Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Korte offtopic vraag: Hey @BoomSmurf, moet ik uit jouw signature concluderen dat jij de vader van Twinfromhell en Eviltwin bent? :D
Nope. EvilTwin en Twinfromhell zijn allebei al 18+ en airsofters. De Twins of Doom zijn net drie jaar oud. Maar al wel geïnteresseerd in airsoft
Korte offtopic vraag: Hey @BoomSmurf, moet ik uit jouw signature concluderen dat jij de vader van Twinfromhell en Eviltwin bent? :D
Nope. Eviltwin en Twinfromhell zien volgens mij allebei 18+ en airsofters. De Twins of Doom™ zien pas drie jaar, maar wel al geïnteresseerd in airsoft.
 

Bijlagen

  • image.jpeg
    image.jpeg
    678,7 KB · Weergaven: 195
image.jpeg



image.jpeg

We tech gp1799
Helemaal naar unit 13 moeten rijden 550km heen en terug:confused:

En via bbbaas een langere magazijn bestelt waar 50bbs in kunnen. Bij unit 13 hadden ze geen extra magazijnen meer voor de glock.

Super blij met me nieuwe sidearm zal beter mee te spelen zijn dan de DW 6inch met maar 6 schoten.
 
  • Leuk
Waarderingen: b.samriey
Haha, ik zie het al! Dat worden later airsofters om rekening mee te houden *zoekt alvast dekking*.
 
  • Leuk
Waarderingen: BoomSmurf
Vandaag me 2e smg binnen gehad. De thompson van Cyma, lekker goedkoop, plastic hout (dat word nog omgezet naar een real Wood setje & hij word terzijner tijd eens geupgraded...
Nu nog opzoek naar midcap magazijnen voor een leuk prijsje.

De garand moet nog verkocht worden, maar ik kon deze niet laten liggen voor wat hij kost...
 

Bijlagen

  • IMG-20161006-WA0004.jpeg
    IMG-20161006-WA0004.jpeg
    573 KB · Weergaven: 191
  • Leuk
Waarderingen: b.samriey
Whoop whoop, E&L AK binnen of ja soort van, de budget lijn van E&L die verkocht wordt onder Forcecore armament en Meisterarms, normaal zou ik een meister arms halen omdat deze ongeveer 200 euro zijn op airsoftentrepot, maar door de aanbieding voor het 10 jaar bestaan van gunfire was de forcecore nog maar 180 euro. In essentie zijn het beide dezelfde replica een E&L AK waarvan de externals anders worden gemaakt maar nog steeds alles staal en downgraded internals. Mijn grootste verbazing was toen ik zag dat dit een QSC Gearbox heeft terwijl dit nergens in de reviews stond :D.

mKFQU7Il.jpg

Simpele maar nette doos.

COSGcsHl.jpg

Replica, magazijn en een manual, niks bijzonders, maar het is ook een AK wat heb je nog meer nodig :p.

Ik denk dat als mensen op een budget een AK willen en dit kunnen betalen, ik deze voortaan eerder zal aanraden dan een CYMA, waarom? Als eerste is hier extern alles staal waarbij de cyma nog externe onderdelen van potmetal heeft zoals de upper gastube en front sight, bij deze is zelfs de trigger van staal, net even getest met SHS HT motor. Daarnaast krijg je dus blijkbaar een QSC gearbox en als laatste zijn sommige interne onderdelen gewoon dezelfde als die in de E&L gen 2 zitten. Prijs van een AKS-74MN van cyma (VFC style) is 180 op taiwangun en de meister arms/force core (TM Style) is ongeveer 205
 
Ziet eruit als een topding Rebel! Veel plezier ermee. Ik heb ook nog steeds heel wat fun met mijn E&L AKS74..
 
Waarom een ICS AK :|, I mean like why? Niks tegen ICS zelf, maar een AK halen van ICS zie je niet heel veel, zeker omdat je voor de prijs een heleboel AK's kan halen van andere fabrikanten die wat bekender om hun AK's staan, dus daarom de vraag waarom van ICS?

Anyway om positief af te sluiten en niet als een zeikerd over te komen ziet hij er wel heel vet uit en met 2 mags erbij is het helemaal niet verkeerd, is hij gewired onder de dust cover of in de stock?
Ze hadden geen andere merken op voorraad in het model dat ik wilde hebben en kon hem gelijk met de rest van mijn replicas bestellen, scheelde een hoop geld met wisselkoersen, transport e.de.

Verder eerst revues opgezocht en die waren allemaal positief.

En de batterij zit in de kolf.
 
Ze hadden geen andere merken op voorraad in het model dat ik wilde hebben en kon hem gelijk met de rest van mijn replicas bestellen, scheelde een hoop geld met wisselkoersen, transport e.de.

Verder eerst revues opgezocht en die waren allemaal positief.

En de batterij zit in de kolf.

Ah okey, ja dat kan natuurlijk ook :), mag ik vragen wat de replica koste of ongeveer? ICS is ook gewoon heel goed dus verwacht het ook van de Ak's en batterij in de kolf is wel fijn, gooi er een 2000+ mAh in en je kan de hele dag spelen.
 
Rond de £220 en nog eens £15 voor een 2400 mAh batterij. High capa was £119 en mijn socom £59
 
Helaas past de batterij niet in de stock en is de aansluiting anders. Kan ik er gewoon een 7.4 LiPo in stoppen?
 
Helaas past de batterij niet in de stock en is de aansluiting anders. Kan ik er gewoon een 7.4 LiPo in stoppen?

Gewoon een grote brick type 7.4V lipo in de stock dat kan ja. Mensen denken dat als ze opeens een 7.4V in stoppen hun replica kapot gaat. Enige nadeel is dat de meeste van deze style lipo's wel een XT60 of deans connector hebben, maar vaker een XT60 vanwege het hoge amperage dat je kan krijgen bij RC.
 
Zaterdag zijn al mijn pakketjes binnen gekomen :)

Matrix MEA Tactical Vest met M4 Magazine Pouches and Hydration Bladder

Matrix Iron Face Carbon Steel "Striker" Gen2 Metal Mesh Lower Half Mask

Condor Ambidextrous Tactical Holster

Matrix Military Grade Single Point Bungee Rifle Sling

Dump Pouch w/ Lid and Leg Strap

WE m9 gbb van @HeadShot overgenomen

en een magazijn voor mijn para p11 :)

pks6pskhaouht.jpg
 
Bezoekje aan onze vaste supplier...

Koppel + Y-riem. Dit is de originele versie waar de Russische Smersh (zie plaatje hieronder) vanaf stamt.
Nu alleen nog pouches en dan is de loadout zo goed als compleet.
IMGP8179-1000x1000.jpg
 

Bijlagen

  • 14600489_10153763347237062_1731117013_o.jpg
    14600489_10153763347237062_1731117013_o.jpg
    196,1 KB · Weergaven: 192
  • 14646787_10153763347197062_1917878845_o.jpg
    14646787_10153763347197062_1917878845_o.jpg
    220,5 KB · Weergaven: 191
Goed om te weten @Rebelattack ! Kan ik daar ooit de aksu een keer van halen ^_^

Lol als mijn examens straks voorbij zijn over 4 weken ga ik een review doen van de internals en externals.

Vandaag ook gespeeld met mijn E&L M4 en wat schiet die lekker out of the box, hoge rof op een 7.4V en meteen hele degelijke trigger response, beter dan van mijn ICS in beide categorien. Nou was dat ook wel te verwachten met de neodynium M170 E&L motors die ze in de AK's en deze stoppen maar toch altijd fijn om daar door te worden verrast.

En om niet off topic te gaan, net een Siegetek DSG Set besteld, daar gaat 110 euro XD. Niet moeilijk doen met 13:1 meteen door naar DSG :).
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
net een Siegetek DSG Set besteld, daar gaat 110 euro XD. Niet moeilijk doen met 13:1 meteen door naar DSG :).

Nice, daar heb je erg goede Gears aan.
Wel grappig om te zien dat je nu toch ook voor kwaliteit gaat. Terwijl je een poos geleden nog Siegetek Gears duur en nutteloos vond. ;)