Grappig dat ik dit nu lees ben op een oude bril effe iets met scheerzeep aan het uitproberen , bonuszoon ..? ik ben ook geadopteerd maar of mijn vader mij als bonus zag waag ik te betwijfelen haha

Grappig dat ik dit nu lees ben op een oude bril effe iets met scheerzeep aan het uitproberen , bonuszoon ..? ik ben ook geadopteerd maar of mijn vader mij als bonus zag waag ik te betwijfelen haha
. Ik vind stiefzoon raar woord. Zie het als mijn eigen zoon, is hij niet maar zo voelt het niet. En vraagje kan nooit kwaad zeg ik dan altijd. Dus als ik je daar een plezier mee kan doen is dat simpel @Robin2k7. Immers als airsofters onderling zijn we ook beetje familie onderling
![]()
Ben ik met je eens , klinkt gewoon wat ongezellig indeed stief arghhhhh maar uh mijn vriendin zegt net leg die bril eens weg je poets er straks krassen op hahaha ben er gewoon super blij mee en dat op mijn 51 ste he haha
Nice!! Mooi exemplaar. Staat de scope alleen niet heel erg naar voren??
Ligt er aan welke "school of thought" je aanhangt. Er zijn er die zetten hem het liefst zo er mogelijk naar voren zodat ie niet teveel zicht inneemt. Ik dacht dat dat ook accurater schijnt te zijn qua verschil tussen loop en reddot?Nice!! Mooi exemplaar. Staat de scope alleen niet heel erg naar voren??
Vandaag mijn eerste replica in ontvangst mogen nemen de Krytac CRB Mk2
Ligt er aan welke "school of thought" je aanhangt. Er zijn er die zetten hem het liefst zo er mogelijk naar voren zodat ie niet teveel zicht inneemt. Ik dacht dat dat ook accurater schijnt te zijn qua verschil tussen loop en reddot?