Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Grappig dat ik dit nu lees ben op een oude bril effe iets met scheerzeep aan het uitproberen , bonuszoon ..? ik ben ook geadopteerd maar of mijn vader mij als bonus zag waag ik te betwijfelen haha

:p. Ik vind stiefzoon raar woord. Zie het als mijn eigen zoon, is hij niet maar zo voelt het niet. En vraagje kan nooit kwaad zeg ik dan altijd. Dus als ik je daar een plezier mee kan doen is dat simpel @Robin2k7. Immers als airsofters onderling zijn we ook beetje familie onderling :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7
uhm ..... uiteindelijk bleek die anti fog spray van Nuprol toch het best te werken bij deze revision bril . o_O
 
  • Leuk
Waarderingen: Wijnand
:p. Ik vind stiefzoon raar woord. Zie het als mijn eigen zoon, is hij niet maar zo voelt het niet. En vraagje kan nooit kwaad zeg ik dan altijd. Dus als ik je daar een plezier mee kan doen is dat simpel @Robin2k7. Immers als airsofters onderling zijn we ook beetje familie onderling :)

Ben ik met je eens , klinkt gewoon wat ongezellig indeed stief arghhhhh maar uh mijn vriendin zegt net leg die bril eens weg je poets er straks krassen op hahaha ben er gewoon super blij mee en dat op mijn 51 ste he haha
 
  • Leuk
Waarderingen: Denzel053 en Wijnand
Ben ik met je eens , klinkt gewoon wat ongezellig indeed stief arghhhhh maar uh mijn vriendin zegt net leg die bril eens weg je poets er straks krassen op hahaha ben er gewoon super blij mee en dat op mijn 51 ste he haha

:) Das ook niet de bedoeling straks die coating weer weg heb je weer een beslagen bril. Dat wil je nie.

Voor mij gaat die I-Force slim dit weekend gefield worden, incl mijn nieuwe headset/ptt ben benieuwd. Thuis en in de winkel was het super nu nog in het veld ;). Oh shit ook mijn nieuwe precisionbarrel en hop-up rubber voor het eerst :).
En mijn nieuwe 2de hands replica. Damn krijg een druk weekend met alle reviews :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Ook maar weer eens aan het shoppen geslagen. Als eerste een nieuw basis tenue in Tiger stripe (broek, shirt, field jacket). En een nieuwe belt van Tasmanian Tiger met een lading pouches en dergelijke. Zo samengesteld zodat het specifiek voor sniperen met de PSG-1 is.
 

Bijlagen

  • GEDC0029.JPG
    GEDC0029.JPG
    169,6 KB · Weergaven: 210
  • GEDC0031.JPG
    GEDC0031.JPG
    139 KB · Weergaven: 202
  • Leuk
Waarderingen: Crumble
Vind die belt zeker wel nice :) Heb je daar genoeg ruimte voor al je sniper spullen of loop je ook nog met extra vest/rugzak of iets?
 
Mocht ik licht gaan spelen dan kan ik zeker alle noodzakelijke dingen kwijt. Maar loop meestal standaard met een rugzak (zeker tijdens sniper skirms). Loop de indeling wel even door van links naar rechts:

2 x PSG-1 15-schots mag pouch
1 x pouch voor laser afstandsmeter
1 x pouch voor 70 schots G3 magazijn (TM past ook op de PSG-1 net als bij real steel)
1 x pouch voor Leatherman tool
1 x radio pouch
1 x pouch voor kleine flesjes drinken / eten / vanalles en nog wat
1 x holster voor silenced MK2
2 x pouch voor MK2 magazijnen
GEDC0031.JPG
 
  • Leuk
Waarderingen: Vladimir en Crumble
Nice!! Mooi exemplaar. Staat de scope alleen niet heel erg naar voren??
 
Vandaag mijn eerste replica in ontvangst mogen nemen de Krytac CRB Mk2[/QUOTE]
Nice!! Mooi exemplaar. Staat de scope alleen niet heel erg naar voren??
Ligt er aan welke "school of thought" je aanhangt. Er zijn er die zetten hem het liefst zo er mogelijk naar voren zodat ie niet teveel zicht inneemt. Ik dacht dat dat ook accurater schijnt te zijn qua verschil tussen loop en reddot?

EDIT:
Google zegt:
"You may be a little more accurate at distance with the optic mounted farther forward. This is because an RDS may have some degree of parallax. You can test this yourself by shooting a group at 100 yards ensuring your dot is centered in your optic glass, then “burying” the dot into a corner and shooting another group."
https://progunfighter.com/where-to-mount-your-red-dot-sight/

Is alleen wel op zoveel yard's wat je met airsoft niet haalt. Nouja, echte meters, in airsoft meters schiet je dat natuurlijk makkelijk ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Solstice en Crumble
Vandaag mijn eerste replica in ontvangst mogen nemen de Krytac CRB Mk2

Ligt er aan welke "school of thought" je aanhangt. Er zijn er die zetten hem het liefst zo er mogelijk naar voren zodat ie niet teveel zicht inneemt. Ik dacht dat dat ook accurater schijnt te zijn qua verschil tussen loop en reddot?[/QUOTE]

Zou zo maar kunnen, het ziet er in mijn ogen alleen beetje vreemd uit. Hier een artikel over "sight positioning and mounting". Hierin wordt ook aangeven dat voor red dots en andere sights zonder zoom het in principe niet zoveel uitmaakt waar op loop de sight geplaatst wordt.
 
Ligt er aan welke "school of thought" je aanhangt. Er zijn er die zetten hem het liefst zo er mogelijk naar voren zodat ie niet teveel zicht inneemt. Ik dacht dat dat ook accurater schijnt te zijn qua verschil tussen loop en reddot?

Zou zo maar kunnen, het ziet er in mijn ogen alleen beetje vreemd uit. Hier een artikel over "sight positioning and mounting". Hierin wordt ook aangeven dat voor red dots en andere sights zonder zoom het in principe niet zoveel uitmaakt waar op loop de sight geplaatst wordt.[/QUOTE]

Probleem lijkt mij ook dat de meesten hun hop up afstellen op lichte boog voor maximale range en je je reddot dus afstelt op een bepaalde afstand?
 
Hoeveel % permethrin zit er in? Ben zelf ook nog op zoek naar iets soortgelijks. Sawyer kun je echt met geen mogelijkheid naar NL shippen lijkt het :p..

Teken(insectenspray) om kleren te impregneren. In NL niet te krijgen omdat er Permethrin in zit.