Zit jij toevallig ook op reddit? Kwam er ook ene voorbij deze week
Nee ik zit niet op reddit, ik weet wel dat er in totaal 5 G43's naar Nederland verstuurd zijn. (op een serie van 250 stuks vindt ik dat voor een land als Nederland nog best veel)
Zit jij toevallig ook op reddit? Kwam er ook ene voorbij deze week
Dan verneuk je nog steeds je gears.. Dat gaat een mosfet niet oplossenNot too worried, er komt nog een Mosfet in en verder zien we het dan ook wel weer!
Prima, vraag me dan alleen af welke forums (en mensen) je heeft aangeraden om te beginnen met een 11.1V? Zoals ik ook al in de PB had gezegd doe ik het puur om mensen te behoeden van iets wat slecht kan eindigen omdat ze dan vaak in alles een 11.1V gooien en als het dan fout gaat meteen teleurgesteld zijn.
We weten het nu ondertussen wel dat de meeste leu geen fan van 11.1v zijn
Ach, anders toch een metal rack piston erin gooien en nieuw setje gears. Als je maar weet dat je met 11.1v veel sneller je gears en piston molt, dan is het een overdachte keuze geweest.
De meeste airsoft spelers zijn wel fan van 11.1v lipo's maar geen fan van een 11.1v lipo icm een stock gearbox (mosfet lost het probleem van de trigger contacten wel op, maar niet de extra stress die je stock gears te verduren krijgen)
Ik heb zelf ook toen ik begon informatie opgezocht op verschillende forums naar wat een 11.1v zou betekenen voor mijn (toen nog) stock gearbox en ik heb toen juist besloten het niet te doen, dus vraag mij af waar jij je informatie vandaan hebt gehaald.
Maar jij doet het lekker op jouw manier en dat moet men respecteren, jij hebt de know-how en ervaring. En in het ergste geval weet je meteen hoe de binnenkant van je gearbox eruit ziet
Nieuwste update. Mijn Ares Amoeba AM-016 gaat de deur uit. Hiervoor heb ik het HK416C model van Specna Arms besteld!
Is dat de SA-H02 toevallig?
Het is inderdaad de SA-H01. Gunfire zegt dat hij dinsdag binnen is. Ik reken op vrijdag
Gunfire zei het bij bestellen. Nog niks van een tracking nummer gezien.DPD zegt dat waarschijnlijk en niet Gunfire . Maar het trackingsnummer en gekoppelde data kloppen meestal wel hoor.