Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Bij echi goya kon ik helaas niks vinden qua replica's die niet/nauwelijks op internet te krijgen zijn. Wel een nieuwe pistolgrip gekocht voor mn ghk m4 en een combatshirt voor mn vriendin.

Toen maar weer terug langs Western Arms. Daar heb ik een Kimber pro tle 2 gekocht
20161026_193313_zpseu41xusb.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: michiel80 en Sadiek
vandaag van Evike ontvangen:
ptyAMkX.jpeg

nieuwe suppressor voor me HK416 + hulzengat deksel waar een onderdeel van af was gevlogen
en een speciale gereedschap om de buitenloop los te kunnen draaien.

vorige week een TM hi-capa ontvangen van Fire-support.co.uk
eYllfzX.jpeg

en deze week van @bloodhound een WE G17 overgenomen voor een project.
qtrTtlF.jpeg



Edit: foto adres aangepast voor weergaven.
 
  • Leuk
Waarderingen: Oddball en Sadiek
Ik kon het niet laten, de volgende replica bleef maar aan mij knagen en vandaag toch maar gehaald, en ik denk dat de liefhebbers van historische replica's hem wel kunnen waarderen:

Western Arms Beretta M1934
20161028_220057_zpsh3egdohh_edit_1477659878960_zpsq2tc1zwt.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Foodie88
Cool ding Oddball! Je kunt duidelijk zien dat 'ie familie van de Walther PPK is. Volgens de Wikipedia pagina is hij door Beretta ontwikkeld als antwoord op de Walther PP (basisversie van de PPK).
 
Yupz, maar dit was toch echt de laatste deze vakantie. Western Arms maakt zeer zeer mooie replica's, maar die komen helaas wel met een prijskaartje
 
@Strelok Wauw! Mooie PSO's. Zo'n grijze is als het goed is een Wit-Russische, toen ik zelf deze zomer in Letland was, heb ik er daar één zien liggen op een marktje. Hij lag in een kraampje bij een mevrouw die allemaal oude camera's verkocht. Ik heb niet gevraagd wat hij kostte maar volgens mij had mevrouw er totaal geen verstand van. Die had ik misschien wel voor een heel mooi prijsje mee kunnen nemen. Stom, stom, stom!
 
  • Leuk
Waarderingen: Stey en Pietjepuk123
@Strelok Wauw! Mooie PSO's. Zo'n grijze is als het goed is een Wit-Russische, toen ik zelf deze zomer in Letland was, heb ik er daar één zien liggen op een marktje. Hij lag in een kraampje bij een mevrouw die allemaal oude camera's verkocht. Ik heb niet gevraagd wat hij kostte maar volgens mij had mevrouw er totaal geen verstand van. Die had ik misschien wel voor een heel mooi prijsje mee kunnen nemen. Stom, stom, stom!

Haha, thanks dude!. De grijze is overigens geen PSO maar een PO, gemaakt door NPZ (novosibirsk) in Rusland. Ook NPZ en Ihzmash hebben grijze PSO's.

Meeste scopes uit Wit Rusland komen uit Belarus, gemaakt door BelOmo. Denk dat wat jij gezien hebt een POSP was.
Had wellicht ook een mooie koop kunnen zijn! :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Stey en Foodie88
Zijn dat MBUS flip-up sights die je er nog op hebt zitten, Robin2k7? Ik heb de mijne er af gehaald, omdat ik er nagenoeg niets meer door zag in combinatie met de (E)XPS. Die QD mount is net iets te hoog om er nog fatsoenlijk mee te kunnen richten. Althans, dat was mijn gevoel. Hoe ervaar jij dat tot zover?

Daarna was ik er trouwens wel blij mee dat ze er af waren, want met een PEQ15, XPS en eventuele FTS magnifier werd het wel wat druk bovenop mijn replica :p.
 
Die flip up sights zitten me niet in de weg dwz als ze niet open geklapt staan , en heb ze overigens nodig als ik die Eotech in moet stellen .

En inderdaad geen vergroter er achter en dergelijke , daar heb ik de andere Tippmann voor met de acog er op .