Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Tijd voor mijn eerste plaatjes op dit forum.

Nieuwe holster voor de WE F226 en twee nieuwe mag's.
o9syA2S.jpg


Nuprol 3.0 gas voor de koudere dagen en anti-fog van Nuprol. Jan had afgelopen zaterdag vergelijkbaar spul bij zich, werkte naar mijn idee pretty good.
9Y7wVNd.jpg
 
Ik heb nog ff geprofiteerd van de sale-gekte bij Gunfire.

SAM_3417.JPG


Het betreft hier de Well G1911b high capa die met een extra magazijn geleverd werd.
43% van de prijs af en toch nog full metal,blow back en adjustable hop-up.
Ik verwachte voor dat geld wel een metalen hop-up maar nee,gewoon hetzelfde als in mijn Blackwater 1911.
Geen miskoop dus.
En een leuk koffertje erbij.

SAM_3418.JPG


Waar ik de originele sticker vanaf gehaald heb en zelf wat creatief bezig mee ben geweest.
Jammer dat het koffertje beschadigd is tijdens transport.
Verder errug heppie met mijn 2 1911's.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sadiek en Jan
Oja,ook nog een Nuprol 1600 maH 9.6V NiMH batterij,een Tornado 300 mm 6.03 precission barrel en een Frontline open top holster voor mijn 1911's.
 
Na 3 maanden geduldig wachten(jaja) istie dan eindelijk binnen gekomen vandaag.
Mijn nieuwe Condor vest.

SAM_3451 - Copy.JPG


En hier met de nodige pouches.

SAM_3456 - Copy.JPG


En dan heb ik hem maar ff bij me maat Vlabraham omgehangen.

SAM_3457 - Copy.JPG


Tis wel een kwaliteitsvest.
Zeker als ik hem vergelijk met mijn Swiss-Arms vest.
Alles dubbel gestikt,YKK rits,op de schouders 4 metalen ogen i.p.v. 2 X plastic fantastic.
Ben benieuwd hoe hij buiten presteert.(niet Vlabraham dus maar el Condor)
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7 en ChaoSState
Net UPS aan de deur gehad met een klien pakje.

SAM_3464 (2).JPG


Mp5 magpouches,2 Co2 mag's voor mijn nieuwe 1911,een tracer unit anex silencer voor div.guns en 2 patches.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sadiek en Valmijaan



Aanvankelijk wilde ik het alleen de Eo sight er op maar toevallig kwam er een EOTech 3X Magnifier voorbij op de verkoopafdeling .

Probleem is dat hij niet is af te stellen zo stond hij niet helemaal uitgelijnd voor de red dot , na een beetje knutselen met afstands ringen (m5) kreeg ik hem al heel snel recht achter de red dot , meer geluk dan wijsheid haha de hoogte met een plaatje op maat gemaakt en voila , strak in het midden .

Echter deze EO sight (replica) wilde nog wel eens uit gaan bij schokken , of het nu schieten was of de flip sight uitklappen , bingo ....licht uit 9 van de 10 x .

Eerst gekeken of ik de batterij niet strakker kon zetten , geen resultaat , probleem zat hem in de aan en uit knop , die is erg gevoelig voor trilling , dus omleiding gemaakt waardoor hij inderdaad altijd aanstaat maar verder geen problemen met de schokken . :D

Dus batterijtje er uit als ik naar huis ga en dan zou je zeggen spekkoper . :D

Volgende weer even naar Montfoort Combat-airsoft en hem afstellen op de schietbaan , das uiteraard het leukste werk :D :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Sadiek en Vladimir
Gisteravond even wezen funshoppen bij Skirmshop.

SAM_3470 - Copy.JPG


590mm 6.03 inner barrel van Mapple Leaf.
Mapple Leaf 60* bucking en concaaf nub.
Metalen hop-up wieltje voor 1911 high capa.
Lens protector en tracer BB's.
Hiermee heb ik de laatste benodigde upgrades voor mijn M14.
Ben zeer nieuwsschierig naar zijn prestaties.:cool:
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan, Robin2k7 en Redrum
@Hertenvacht, Nice zat er bij jou ondanks de verwachting ook een QSC gearbox in? Ik was wel heel blij en verrast toen ik mijn stock inklapte en er achter kwam dat de GB een QSC systeem had, maakt eraan kloten net wat makkelijker :).
 
@Hertenvacht, Nice zat er bij jou ondanks de verwachting ook een QSC gearbox in? Ik was wel heel blij en verrast toen ik mijn stock inklapte en er achter kwam dat de GB een QSC systeem had, maakt eraan kloten net wat makkelijker :).

Was voor mij ook een verrassing! Moet binnenkort even een andere spring in aangezien hij wat "hot" schiet, dus dan kan ik het meteen even uitproberen :)
 
Was voor mij ook een verrassing! Moet binnenkort even een andere spring in aangezien hij wat "hot" schiet, dus dan kan ik het meteen even uitproberen :)

Not bad voor een replica van een paar honderd :). Bij mij gaat hij ook open als de G&G M4 weer in elkaar zit, maar dan gaat hij verder open dan alleen de QSC :D.
 
ICS G33 Two Tone , met Downgrade voor 251,55 met de blackFriday Korting bij Qtac :)

fgOnv6P.jpg


Riffle 4 Totraal heb ik de 30 :lol: , eigelijk 31 maar heb een shotgun verkocht :p


Ps heb wel meer meuk gekocht maar niet post waardig beetje kleding Holster ;)