Huh? Hoe kom je daar bij?
Voor zover ik weet niet
Gothic metal countryboy & vader van de Twins of Doom™
Huh? Hoe kom je daar bij?
Voor zover ik weet niet
Nope. EvilTwin en Twinfromhell zijn allebei al 18+ en airsofters. De Twins of Doom zijn net drie jaar oud. Maar al wel geïnteresseerd in airsoftKorte offtopic vraag: Hey @BoomSmurf, moet ik uit jouw signature concluderen dat jij de vader van Twinfromhell en Eviltwin bent?
Nope. Eviltwin en Twinfromhell zien volgens mij allebei 18+ en airsofters. De Twins of Doom™ zien pas drie jaar, maar wel al geïnteresseerd in airsoft.Korte offtopic vraag: Hey @BoomSmurf, moet ik uit jouw signature concluderen dat jij de vader van Twinfromhell en Eviltwin bent?
Ze hadden geen andere merken op voorraad in het model dat ik wilde hebben en kon hem gelijk met de rest van mijn replicas bestellen, scheelde een hoop geld met wisselkoersen, transport e.de.Waarom een ICS AK :|, I mean like why? Niks tegen ICS zelf, maar een AK halen van ICS zie je niet heel veel, zeker omdat je voor de prijs een heleboel AK's kan halen van andere fabrikanten die wat bekender om hun AK's staan, dus daarom de vraag waarom van ICS?
Anyway om positief af te sluiten en niet als een zeikerd over te komen ziet hij er wel heel vet uit en met 2 mags erbij is het helemaal niet verkeerd, is hij gewired onder de dust cover of in de stock?
Ze hadden geen andere merken op voorraad in het model dat ik wilde hebben en kon hem gelijk met de rest van mijn replicas bestellen, scheelde een hoop geld met wisselkoersen, transport e.de.
Verder eerst revues opgezocht en die waren allemaal positief.
En de batterij zit in de kolf.
Rond de £220 en nog eens £15 voor een 2400 mAh batterij. High capa was £119 en mijn socom £59
Helaas past de batterij niet in de stock en is de aansluiting anders. Kan ik er gewoon een 7.4 LiPo in stoppen?
Goed om te weten @Rebelattack ! Kan ik daar ooit de aksu een keer van halen ^_^
net een Siegetek DSG Set besteld, daar gaat 110 euro XD. Niet moeilijk doen met 13:1 meteen door naar DSG .