Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Net nog even getest en op de 13m ruimte die ik heb was er nog aardige groepage en kan de hup up bedienen door draai knop dus ook relaxt.
 
Maandag Besteld Nu al echt binnen uit Roemenië

De ASG/KWC Dan Wesson Valor Co2 en 3 Extra Mags en wat patches en Luchtverfrissers ruiken gruwelijk na Kauwgomballen wel lekker Luchtje :)

ndcX7s3.jpg


Waar die vandaan komt is geen verrassing haha , prijs is ook beter 112 VS 140 met NL/Be/De
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan en Cooper2099
Als de OEM KWC is, is het vast topspul. En dat is KWC als ik zo naar de mags kijk.
 
Staat er ook bij ASG/KWC dus Oem Kwc ;)

heb 7 Mags nu :p had er al 3 liggen van een cybergun/KWC ;)

Hij is mooier dan op de foto , slechter belichting , Valor had eigenlijk gegraveerd moeten zijn , Dan wesson had er niet op die manier op moeten staan andere sight en mags maar verder leuk speeltje kick goed zoals elke KWC 1911 :p

03xgPee.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zo, mijn beurt om hier iets te posten.

Ik heb met kerst dit vest van mijn vriendin gekregen. De subtiele hints van "in vind groen het mooiste" zijn niet helemaal binnengekomen, maar buiten dat vind ik dit een hele mooie camo, en ga ik hier wellicht de rest van mijn loadout omheen bouwen (Multicam tropic).

Ook gelijk een dump pouch erbij, dat leek me wel handig, en gelijk gecustomized met patches en dergelijke.

3a24Tad.jpg


aMnBmWf.jpg
 
@campesteijn

Goede keus ;)
Het is een heel simpel maar toch wel goed doordacht systeem. Weer iets om een review over te maken :p

Ik heb bij tactical kit besteld (engeland). Afgelopen Maandagnacht besteld, woensdag werd het verstuurd en vandaag kwam het aan
 
  • Leuk
Waarderingen: campesteijn
Weer wat mooie spulletjes van Ome Ali(express)

SHS Full cilinder en zuiger set en een M130&140 veer.
Zeer goeie kwaliteit voor een goeie prijs

f64e174e11.jpeg
f64e29e81b.jpeg


Schiet nu 445 FPS M140 veer met 0,2 BBs
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan