Voorstelrondje

Colli

Member
10 feb 2020
12
4
Trophies
3
Goedenavond! Mijn naam is Roel en samen met mijn vrouw Amy airsoft ik nu 1.5 jaar. Ik kom uit de omgeving van Roosendaal en ben op de volgende locaties actief (geweest): Dark Forest (voorheen), Fort Barchon en The Chambers.
Ik volg het forum al een flinke tijd passief, en dacht dat het nu wel eens tijd was om een account aan te maken.

Mijn arsenaal bestaat uit:

VFC Avalon Calibur CQC (upgraded)
A&K M249
Ruger Superhawk 6"

Amy's arsenaal bestaat uit:
Ares Striker AS01 (HPA)
ESC 23
WE 1911 Tactical

Wellicht tot op het veld!

• Leuk
Waarderingen: Dodgy en M14shooter
Welkom, Roosendaal! Lekker centraal. Goeie uitvalbasis om skirms in België of Nederland te bezoeken.

Goedenavond! Mijn naam is Roel en samen met mijn vrouw Amy airsoft ik nu 1.5 jaar. Ik kom uit de omgeving van Roosendaal en ben op de volgende locaties actief (geweest): Dark Forest (voorheen), Fort Barchon en The Chambers.
Ik volg het forum al een flinke tijd passief, en dacht dat het nu wel eens tijd was om een account aan te maken.

Mijn arsenaal bestaat uit:

VFC Avalon Calibur CQC (upgraded)
A&K M249
Ruger Superhawk 6"

Amy's arsenaal bestaat uit:
Ares Striker AS01 (HPA)
ESC 23
WE 1911 Tactical

Wellicht tot op het veld!
Welkom op het forum

Welkom, Roosendaal! Lekker centraal. Goeie uitvalbasis om skirms in België of Nederland te bezoeken.
De keerzijde van de centrale ligging, is dat ik wel altijd minimaal 45 minuten in de auto moet zitten Een veld dichtbij zou toch ook wel lekker zijn ;-)

Laatst bewerkt: