Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Precies ,heb al 2 ICS M4 maar G33 wou ik ook al een poosje nu maar gekocht voor een leuke prijs heb al weer aankleding besteld rest heb ik nog gewoon liggen zoals een T1-Aimpoint opdruk merk chinees maar het werkt :p en een element grip

maar besteld is

Gekocht bij Gunfire voor 48,13 , zeer nette prijs elder 70Euro :D

HHOii8L.jpg


en Railcovers van element 3 Tan 1 Zwart voor de G33 , voor 4,24Euro ook weer cheaper dan elders :) als ik kan besparen doe ik het :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Lets go all sneaky peaky like :D. TM Mk23, denk dat iedereen wel weet waarom we deze allemaal zouden willen hebben :).

HafWjGom.jpg

Mooi schoon koffertje

HQcbQIRm.jpg

En de replica met de LAM unit en natuurlijk de oh zo bekende foam silencer
 
Lets go all sneaky peaky like :D. TM Mk23, denk dat iedereen wel weet waarom we deze allemaal zouden willen hebben :).

HafWjGom.jpg

Mooi schoon koffertje

HQcbQIRm.jpg

En de replica met de LAM unit en natuurlijk de oh zo bekende foam silencer

Die is wel nice heb toch liever GBB maar voor een sniper zijn ze ideaal je hoort bijna niks ;)
 
Vanavond gekocht
Bb,handschoenen , Tvest,shirt,broek,riem,
 

Bijlagen

  • image.jpeg
    image.jpeg
    1.011,8 KB · Weergaven: 231
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Vandaag gekocht bij Pirosport
CM16 met 2midcaps
1 extra batterij
Blackwater 1911r2
Veiligheidsbril
En BB's
 

Bijlagen

  • image.jpeg
    image.jpeg
    682,4 KB · Weergaven: 222
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: BoomSmurf
Die is wel nice heb toch liever GBB maar voor een sniper zijn ze ideaal je hoort bijna niks ;)

Ik heb geen sniper, maar ben beetje klaar met GBB's. Wil gewoon een betrouwbare sidearm voor CQB en af en toe field, dus dan maar een TM en een Mk23 is zo lekker stil dus dat kan ook wel lache zijn :).
 
Ik heb geen sniper, maar ben beetje klaar met GBB's. Wil gewoon een betrouwbare sidearm voor CQB en af en toe field, dus dan maar een TM en een Mk23 is zo lekker stil dus dat kan ook wel lache zijn :).


Oke , ja het werkt ook gewoon maar wel een langer trekker zo Mk23 maar het went snel , blijf zelf liever bij GBB trekker is fijner , Heb zelf een GBB Tokyo marui geweldig ding Foliage Warrior 4,3 , heb 10 magazijnen die passen maar op zak heb ik de max 7 ;) , maar na buiten neem ik hem niet mee want gebruik hem daar nauwelijks is ook meer aangekocht voor pistol Only ;)

Maar blijft een leuk ding Mk23 MGS :D

maar is die Flashlight echt zo ruk of valt het wel mee ?
 
Ik heb geen sniper, maar ben beetje klaar met GBB's. Wil gewoon een betrouwbare sidearm voor CQB en af en toe field, dus dan maar een TM en een Mk23 is zo lekker stil dus dat kan ook wel lache zijn :).

Gebruik al 2 jaar een WE Glock 19 en Cybergun Sig Sauer P226 GBB Blowback, nooit problemen mee ...
 
Gebruik al 2 jaar een WE Glock 19 en Cybergun Sig Sauer P226 GBB Blowback, nooit problemen mee ...

Hmm misschien was ik niet heel duidelijk, maar mijn aim is absolute shite met de iron sights van pistolen, dat in combo met de blowback ben ik niet de meest accurate, trouwens met primaries ook niet altijd XD. Anyway, de Mk23 is zo lekker stil met de silencer, geen terugslag die mij mikpunt van het doel afhalen en door de NBB ook nog eens heel erg efficiënt. Waardoor ik op mijn andere punt kom, green gas gbb's in de winter, ik heb vaak genoeg de wel bekende pssssh gehoord nadat mensen hun trekker overhalen. Met de betere gassen komt dat ook minder voor maar hopelijk zal deze TM nbb daar hopelijk geen last van hebben :). Ik ga het zien 11 december lekker CQB'en in Lochem dus meteen eens testen of ik nu wel meer kan raken XD.
 
Tja ik weet het niet , de blowback tja je schiet iemand van redelijk dichtbij maar ik snap hem wel , ik hou van de recoil als je sch
iet en een beetje inleveren daarom op nauwkeurigheid zal me een worst wezen , ik moet eerlijk zeggen dat ik sowieso niet skirm tussen November en Maart dus moet ik eerlijk zijn heb niet echt ervaring met hele koude dagen / Gbb

Heb laats met die storm bij B&A gespeeld ging nog best veel wind niet echt koud taken vielen wel om je oren :p maar we hebben een 10Euro tegoedbon gehad voor het vroegtijdig stopen van de skirm , Side arm gebruikte ik amper , maar deed ook maar 205 FPS deels kou en zag bij thuiskomst dat mijn nozzle een schuur heeft dus vandaar ook lagere FPS , maar zit meer voor de looks op mijn plate Carrier dan dat ik mijn side-arm gebruik buiten :p Binnen wil ik hem nog weleens trekken ,
 
Laatst bewerkt:
32 double rifle gun case , maat van mij gaat wel eens mee , echter de spullen staan bij mij omdat ie voorlopig gewoon introduce blijft , dus op verzoek nog een goedkoop tasje gekocht voor zijn M4 , gekocht bij Taiwan gun , voor dat geld (afgeprijsd) ga je die hier in Nederland niet vinden althans niet met deze opties voor zover ik kon zien , in ieder geval ben er blij mee .

http://www.taiwangun.com/en/gun-bag...ase-olive-8fields?from=listing&campaign-id=19
 

Bijlagen

  • SDC13613.JPG
    SDC13613.JPG
    404,5 KB · Weergaven: 219
  • SDC13620.JPG
    SDC13620.JPG
    413,5 KB · Weergaven: 210
  • SDC13628.JPG
    SDC13628.JPG
    251,6 KB · Weergaven: 219
Side-arm voor de winter erbij die ook een fijne sight heeft :D

Cybergun/KWCColt 1911 Rail Gun C02 ;)

BBW182J.jpg


Heb al 3 mags ;) , want heb het oude type liggen maar daarvan zijn de Sight echt bagger dit is veel beter :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Blackwave
YES! Ik heb ook eindelijk iets om hier te posten. Bezig met een nieuw vest voor mijn USMC loadout. En daar horen wat pouches bij ^_^

Het vest hoop ik binnenkort op te kunnen halen.

Voor de geïnteresseerden; Huidige vest was qua uiterlijk 90% accuraat, maar was weinig voor te krijgen wat dezelfde kleur had. Kan het ook niet goed op maat krijgen. Dus dan maar afwijken met een model dat minder accuraat is, maar gaat passen.
 

Bijlagen

  • pouches.jpg
    pouches.jpg
    50,2 KB · Weergaven: 225
Hoe lijkt de kwaliteit? En wat heb je er voor betaald? Ben zelf ook nog opzoek naar een goedekope red dot namelijk ;)
Prijs was iets van 17 euro, externe kwaliteit is goed echter de dot zelf is een beetje blurrig (nog even kijken of ik dat kan instellen.) maar voor dat geld vind ik het niet zo erg. hij heeft ook meerdere opties dan alleen red dot, kan ook cross en nog 4 andere en kleur kan rood en groen met verschillende sterktes.

Hier de link :
Top 11mm/20mm Rail Riflescope Jacht Airsoft Optics Scope Holografische Red Dot Sight Reflex 4 Reticle Tactical Gun Accessoires
http://www.aliexpress.com/item/32756440788/32756440788.html
(from AliExpress Android)
 
Prijs was iets van 17 euro, externe kwaliteit is goed echter de dot zelf is een beetje blurrig (nog even kijken of ik dat kan instellen.) maar voor dat geld vind ik het niet zo erg. hij heeft ook meerdere opties dan alleen red dot, kan ook cross en nog 4 andere en kleur kan rood en groen met verschillende sterktes.

Hier de link :
Top 11mm/20mm Rail Riflescope Jacht Airsoft Optics Scope Holografische Red Dot Sight Reflex 4 Reticle Tactical Gun Accessoires
http://www.aliexpress.com/item/32756440788/32756440788.html
(from AliExpress Android)

Bedankt voor de link. Net zelf ook een scope besteld voor 13 dollar inclusief verzending. Kost ook geen drol. Ben benieuwd.
 
Dat blurren kan komen door de afstand tot de scope. Heb ik ook gehad. Even een kwestie van heen en weer gaan met je hoofd en de juiste afstand bepalen ;) vervolgens de scope op die afstand zetten..
 
  • Leuk
Waarderingen: Valmijaan en Hertenvacht
Paar leuke speeltjes binnen gekregen de afgelopen weken.
WhatsApp Image 2016-12-01 at 18.21.20.jpeg

Bushnell 6-24X50 AOE Scope (Aliexpress)
WhatsApp Image 2016-12-08 at 11.39.35.jpeg

SHS ZuigerKop en Nozzle met inner O-Ring (Aliexpress)

WhatsApp Image 2016-11-21 at 12.57.14.jpeg

Guarder RVS cilinderkop, Guarder SP120 Spring, extra magazijn voor mijn CZ 75 P-07 Duty en Jefftron Drop in Mosfet V2(Anareus.eu)
WhatsApp Image 2016-12-06 at 11.53.14.jpeg

XCortech X320 Cronometer (aliexpress)

Vanmiddag even inbouwen en kijken of ik de 400 FPS barrière kan doorbreken.....