Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Idd @jurgen heel blij mee zeker met die headset. Kost wat maar heb je ook wat :)

En die replica is echt super. Geluid wat eruit komt. Echt wowwwww.
Bril blijft afwachten. Is het niks is het jammer kostte geen fortuin dus is gewoon uitproberen.

JA ik heb nog bril van 15 euro ofzo (1e die ik gekocht heb en beslaan heb ik niet zoveel last van en als I beslaat zit/sta lig je te lang stil :)
tijd om te bewegen :)

Ben zelf nog een het kijken naar een 2e replica buiten mijn m4 specna (wil zelfs na upgrades toch nog een wat betere hebben)

Zit heel erg te neigen naar een wat langere, en dan als DMR te gaan gebruiken
(speel toch al 90% op single shot only en wat meer range zou vaak wel goed uitkomen :p) en zo heb ik altijd een reserve bij)

Weet alleen nog niet hoe of wat ik dit moet gaan aanpakken
(goedkopere kopen met goede body en alles vervangen, (zelf bouw) of bijvoorbeeld gelijke en ICS kopen ( kan btw nergens wat over de range vinden van de ICS guns) maar dat is volgende zoektocht
 
JA ik heb nog bril van 15 euro ofzo (1e die ik gekocht heb en beslaan heb ik niet zoveel last van en als I beslaat zit/sta lig je te lang stil :)
tijd om te bewegen :)

Ben zelf nog een het kijken naar een 2e replica buiten mijn m4 specna (wil zelfs na upgrades toch nog een wat betere hebben)

Zit heel erg te neigen naar een wat langere, en dan als DMR te gaan gebruiken
(speel toch al 90% op single shot only en wat meer range zou vaak wel goed uitkomen :p) en zo heb ik altijd een reserve bij)

Weet alleen nog niet hoe of wat ik dit moet gaan aanpakken
(goedkopere kopen met goede body en alles vervangen, (zelf bouw) of bijvoorbeeld gelijke en ICS kopen ( kan btw nergens wat over de range vinden van de ICS guns) maar dat is volgende zoektocht

Houd er rekening mee dat het grote kans is dat DMR regels gaan veranderen en je dus Mosfet zal moeten inbouwen met 0.5 sec delay volgens de wandelgangen en op joule basis de FPS afstellen.

Edit: zaken omtrent range ga je toch upgraden (airseal, barrel, hop up chamber, flathop en nub).
 
  • Leuk
Waarderingen: sherlockzor
Staar je vooral niet blind op de duurder preupgraded modellen. die zijn er voor mensen die gewoon direct heel goed mee willen kunnen.
Met upgrades gaje steeds beter resultaat behalen. Tenzij je 1.5k+ neertelt voor een UA OCAW en dan nog
 
ok ga ik me eens orienteren op een 2e specna arms die ik dan volledig ga upgraden (misschein dat dat wel beter is) vind de body en model wat ik nu heb ook gewoon goed bevallen wil wel een iets langere denk ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: sherlockzor
Persoonlijk raad ik ook steeds iedereen specna aan, is een goede base, volledig V2 compatible en QSC op de gearbox maakt het allemaal een beetje leuker.

ICS is ook een goede optie (met splitgearbox) maar dan is de aankoop iets duurder 9/10.

Verder kan je ook nog kijken naar de VFC Avalon lijn, zijn al een beetje pre upgraded, VFC externals zijn 1 van de beste op de markt.

Krytac zou ik van wegblijven als je wil upgraden, is echt geen plezier vind ik.
 
ja dat is de afweging ICS is out of the box al vrij goed
Maar als je de aankoop prijs tegenover een specna Plus upgrades zet en ze ongeveer op het zelfde bedrag zet
(is de specna aardig Goed geupgrad)
Welke presteerd dan beter dat prober ik uit te zoeken (hier zal mijn keus ook vanaf hangen)
 
  • Leuk
Waarderingen: sherlockzor
Een geupgrade replica presteert altijd beter als 95% van de stock replica's, als er een significant gat tussen zit zoals hier. Ik zou vooral lekker kijken welke je extern mooier vind en langer liefkozend naar kan kijken dan naar internals als je nu al weet dat je hem wil gaan upgraden in de toekomst.
 
  • Leuk
Waarderingen: sherlockzor
Verder kan je ook nog kijken naar de VFC Avalon lijn, zijn al een beetje pre upgraded, VFC externals zijn 1 van de beste op de markt.

van mijn Avalon heb ik nu mijn beide skirms veel plezier gehad. schiet lekker en naar mijn weten ook best accuraat. andere (ervaren) spelers die er toen mee geschoten hebben waren ook over te spreken. ook voelt hij zeer degelijk aan. en komt hij ook al in een mooie hardcase welke je dan ook al niet meer hoeft te kopen.
 
  • Leuk
Waarderingen: sherlockzor
Die van mij heb ik van gunfire. Is al wel een jaartje geleden. Kijk wel goed of je de vr16 of Avalon hebt want daar zitten nog wel een aantal verschillen in. Bv case, loop, Mosfet en nog wat klejne dingen.
 
  • Leuk
Waarderingen: sherlockzor
a289c5fd-eed5-4af3-a15b-11ed8b5a0b74.jpg


Even bestelling Geplaats bij QTAC :p
 
  • Leuk
Waarderingen: Denzel053 en sherlockzor
die keymod soft rail covers heb ik ook liggen, nooit gebruikt want had verwacht dat ze groter gingen zijn.
 
Maple leaf glock hop up unit met crazy jet barrel en decepticon 60 graden bucking!





 
Puur goud!

Nee haha. ik verwacht vooral betere accuracy en groupings, gebruik mijn pistol vooral voor cqb doeleinden. En mijn stock WE hop up was ruk. deze is de investering qua looks al meer dan waard.
 
  • Leuk
Waarderingen: Crumble
Bril gekocht de Revision Sawfly , zit geweldig in combinatie met face masker , (altijd maar de vraag) en hopelijk fogged deze weinig , ben er zeer content mee en ga er wat zuiniger hopelijk mee om want mijn Swiss eye raptor krast al als je er naar kijkt .

Nou hoor ik verschillende meningen over anti fog middelen , ik heb zelf de Nuprol anti fog maar die schijnt de coating te beschadigen wat is wijsheid ? toch maar gewoon brillen doekje met gewoon wat water ?

Afain we gaan het zien volgende skirm is over 2 weken .

Groet

Robin

krmiugyagr58.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Wijnand
Bril gekocht de Revision Sawfly , zit geweldig in combinatie met face masker , (altijd maar de vraag) en hopelijk fogged deze weinig , ben er zeer content mee en ga er wat zuiniger hopelijk mee om want mijn Swiss eye raptor krast al als je er naar kijkt .

Nou hoor ik verschillende meningen over anti fog middelen , ik heb zelf de Nuprol anti fog maar die schijnt de coating te beschadigen wat is wijsheid ? toch maar gewoon brillen doekje met gewoon wat water ?

Afain we gaan het zien volgende skirm is over 2 weken .

Groet

Robin

krmiugyagr58.jpg

Mooie goeie bril @Robin2k7. De Swiss Eye had/heb ik ook. Ik heb van alles geprobeerd van doekjes tot duiktrucjes maar altijd beslagen. Heb er nu Anti Fog van WileyX en dat werkt maar ergens krijg ik toch een beslagen bril.

Heb zelf vanwege het beslaan van dit probleem voor een I-force van Pyramex gekozen, en moet het ook maar afwachten :)

Omtrent de Revision bril kan ik wel ff navragen bij mijn bonuszoon (stiefzoon), die werkt bij Defensie en heeft hem ook en of hun iets speciaals gebruiken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Grappig dat ik dit nu lees ben op een oude bril effe iets met scheerzeep aan het uitproberen , bonuszoon ..? ik ben ook geadopteerd maar of mijn vader mij als bonus zag waag ik te betwijfelen haha
 
  • Leuk
Waarderingen: Wijnand en Twinfromhell