Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

vandaag een red dot sight en een grip gemonteerd. ben er zeer tevreden mee alleen moet er nog een spacertje tussen de rail en de sight.
14485109_1145999778814258_1883784745043824168_n.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: b.samriey
vandaag een red dot sight en een grip gemonteerd. ben er zeer tevreden mee alleen moet er nog een spacertje tussen de rail en de sight.
14485109_1145999778814258_1883784745043824168_n.jpg
Remarkable and looks really unique!
Also if you got chance to replace the flash hider with more aggressive one it would be more terrific, like this one below.
maxresdefault.jpg
 
DSC_0106.jpg


Al lekker wat gear binnen op dit moment :)
Ben nu zoon 2 weken bezig met verzamelen dus mag niet klagen

Matpat handschoenen en marpat holster gekocht van @Sadiek zeker blij mee past goed :)

Voor de rest nog aan het wachten op marpat Tactical vest.

En deze week ook combatzone para p11 binnen gekregen :) als goed is schiet ie uit de doos 1 sjoule
 
  • Leuk
Waarderingen: Boudewijn en Sadiek
D'aaaw! Weer te gekke spullen gepost. Ik wil ook weer wat kunnen posten /gaat webshops langs ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Sadiek
3oWjAa1l.jpg


Peqbox is binnen en heb mijn Night evolution M300 scout erop gegooid. Zo goed als af behalve dan de dual switch die ik nog binnen krijg komende week. Laser gister ook even getest en ik kan wel inzien waarom mensen dat niet in hun ogen willen krijgen. Echter de flashlight van de peqbox is wel super handig voor night skirms want met die lamp aan kan ik alles zien :p.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rick191
net weer een pakketje uit Россия binnen
"Urban reed" BDU issued door Spetsnaz, MVD SOBR Kursk. :cool:
gehavend maar vette originele patches... niet het meest praktische patroon maar ben niet van plan het te fielden, wel heel tof!




heb ook nog een Russische woodland (les camo m88) BDU binnen gekregen, holster voor een makarov en een SMK camo Poncho/tarp..





:D
 
@Lieutenant Sokolov Ergggg fijn dude.

Mooi die issued Reed, zeker met patches zie je ze niet zo snel meer. Mooi LES setje ook! Not bad man! mooi om weer wat spul te zien hier!
 
Gisteren ontvangen. Met 3 man replicas besteld (2x TM Hi Capa 5.1, 3x ASG M23, 1x TM 18c, 1x TM Famas en mijn ICS AK) en zo de verzendkosten kunnen delen.

Hier alleen mijn replicas en een bus wintergas en een batterij
 

Bijlagen

  • IMG-20161004-WA0000.jpg
    IMG-20161004-WA0000.jpg
    176,8 KB · Weergaven: 197
  • Leuk
Waarderingen: Lieutenant Sokolov
Weegt het zelfde als de echte en ook even groot. Real woord etc. Kan niet wachten deze op een skirmen te gaan gebruiken.

Nu nog passende gear. Mijn vrouw stelde een lange jurk en nepbaard voor. :eek:
 
  • Leuk
Waarderingen: Vladimir en Twinfromhell
Waarom een ICS AK :|, I mean like why? Niks tegen ICS zelf, maar een AK halen van ICS zie je niet heel veel, zeker omdat je voor de prijs een heleboel AK's kan halen van andere fabrikanten die wat bekender om hun AK's staan, dus daarom de vraag waarom van ICS?

Anyway om positief af te sluiten en niet als een zeikerd over te komen ziet hij er wel heel vet uit en met 2 mags erbij is het helemaal niet verkeerd, is hij gewired onder de dust cover of in de stock?
 
Vorige week al een Invader Gear Marpat plate carrier en 553 replica gekocht bij QTAC. Dinsdag nog maar even langs gegaan en drie nieuwe GG&G midcap magazijnen gekocht, alsmede een Pro-win hop-up kamer, Madbull 6.03 mm inner barrel en een nieuwe G&G cold resistant nub. Jongens van QTAC hebben meteen hop-up en barrel in elkaar gezet voor me (dikke pluim voor de service en de tijd die ze nemen voor het geven van advies) en thuis de hele boel in mijn GC16 gedropt. Paste allemaal perfect en lijkt erop dat alles prima werkt. Nog effe testen en dan het veld in.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Korte offtopic vraag: Hey @BoomSmurf, moet ik uit jouw signature concluderen dat jij de vader van Twinfromhell en Eviltwin bent? :D