Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Afgelopen zaterdag (14 januari) mijn eerst replica gekocht, een Tokyo Marui M1911A1 Government (deze) :) Foto komt van het internet, heb nog geen foto's gemaakt :p

Dsc_0795.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Seagon
Nice! heb ik ook. En ben er erg blij mee :)

Zou jij eens willen checken of de mag release bij jouw ook zo machtig licht gaat.. Ik raak regelmatig mijn magazijnen kwijt doordat deze zo ligt gaat. En durf heb daarom alleen binnen te gebruiken. Ben benieuwd of jij dat ook hebt.


Hij is Binnen schiet zeer fijn alleen geen goede check gehad zit krasjes op de Beaver-tail lak :( beetje jammer maar gaat hoe dan ook gebeuren maar nieuw uit doosje beetje Jammer van TM ,

En die mag release is zoals bij mijn Foliage Warrior Prima niet losjes zoals bij jouen de safety is ook zeer goed
 
f871bef27b.jpeg


Weer een leuk pakketje van Q-Tac ontvangen een Prowin Hopup chamber, Maple leaf tensioner en 509mm Mad Bull Black Python Ver2 6.03mm precision barrel.
 
Nice,die Madbull black phyton barrels zijn erg goed.
Maar zorg wel voor voldoende ondersteuning tegen vibreren.
 
Ik sta momenteel met d truck pal naast een airsoftwinkel in Valance. Toen ik naar binnen liep keek ik recht tegen dit schatje aan.
Lag in de aanbieding en heb hem dus maar gelijk gearresteerd.
Power down Shells zitten er al bij en een speedloader.
Ikkuh blij. :)

IMG_0307.JPG
 
  • Leuk
Waarderingen: Peter en Sadiek
Pakketje binnengekregen van QTac.

- FBUS Gen 2 Sights
- Sling mount RIS
- FFG-1 Angled Fore-Grip

En van Unit13.

- Magpul MS2 Sling OD
- ASAP Sling mount

2j691l3.jpg

wr0tva.jpg

2hrq0qr.jpg
 
Zojuist gereleased en maar meteen besteld:

FB_IMG_1485364177611_zpsa6i4djez.jpg


Nova Taran Tactical slede voor de marui G17 (zoals op de foto is er ook een g34 versie gereleased)
Besteld bij boomarms
 
  • Leuk
Waarderingen: Sadiek
Mooie scope goos! ^^

Was van plan dezelfde te bestellen, m'n pas wordt vrijdag aangemaakt/opgestuurd. Toevallig ook bij gunfire :p

Zodra ie weer op stock is (en m'n pas binnen is natuurlijk ;) ) ga ik hem bestellen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Stey
Had voor nu nog een paar dingen gekocht, wou zelf voor een Russische load-out gaan. Had welliswaar wat nato-isch gear, het wordt een beetje een mix ^^

De WARRIOR platencarrier had ik eind december gehaald bij AirsoftshopNL Den Haag. Het vest kwam origineel met gesloten M4 pouches, maar ik deze omgeruild voor 7.62MM Mag pouches (alle pouches zijn van Warrior) In totaal zitten er 5 mag pouches op.

Verder kreeg ik de optie om een van de twee grote utility pouches te ''ruilen'' voor een dump-pouch. Deze is opgerold, aan de achterkant vast gewoven. .

De handschoenen ook, vorige week ergens. Deze zijn van Viper ^^ Deze zijn groen, maar lijken op de foto meer op tan ;)

En de smehag komt van een random winkel in Den Haag, die verkopen verschillende kleuren voor 6-7,-










 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: ChaoSState en Stey
Nice! Welke camo ga je daaronder dragen? Digi flora?

Ja das inderdaad het plan ^^ Moet nog wel even tot 20 feb. wachten voordat ik de digi kan bestellen. Tot die tijd een OD groene bdu jas met broek.

En m'n mesh-masker OD groen is net binnen, besteld bij Airsoftcenter.nl ^^
 
  • Leuk
Waarderingen: ChaoSState