Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Nice, daar heb je erg goede Gears aan.
Wel grappig om te zien dat je nu toch ook voor kwaliteit gaat. Terwijl je een poos geleden nog Siegetek Gears duur en nutteloos vond. ;)

Heb ik dat gezegd? Kan best hoor, mijn geheugen is niet zo goed wat dat betreft, kan me niet zo specifiek herinneren dat ik siegeteks echt heb afgekraakt. Ik heb er vooral uiteindelijk toch voor gekozen omdat ik een discussie erover had met iemand op een internationaal forum, want mijn idee was om eerst een SHS DSG te gebruiken, maar hij gaf aan dat je beter je piston kan slopen en dat je gears het overleven dan dat je beide sloopt. Ook al klinkt dat best stom het komt nou eenmaal bij een DSG voor, je sloopt hier nou eenmaal veel sneller bepaalde onderdelen, vooral O-rings. Nu ik wat langer speel kan ik wel in zien dat bij bepaalde onderdelen je soms wel een iets hogere kwaliteit onderdeel wil pakken. Echter denk ik en geloof ik er nog steeds in dat je op normale builds heel makkelijk weg kan komen met niet het duurste van het duurste, maar dat je net zoals bij PC's op zoek gaat naar de beste prijs/kwaliteit verhouding. Oftewel het duurste is niet per se het beste. Als deze build me goed af gaat en ik helemaal snap hoe dit in elkaar zit dan wil ik het alsnog misschien wel proberen met de SHS DSG.

In ieder geval, hele dure goede Siegeteks zijn in aantocht kreeg net een mail dat ze verstuurd waren, dit is ook wel de beste prijs trouwens die je krijgt binnen de EU voor die gears. Voor de rest een SHS piston en piston head besteld en ZCI HT (22 TPA) motor besteld, wil het testen op mijn Tienly GT-30000 en de ZCI HT motor. Voor de rest alleen nog een picossr3 mosfet nodig voor de trigger contacts en een SP150. Komende tijd alvast de GB shell radiusen, als de piston binnen is short stroken, als gears binnen zijn shimmen en AOE corrigeren.
 
Ik kan het wel voor je opzoeken en quoten if you like.
Maar hey, het belangrijkste is dat je nu kwalitatief goed spul onderweg hebt. And that's all that counts 
 
  • Leuk
Waarderingen: campesteijn
Ik kan het wel voor je opzoeken en quoten if you like.
Maar hey, het belangrijkste is dat je nu kwalitatief goed spul onderweg hebt. And that's all that counts 

Hahah, ik had het zelf ook proberen te zoeken XD. Ja nu wel, eindelijk heb je me half geconvert :D. Nou alleen nog zorgen dat ik het allemaal werkend krijg dan ben ik zelf ook blij.
 
Van de week wat leuks binnen gekregen:

Haix Airpower P6 High
0c02a219b9dd17fc6d0d9f71a62f7b18983d48db.jpg


Haix zijn zulke geweldige schoenen, vind ik. Me brandweerlaarzen zijn van Haix (niet dat ik hier een keuze in had), werkschoenen heb ik van Haix en nu ook me "Airsoft boots" van Haix. Misschien ben ik wel een Haix fan-boy :D Maar die schoenen zitten allemaal zo lekker.....

Een Tokyo Marui Glock 17 met een extra magazine. Zijn er nog tips en trics voor het onderhouden of standaard upgrades om uit te voeren?
0R4nhyZ.jpg


En een setje Midland G9 met twee security headset dingen erbij en 10 extra earplugs.
bj6uD5Z.jpg
 
Bankrekening is voorlopig ook weer op voor airsoft.

Bat-gear replica koffer "luxe" medium
Sommige zeggen net een foedraal want er kan meer in. Maar een koffer vind ik zo veel vetter staan. It just looks good :lol:
M12 Sidewinder
Kost wat, maar dan heb je ook wat. Zeggen ze... Heb hem nog niet goed kunnen testen. Had hiervoor zo'n speedloader in de vorm van een M4 magazijn. Bleven hele tijd BB's vastzitten en moest ik schudden als een malloot na elke keer drukken. Heb ik geen zin meer in.
Pirate Arms Lanyard
8uwovfg.jpg


Zo heb ik alles in me case gestopt.
nIvTWZP.jpg
 
Nice @Cheese , die Bat-Gear koffers zijn echt fijne koffers. Ik heb er zelf ook een, net als die M12 sidewinder. Dat werkt echt ideaal, je hebt echt binnen no-time al je magazijnen gevuld. :cool:
 
  • Leuk
Waarderingen: Cheese
Nice @Cheese , die Bat-Gear koffers zijn echt fijne koffers. Ik heb er zelf ook een, net als die M12 sidewinder. Dat werkt echt ideaal, je hebt echt binnen no-time al je magazijnen gevuld. :cool:
Ja koffer is zeker wel netjes. Het beginnen met "plukken" van het plukschuim was wel even scary. Heb de indeling wel meerdere keren veranderd (zonder te plukken uiteraard).
Die M12 Sidewinder is wel prijzig, maar volgens mij is dit echt één van de meest usefull products I bought
icon_e_biggrin.gif
Als in gebruiksgemak.

Nice gears @Rebelattack , wat is het grootste pluspunt(en) van deze gears? Ben wel benieuwd.
 
Nice gears @Rebelattack , wat is het grootste pluspunt(en) van deze gears? Ben wel benieuwd.

Gears zijn niet te slopen en komen met een hele lange garantie, en dual sector gear houdt in dat waar een normale sector gear bij een volledige rotatie slechts een bb schiet, doet deze dat twee maal, daardoor krijg je dus een hele snelle trigger response en kan je een RPS van 50+ halen met gemak. Kost alleen een hoop werk en extra onderdelen om het allemaal perfect te krijgen en je verliest 50% van je cylinder volume dus 300-363 mm inner barrels max. Dit is geen drop in, shim en got to town spul, dit heeft constant onderhoud en vervangen van kleine onderdelen nodig om te blijven werken en voor lange periodes. Eerste stap is shimmen van de gears en daarna alle DIY mods waarna ik kan gaan testen. Moet alleen nog een SP150 veer bestellen.
 
Van m'n vrouw kreeg ik dit voor m'n verjaardag ^^ Het nieuwe uniform van Oekraïne! Hoewel ik erg van ouderwets spul hou kon ik het niet laten deze op m'n verzamellijst te zetten.



De pet had ik de week ervoor al binnengekregen.


Alhoewel ik ook meer van het oude ben, maar vindt toch tof dat je helemaal de UA kant op bent gegaan :)
 
la2jhkymtz2h5.jpg

Even nog lang de Dump geweest wat kleine dingen gehaald.
Wel mooie swisseye bril (raptor) gevonden die goed zit met mijn Meshmasker :)
 
Heb je al een lijstje welke internals je gaat gebruiken?

Ik heb al een generale richting wat ik nodig heb, maar sommige zaken ben ik nog twijfelachtig over. Wel heb ik contact met een aantal mensen die me goed op weg kunnen helpen en me wat meer kunnen vertellen.
 
Misschien had ik dit al eerder gevraagd maar wordt het een 500 FPS springer of een 450 FPS DMR ? :p