Lets go all sneaky peaky like . TM Mk23, denk dat iedereen wel weet waarom we deze allemaal zouden willen hebben .
Mooi schoon koffertje
En de replica met de LAM unit en natuurlijk de oh zo bekende foam silencer
Die is wel nice heb toch liever GBB maar voor een sniper zijn ze ideaal je hoort bijna niks
Ik heb geen sniper, maar ben beetje klaar met GBB's. Wil gewoon een betrouwbare sidearm voor CQB en af en toe field, dus dan maar een TM en een Mk23 is zo lekker stil dus dat kan ook wel lache zijn .
Ik heb geen sniper, maar ben beetje klaar met GBB's. Wil gewoon een betrouwbare sidearm voor CQB en af en toe field, dus dan maar een TM en een Mk23 is zo lekker stil dus dat kan ook wel lache zijn .
Gebruik al 2 jaar een WE Glock 19 en Cybergun Sig Sauer P226 GBB Blowback, nooit problemen mee ...
Tja ik weet het niet , de blowback tja je schiet iemand van redelijk dichtbij maar ik snap hem wel , ik hou van de recoil als je sch
iet en een beetje inleveren daarom op nauwkeurigheid zal me een worst wezen , ik moet eerlijk zeggen dat ik sowieso niet skirm tussen November en Maart dus moet ik eerlijk zijn heb niet echt ervaring met hele koude dagen / Gbb
Mooie reddot van aliexpress binnnen gekregen
Prijs was iets van 17 euro, externe kwaliteit is goed echter de dot zelf is een beetje blurrig (nog even kijken of ik dat kan instellen.) maar voor dat geld vind ik het niet zo erg. hij heeft ook meerdere opties dan alleen red dot, kan ook cross en nog 4 andere en kleur kan rood en groen met verschillende sterktes.Hoe lijkt de kwaliteit? En wat heb je er voor betaald? Ben zelf ook nog opzoek naar een goedekope red dot namelijk
Prijs was iets van 17 euro, externe kwaliteit is goed echter de dot zelf is een beetje blurrig (nog even kijken of ik dat kan instellen.) maar voor dat geld vind ik het niet zo erg. hij heeft ook meerdere opties dan alleen red dot, kan ook cross en nog 4 andere en kleur kan rood en groen met verschillende sterktes.
Hier de link :
Top 11mm/20mm Rail Riflescope Jacht Airsoft Optics Scope Holografische Red Dot Sight Reflex 4 Reticle Tactical Gun Accessoires
http://www.aliexpress.com/item/32756440788/32756440788.html
(from AliExpress Android)