Nice, daar heb je erg goede Gears aan.
Wel grappig om te zien dat je nu toch ook voor kwaliteit gaat. Terwijl je een poos geleden nog Siegetek Gears duur en nutteloos vond.
Heb ik dat gezegd? Kan best hoor, mijn geheugen is niet zo goed wat dat betreft, kan me niet zo specifiek herinneren dat ik siegeteks echt heb afgekraakt. Ik heb er vooral uiteindelijk toch voor gekozen omdat ik een discussie erover had met iemand op een internationaal forum, want mijn idee was om eerst een SHS DSG te gebruiken, maar hij gaf aan dat je beter je piston kan slopen en dat je gears het overleven dan dat je beide sloopt. Ook al klinkt dat best stom het komt nou eenmaal bij een DSG voor, je sloopt hier nou eenmaal veel sneller bepaalde onderdelen, vooral O-rings. Nu ik wat langer speel kan ik wel in zien dat bij bepaalde onderdelen je soms wel een iets hogere kwaliteit onderdeel wil pakken. Echter denk ik en geloof ik er nog steeds in dat je op normale builds heel makkelijk weg kan komen met niet het duurste van het duurste, maar dat je net zoals bij PC's op zoek gaat naar de beste prijs/kwaliteit verhouding. Oftewel het duurste is niet per se het beste. Als deze build me goed af gaat en ik helemaal snap hoe dit in elkaar zit dan wil ik het alsnog misschien wel proberen met de SHS DSG.
In ieder geval, hele dure goede Siegeteks zijn in aantocht kreeg net een mail dat ze verstuurd waren, dit is ook wel de beste prijs trouwens die je krijgt binnen de EU voor die gears. Voor de rest een SHS piston en piston head besteld en ZCI HT (22 TPA) motor besteld, wil het testen op mijn Tienly GT-30000 en de ZCI HT motor. Voor de rest alleen nog een picossr3 mosfet nodig voor de trigger contacts en een SP150. Komende tijd alvast de GB shell radiusen, als de piston binnen is short stroken, als gears binnen zijn shimmen en AOE corrigeren.