Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Leuke spulletjes binnen gekregen van Q-tac.

Madbull 6.03 Stainless Steel Precision Barrel 407mm

G&G Cold-Resistant Hop-Up Rubber

Pirate arms 130x35 Stubby Silencer CW/CCW Black

a403917e72.jpeg
Caution stay 100 meters back or you will be shot
This is what have been written on your suppressor:)
Your gun looks amazing to me to make unbelievable setup and customized;)
 
Yeah mijn overpriced buttstock binnen, een originele MFT Minimalist Stock (90 euro D: ), zondag avond laat besteld en vandaag al binnen gekomen vanuit Italië en hij zit als gegoten. Waarbij de B5 Bravo buttstock replica van E&L zelf redelijk wat wobble had, zit deze heel stevig, geen wobble en gaat nog redelijk stroef op en neer XD, daarnaast ook mijn vervangende VFC KAC 300M Rear sight binnen gekregen die ik als vervanger kreeg van airsoft-entrepot, omdat die bij de E&L kwam scheef was :(.

OG1XHupl.jpg
YEAH YEAH open that wallet and make that cash rolling out ;)
Super wonderful and looks very fabulous!
 
Afgelopen weekend een Systema ptw mk18 in ontvangst mogen nemen. Met een G&P 40mm nade launcher eronder ;)
Gelijk met dit juweeltje gespeeld afgelopen zondag op the Chambers. En het speelt echt fantastisch.
_20160927_181920-jpg.117
The winner comment to the rest of this year:cool:
 
  • Leuk
Waarderingen: Sander
Vandaag van @Sadiek deze holster binnengekregen. Heel netjes ingepakt!
Gisteren betaald zelfde dag verstuurd sneller dan sommige shops :D
2dsg7bd.jpg

Dus als iemand een keer zaken met deze heer wilt handelen zou ik heg zeker doen!!
 
  • Leuk
Waarderingen: Sadiek
Besteld via skirmshop maple leaf vsr10 6.03 590mm innerbarrel vsr10 75* hop up rubber
En via redwolfairsoft de spartan doctrine conversion kit zodat ik een vsr10 hopup systeem in me sniper heb.

Alles inbouwen in de tanaka l96 gas sniper en hopen op beter resultaat :)
Vond me sniper niet heel erg accuraat afgelopen zondag bij bunker hill. En totaal niet tevreden met de valken 0.36g bio's
Nog zoekende naar ander goed merk.

Heb de g&g 0.33 bio in gedachte iemand ervaring mee?
 
Mocht je nog niet te vreten zijn en wat anders willen proberen, heb ik anders ook nog een Orga barrel voor vsr 10, heb de verkeerde besteld.
 
Besteld via skirmshop maple leaf vsr10 6.03 590mm innerbarrel vsr10 75* hop up rubber
En via redwolfairsoft de spartan doctrine conversion kit zodat ik een vsr10 hopup systeem in me sniper heb.

Alles inbouwen in de tanaka l96 gas sniper en hopen op beter resultaat :)
Vond me sniper niet heel erg accuraat afgelopen zondag bij bunker hill. En totaal niet tevreden met de valken 0.36g bio's
Nog zoekende naar ander goed merk.

Heb de g&g 0.33 bio in gedachte iemand ervaring mee?

Die G&G 0.33 Bio's zijn goed, heb ze ook besteld maar nog geen hands-on ervaring. Ik vermoed trouwens dat die barrel veel te lang is voor je sniper.. waarschijnlijk heb je te weinig volume. Als je nog steeds niet tevreden bent, moet je eens een kortere barrel proberen (bijv 430mm).

Mocht je nog niet te vreten zijn
Beetje zout en peper erop, dan is ie vast te vreten. :D
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Valmijaan
430 is veelste kort orgineel zit er een 650mm in ben al na 590mm gegaan er zit een ding bij de kit waarmee ik er miss net mee wegkomen anders word het een stukje van de outerbarrel afzagen:confused:
 
Je moet even kijken hoe het zit met het gasvolume (hoewel dat voor een gas sniper waarschijnlijk lastig narekenen is). Bij een VSR is voor de meeste setups 430mm de ideale lengte, maar daar kan je het onderbouwen omdat je redelijk goed de cylinderinhoud kan uitrekenen.

Risico van een te lange barrel is dat je te weinig gas of lucht hebt om het einde van de barrel te bereiken - dus de luchtkussen waarop de BB 'rijdt' eindigt dan al voordat de barrel eindigt. Idealiter houdt deze precies bij het einde van de barrel op, dan heb je ook geen 'knal' als er overmatige lucht met hoge snelheid de barrel uit gaat.

Stuk van de outer barrel afzagen is waarschijnlijk niet nodig, je zou ook de einddop (muzzle) iets kunnen uitboren - ik neem aan dat je bang bent dat de BB in de barrel blijft steken?

Daarnaast, heb je barrel spacers? Of zit de inner barrel los in de outerbarrel? Door het schieten kan deze gaan 'zwabberen' en zo onaccuraat worden.
 
Nee ben niet bang dat de bb erin blijft steken met de 650mm die er nu nog in zit schiet ie ook zonder problemen.. Ik wil hem alleen wat accurater hebben en wat ik op forums heb gelezen is dat je goeie hop up systeem ervoor moet hebben. En die van de tanaka is verre van goed denk ik. Mja vandaar dat ik de tm vsr hopup systeem erin wil bouwen ofja de rubber dan. En kon geen 650mm innerbarrel vinden met een open stukje waar de rubber komt. Vandaar dat ik na een kleiner innerbarrel ben gegaan. En ik weet ook niet of er barrel spacers in kunnen ofniet weet niet of de outerbarrel hol is van binnen ofniet. Ga t pas uit elkaar halen als ik alles binnen heb. En 1 pakje komt uit hongkong en stond levertijd 2-4 weken dus vandaar ff wachten.

Had wel 650mm met open stuk voor de rubber gevonden van pdi 6.01 maar die koste 180 euro:confused: zoveel had ik er ook niet voor over. En heb gelezen dat een 6.03 beter is voor over de 60 meter schieten dus drm voor een 6.03 gegaan.

Ik weet niet veel over de berekenen van volume ofzo. Ma hij schiet nu 480fps met abbey 144a zwakste gas wat ik kon vinden. Dus kan altijd nog een sterkere gas gebruiken mocht de fps telaag worden. Of bedoel je dat niet met volume?
 
Nee, dat bedoel ik niet met volume. Het juiste volume wil in dit geval zeggen dat de hoeveelheid gas die je erin stuurt, een bepaalde verhouding heeft tot de inhoud van je barrel.

De issue is ook niet dat de BB erin blijft steken, maar dat de stabilisatie door de luchtstroom wegvalt als er te weinig lucht (of in dit geval gas) is. De BB rijdt als het ware op een luchtkussentje en die wil je houden totdat de BB de barrel verlaat. Bij een spring sniper kun je dit bepalen a.d.h.v. de cylinder:barrel ratio (inhoud van de cylinder gedeeld door de inhoud van de barrel), kijk hier maar eens: http://www.airsoftsniperforum.com/32-general-sniper-talk/14303-cylinder-barrel-ratios-explained.html

Barrel spacers kan je ook zelf maken trouwens, gewoon een stukje maskeertape (van dat schildersspul) omgekeerd op je innerbarrel doen, dus de plakzijde naar buiten, en dan maskeertape met de juiste zijde naar beneden (plak op plak) eromheen wikkelen totdat deze strak in je outer barrel past. Sommige mensen 3D printen ze zelfs.

Is er een bepaalde reden dat je voor een gas sniper bent gegaan? Lijkt me moeilijk (en duur) om hem accuraat te krijgen. De beste werkwijze zou zijn om 'm om te bouwen naar HPA maar ja, dan ben je een rib uit je lijf kwijt :oops:
 
Dat t duurder zou zijn wist ik.
Maar wrm k voor gas sniper ben gegaan ja weet ik niet.. Vond t mooier dan een spring en realistieser dan een spring.. Kwil eerst dit spul erin bouwen en dan kijk ik wel wat een hpa systeem kost.. Ben t nog wel van plan
 
Een gas sniper kan je alleen op HPA tappen, dus dat je magazijnen met een slang aan een tank zitten, zover ik weet kan een wolverine wraith of een mancraft SDiK kit daar niet in. HPA tappen is een stuk minder duur dan een HPA kit, maar je moet nog steeds een HPA line, tank en de connectors kopen.
 
En toen had ik er 2, eentje is een ACM repro (linker afbeelding) en de andere is dus de originele MFT Minimalist stock (rechter afbeelding). Wilde eens zien hoe erg deze in kwaliteit en toleranties rondom de buffer tube hadden, daarnaast kan er eentje op mijn E&L Mk18 en de andere op mijn ICS UK1R, beiden maken toch al gebruik van de batterij in de buffertube.

mA1Y3T0m.jpg
OG1XHupm.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Sadiek
En toen had ik er 2, eentje is een ACM repro (linker afbeelding) en de andere is dus de originele MFT Minimalist stock (rechter afbeelding). Wilde eens zien hoe erg deze in kwaliteit en toleranties rondom de buffer tube hadden, daarnaast kan er eentje op mijn E&L Mk18 en de andere op mijn ICS UK1R, beiden maken toch al gebruik van de batterij in de buffertube.

mA1Y3T0m.jpg
OG1XHupm.jpg
Op mijn telefoon heb ik alleen onder en boven :p neem aan boven is links en onder is rechts?