon in Eindhoven. Ben een totale airsoft-noob dus ik zal de eerste tijd vooral veel lezen (we moeten allemaal ergens beginnen ;-)). Heb een tijdje terug voor het eerste geairsoft en dat beviel erg goed, dus langzamerhand ga ik alle spullen bij elkaar verzamelen en leren hoe alles werkt.

Verdere hobbies zijn vooral (mijn 2) honden, sport (o.a. volleybal/kettlebell/hiken) en Xboxen met vrienden.
Meer vragen -> stel ze gerust!

Groetjes Sandra
 
welkom op het forum hier. kettlebell is ook aparte hobby lijkt mij.
 
Kettlebell vind ik geweldig. Je kunt er zoveel verschillende soorten trainingen mee doen en het kan gewoon tijdens 't tv-kijken. Moet je wel je houding goed in de gaten blijven houden maar na een tijdje krijg je daar wel gevoel voor :)
 
Welkom op het forum! Bekijk ook een de beginnershandleiding voor meer informatie mocht je die zoeken.
 
Kettlebell vind ik geweldig. Je kunt er zoveel verschillende soorten trainingen mee doen en het kan gewoon tijdens 't tv-kijken. Moet je wel je houding goed in de gaten blijven houden maar na een tijdje krijg je daar wel gevoel voor :)

WIj hebben altijd een aantal kettlebell movements tijdens crossfitt. Soms lastiger dan je denkt.
 
@Maffo: Thanks! Zal ik gaan doen. Afgelopen dagen wat druk gehad maar ga daar eens mee beginnen!
@Crumble: Ja kan echt killing zijn als je het goed doet. Ben er de laatste tijd wat minder mee bezig geweest maar dat moet ik ook maar eens oppakken. Merkte gister bij training dat ik het toch wel zwaar vond om een rifle zo lang omhoog te houden dus zal weer flink aan de bak moeten.
@Motorordonhans: Win ik daar nog iets door? Of is het 3 op een rij? ;-)
 
  • Leuk
Waarderingen: Crumble