Wat ik me afvraag bij die micro systems, is het niet heel ongemakkelijk om je magazijnen zo hoog op je lichaam te moeten pakken?tactical kit.
ik wil alleen de pistol insert en de half-flap nog hebben. die kon ik daar niet vinden, dus ik denk dat die bij spiritus systems zelf vandaan gaan komen.
@Oddball
het is niet anders dan bij een gewoon chestrig.. en je went er aan, denk ik zo..Wat ik me afvraag bij die micro systems, is het niet heel ongemakkelijk om je magazijnen zo hoog op je lichaam te moeten pakken?
Geniaal!! Zoiets wil ik ook nog wel een keer ja! :0Gezien mijn locker voor mijn replica's toch een beetje krap begon te worden ben ik opzoek gegaan naar een alternatief. Die vond ik afgelopen week in de vorm van een oude, afsluitbare archiefkast. Vandaag een beetje aan het hobby'en geweest met dit als voorlopig resultaat:
Achter- en zijwand bekleed met gereedschapspanelen en automatische LED verlichting van de Ikea
Dat is een hele strakke kast!
Bij deze is je idee (of van wie het ook was) gestolen xD
Nice! heb ik ook. En ben er erg blij mee
Zou jij eens willen checken of de mag release bij jouw ook zo machtig licht gaat.. Ik raak regelmatig mijn magazijnen kwijt doordat deze zo ligt gaat. En durf heb daarom alleen binnen te gebruiken. Ben benieuwd of jij dat ook hebt.