Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

tactical kit.

ik wil alleen de pistol insert en de half-flap nog hebben. die kon ik daar niet vinden, dus ik denk dat die bij spiritus systems zelf vandaan gaan komen.

@Oddball
 
24bvu2v.jpg

Zwatre adapter binnen gekregen zodat ik deze in ugl kan doen om er shotgun van te maken met de launcher (zilvere ding)
 
tactical kit.

ik wil alleen de pistol insert en de half-flap nog hebben. die kon ik daar niet vinden, dus ik denk dat die bij spiritus systems zelf vandaan gaan komen.

@Oddball
Wat ik me afvraag bij die micro systems, is het niet heel ongemakkelijk om je magazijnen zo hoog op je lichaam te moeten pakken?
 
Setje multicam (ATP) black gewonnen bij Graziani. Invader gear.

Volgend weekend even ophalen :)

Verder wat EDC spullen gekocht de laatste tijd.

Net nog een kickstarter gebacked.
92188a800fb2a11925d3ab8479fdd74a_original.jpg

Tactical retaining belt (milspec met cobra gesp) van Raptor Tactical.
Heeft een ingebouwde universele holster uitsparing. Past elke sidearm in, heeft retention en beschermt de trekker :)
Passen ook nog meerdere mags aan de andere kant... ben benieuwd.

Te vinden op http://kck.st/2iEkTSM

Heeft nog best wat backers nodig in de komende 25 dagen, ik hoop dat ze het halen.
 
Laatst bewerkt:
Wat ik me afvraag bij die micro systems, is het niet heel ongemakkelijk om je magazijnen zo hoog op je lichaam te moeten pakken?
het is niet anders dan bij een gewoon chestrig.. en je went er aan, denk ik zo..
anders probeer je het eens. de 21e ofzo..!
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Gezien mijn locker voor mijn replica's toch een beetje krap begon te worden ben ik opzoek gegaan naar een alternatief. Die vond ik afgelopen week in de vorm van een oude, afsluitbare archiefkast. Vandaag een beetje aan het hobby'en geweest met dit als voorlopig resultaat:

Achter- en zijwand bekleed met gereedschapspanelen en automatische LED verlichting van de Ikea :p

20170108_174521.jpg


20170108_174556.jpg
 
Gezien mijn locker voor mijn replica's toch een beetje krap begon te worden ben ik opzoek gegaan naar een alternatief. Die vond ik afgelopen week in de vorm van een oude, afsluitbare archiefkast. Vandaag een beetje aan het hobby'en geweest met dit als voorlopig resultaat:

Achter- en zijwand bekleed met gereedschapspanelen en automatische LED verlichting van de Ikea :p

20170108_174521.jpg


20170108_174556.jpg
Geniaal!! Zoiets wil ik ook nog wel een keer ja! :0
 
  • Leuk
Waarderingen: Sadiek
Vorige week vrijdag besteld , Maandag verzonden 'werd vanmorgen al afgeleverd door GLS is van Firesupport UK

Tokyo Marui Hi-Capa E , met 3 100RD magazijnen , en gratis lipo Adapter hebben ze gemaakt van een oude 7.2Nimh Accu :D
7bD66T1.jpg


De 3 Lipo's komen Van Hobbyking vorige week woensdag besteld 'Maandag binnen gekregen ook via GLS ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Sadiek
Dat is een hele strakke kast! :eek:
Bij deze is je idee (of van wie het ook was) gestolen xD

Hahaha. Ik heb het altijd wel een tof idee gevonden om de replica's aan de muur te hangen, maar dat mag niet. Dus toen dacht ik, waarom maak ik niet gewoon zo'n ophangsysteem in een kast. En dan is zo'n archiefkast een perfecte basis.

Als ik ooit de ruimte heb wil ik nog wel eens een soort "gun-cage" of in dit geval replica-kooi bouwen.
 
JA JA weer een TM , nu de Tokyo marui Night Warrior GBB

j2adPz1.jpg


Besteld bij Fire-support wou hem op het laatste moment mee bestellen met mijn vorige Order ' maar de AEP was al verzonden dus kon weer verzendkosten betalen maar is altijd nog 10Euro cheaper dan de laagste prijs in NL en op Stock :D
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Sadiek
Nice! heb ik ook. En ben er erg blij mee :)

Zou jij eens willen checken of de mag release bij jouw ook zo machtig licht gaat.. Ik raak regelmatig mijn magazijnen kwijt doordat deze zo ligt gaat. En durf heb daarom alleen binnen te gebruiken. Ben benieuwd of jij dat ook hebt.
 
Nice! heb ik ook. En ben er erg blij mee :)

Zou jij eens willen checken of de mag release bij jouw ook zo machtig licht gaat.. Ik raak regelmatig mijn magazijnen kwijt doordat deze zo ligt gaat. En durf heb daarom alleen binnen te gebruiken. Ben benieuwd of jij dat ook hebt.


Oké dat is naar denk slap veertje !!!

maar ik heb hem nog niet binnen zou wel volgende week dinsdag of woensdag zijn dat ik hem binnen heb

Dan test ik het gelijk voor je maar zoals ik zeg denk slape veer

Want in mijn Foliage Warriors blijven de magazijnen gewoon goed zitten vallen er niet makkelijk uit ofzo
 
Oke dit stond eigenlijk nog lang niet op planning, echter stond het nog wel op de to-get list. Origineel was de bedoeling een nieuwe BAR-10 te kopen deze zelf op te bouwen, maar toen kwam ik deze tegen. Een reeds volledig geupgrade BAR-10 met alle juiste onderdelen voor een hele mooie deal die ik niet kon laten.

20170112_212153.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Ik kon het niet laten, Ik kon het niet laten, Ik kon het niet laten, zucht... :D

Gisteren dus bij graziani in Emmerich mijn nieuwe set multicam Black opgehaald, broek, shirt en boonie,maar niet voordat ik bij bunker 501 mijn nieuwe sidearm heb aangeschaft.

_20170115_192608.JPG

WE EU18C Glock 18 model met semi en full auto. met 2 extra normale mags van ~25rds en 1 extended van 50rds.

:D

Ohhh, en ik heb bij bunker501 mijn mogelijke volgende sidearm gevonden...
Een TM five-seven gbb... Ligt zo lekker in de hand. Man.

Dat gaat zeker mijn 1911 vervanger worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan