Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

received_2254213501271834.jpeg

Umarex makarov
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo, Jaapdm en Akita
heb ze ook, heb enkel een wijsvinger eraf geknipt, vind ik aangenamer, zeker voor sidearm triggerguards.
 
  • Leuk
Waarderingen: Denzel053
Nee. Dat doe ik sowieso niet. Die bankrobber rig is superminimalistisch en dat werkt fijn. Zeker als je scenario's als die van running the target in je achterhoofd houd..
En de riem moet mn tasmanian tiger padded belt gaan vervangen
 
Heb laatst een nieuw holster besteld voor bij m'n Sniper/CQB loadout. Dit is de IMI Z1600. Ik heb deze gekozen omdat de beugel mij erg fijn leek (en deze werkt heerlijk comfortabel én tactisch!). Ook past en een lampje onder je Glock met dit holster, deze ga ik eind van deze maand bestellen voor CQB. M'n TM Glock 17 past er perfect in, en drawt erg goed en snel 10/10 :)

Verder heb ik ook een IMI Molle Adapter erbij besteld, zodat deze op m'n ruski been platform past. Ook deze zit goed strak op het platform, en blijft goed zitten.











Als laatste heb ik nog .40 Longbows ge-restocked gezien m'n .43 hot shot bb's toch te zwaar waren voor m'n SVD.

Dit alles heb ik bij https://www.bincbox.com/ besteld. Ik had persoonlijk contact gehad met de eigenaar van de webshop en vroeg of hij het betreffende holster voor mij kon bestellen. Dit was mogelijk, en met een paar dagen had ik m'n spullen al in huis.
 
Had een vraagje @campesteijn over je Glock: Heb je daar van die speciale grip tape op gedaan, of hem laten ''stippelen''? Zit er namelijk erg mooi uit :) (heb zelf nog een stock grip van TM)

Het frame is gestippeld door de vorige eigenaar. Nu doorsparen voor een agency slede kit en dan ben ik helemaal gelukkig :')
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo