Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Nice one! Ik heb ook EINDELIJK een tof item om hier te posten! :D :D

IMG_6287 copy.JPG


Its so cuuuuuuuute!!!
 
Wow,mooi ding is dat.
Mijn oog was er ook al op gevallen.
Vind hem wel wat over prised.
Ben benieuwd hoe hij je bevalt. :)
 
Nice shottie!
Ik heb dezelfde.
Zit jouw voorste iron site ook teveel naar links gemonteerd?
Niet zo heel erg want een reddot erop en probleem opgelost.
Ik gebruik hem alleen indoors en gooi er 0.15 grams BB's in om er iets meer range uit te halen.
 
Nice shottie!
Ik heb dezelfde.
Zit jouw voorste iron site ook teveel naar links gemonteerd?
Niet zo heel erg want een reddot erop en probleem opgelost.
Ik gebruik hem alleen indoors en gooi er 0.15 grams BB's in om er iets meer range uit te halen.


Heb hem ook dan een koer plastick Body en ja had dat ook werd er zo ziek van dat ik hem afbrak en nu vast zit met secondelijm :p
 
Nice shottie!
Ik heb dezelfde.
Zit jouw voorste iron site ook teveel naar links gemonteerd?
Niet zo heel erg want een reddot erop en probleem opgelost.
Ik gebruik hem alleen indoors en gooi er 0.15 grams BB's in om er iets meer range uit te halen.

Ik heb een shotgun van CYMA, maar bij deze gebruik ik zwaardere BB's. Afgelopen zondag gebruikte ik .20 grams BB's, maar de niet instelbare hop-up geeft deze BB's zoveel hop dat ze omhoog gaan. Met .25 grams BB's hoop ik dat ze rechter vliegen. Ik weet niet of dit ook voor de GFG shotgun opgaat.
 
Ik heb een shotgun van CYMA, maar bij deze gebruik ik zwaardere BB's. Afgelopen zondag gebruikte ik .20 grams BB's, maar de niet instelbare hop-up geeft deze BB's zoveel hop dat ze omhoog gaan. Met .25 grams BB's hoop ik dat ze rechter vliegen. Ik weet niet of dit ook voor de GFG shotgun opgaat.

@ Rick wat ik zo kan zien @Vladimir wat ik zo kan zien zit hij er goed op, heb ook nog niet echt kunnen test schieten maar sowieso een ander vizier erop ja :)

@Rick191 volgens mij kan ik de hopup bij GFG wel instellen maar nog niet echt naar gekeken. en heb thuis ook niet echt veel afstand om goed te kunnen testen.