het IS een 500 FPS springer
Netjes, netjes. Als 'ie voldoende FPS schiet hoeft dat in principe niet. Wel kan het zijn dat je een andere cylinder/piston/springguide zult installeren en dat deze veer dan niet meer past. Maar goed, dat zijn uiteindelijk de kosten ook niet natuurlijk.
Heb je al gekeken hoe het met de hopup unit zit? AEG hopup unit voor bridged barrels of toch een soort van VSR achtige hopup unit voor unbridged barrels?
Maple Leaf barrels heb ik niet zoveel goeds over gehoord, eerlijk gezegd. edGI is top of the bill, maar wel enorm duur uiteraard. Je kan ook even kijken naar Prometheus of PDI, ook niet super goedkoop maar wel goedkoper dan edGI.
edGI is ook 'lappen' hoor @Rebelattack, alleen op een andere manier hahah.
EDIT: Ik heb niet echt verstandig van lapping, maar lapping kits zijn toch ook erg duur?
VFC mk16-l vandaag binnen gekregen.
Zit nog te twijfelen of ik er een vette silincer op zet of een flashhider
Ja outerbarrel kan eraf, maar ik moet zo tork tool hebben met nm insteller of zoiets.
Heb goed reviews gekeken en het is echtzo simpel als wat.
Het is mijn eerste rellica maar ik kan binnen 1 min bij mijn veer,hopup,gearbox. 1 min meer kan ik bij de innerbarrel. Maar nou komt het, blijkt dat die torkshroeven de innerbarrel in positie houden dus moet je op bepaalde volgorde los maken en vastmaken en met bepaalde kracht. Dus nu stoort de lengte mij niet echt denk dat het in CQB ook wel gewoon redelijk gaat.
Dus even die tool bestellen.