Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Het frame is gestippeld door de vorige eigenaar. Nu doorsparen voor een agency slede kit en dan ben ik helemaal gelukkig :')

Oh tof, staat erg mooi! Ik ga zelf sparen voor een Gunsmodify slede met bbu erbij. Dan is m'n Glock helemaal af (intern heeft ze al Maple leaf parts ingebouwd gekregen) ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: campesteijn
Om de lat wat hoger te leggen als sniper gisteren het volgende speeltje gekocht: Tanaka M40A1 GBBR met shell ejection.
 
  • Leuk
Waarderingen: Oddball
@Akita
ik ben benieuwd naar wat je ervan vindt. Kotte-zeller adverteert deze als exportmodel dat 2J zou schieten. Ben ook benieuwd naar de accuratesse van de tanaka shell ejects.
 
Ben zelf ook zeer benieuwd. Heb gekozen voor een gas versie in verband met mijn kapotte pols. Het grendelen gaat een stuk soepeler. Naar verluid zijn de Tanakas behoorlijk accuraat out-of-the-box (maar we zullen het zien. Anders innerbarreltje effe verwisselen). Volgens de tests zou dit model rond de 2.13 J moeten schieten maar met wat experimenteren met verschillende gas soorten kun je hier zelf al heel wat op of af halen. Consistent is gas dan weer niet maar zodra ik de eerste fieldtest heb gedaan dan doe ik wel even een korte review. ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Oddball en theaxewars
IMG-20180705-_WA0007.jpg


IMG-20180705-_WA0006.jpg
 
Zonder het te proberen, weet je niet hoe slecht het is.

Van de week besteld bij gunfire. Voor nog geen €13,- ligt hij van de week bij mij op de mat.

DEA-0006_2_large.jpg


Heel benieuwd wat ik kan verwachten van een replica die goedkoper is dan een fles BB’s
 
Zonder het te proberen, weet je niet hoe slecht het is.

Van de week besteld bij gunfire. Voor nog geen €13,- ligt hij van de week bij mij op de mat.

DEA-0006_2_large.jpg


Heel benieuwd wat ik kan verwachten van een replica die goedkoper is dan een fles BB’s

Geloof mij maar: heel weinig.
Ik ken die pudding buksen.
Als dat ding 1 skirm overleefd neem ik mijn boonie voor m af. ;)
 
Zojuist spulletjes binnen gekregen van Great Oak
Een mooie trolly een kleine hpa tank 0.2 en fast mag pouches echt top super snelle levering en echt een aanrader om daar wat aan te schaffen altijd 10/10 service en altijd snelle reactie en uitgebreid in details uitgelegd en kwaliteit ook Top
 
De postbode kwam vandaag met 2 pakketjes. In de eerste deze Daniel Defence fixed iron sight set (clones) en in de tweede de EMG/RA-Tech titanium dipped steel bolt licensed by SAI. Nu nog wachten op het derde pakket!

6QknaZ4.jpg
GoXhxE5.jpg
AOUmcsk.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Daburg en Crumble
Triggerboards van een minder bekend bedrijf binnen gekregen, die werken met hall effect sensoren (net zoals de ares modellen). De OEM units kosten maar 37 euro, vereist wel wat DIY werk, maar een maat heeft ze getest en ze werken goed dus we gaan het zien.

Mmtaf3Kl.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan en Crumble