Ik ben een persoon die eigenlijk wel zon beetje alles heeft wat die wel hebben op het gebied van airsoft. Ik heb een goede set aeg's voor mezelf, een goede set replicas voor de eventuele introducees en een daytona voor de pure lol.
Maar er miste nog een replica. Ik ben niet echt een sniper. Het leek me eng om te friemelen in de internals van een sniper plus de stijl lag me niet. Maar er is natuurlijk nog iets tussen de normale speelstijl en een sniper in, de Designated Marksman. De beste man die als je normale ak's in je squad het net niet halen het schot neemt.
Ja ik zei daar ak, want er is eigenlijk maar 1 propere dmr in deze airsoftwereld: De Realsword Dragunov.
Deze realsword Dragunov. Een waar beest, uitgerust met:
Intern:
PDI 6.01 650MM innerbarrel
Tru Hop
Nuprol High Torque
Mosfet
extern
PSO
handguard en stock van een echte dragunov
Echt een prachtig apparaat, intern en extern. Opgezet als dmr natuurlijk is deze perfect om net achter de linie te zitten om net die irritante tegenspelers neer te halen voordat je verder pusht.
Waar heb je deze.mooie replica besteld?Na tijden weer eens een nieuwe release waar ik op heb zitten wachten..
Vandaag binnen: de GHK SIG 553 gbb.
Staal waar het staal moet zijn, en de afwerking is geweldig (Cerakote). Aankomend weekend maar even testen, en z.s.m. aankleden met een mooie optic, want zo is hij wel wat kaal
Waar heb je deze mooie replica besteld?Na tijden weer eens een nieuwe release waar ik op heb zitten wachten..
Vandaag binnen: de GHK SIG 553 gbb.
Staal waar het staal moet zijn, en de afwerking is geweldig (Cerakote). Aankomend weekend maar even testen, en z.s.m. aankleden met een mooie optic, want zo is hij wel wat kaal
Waar heb je deze.mooie replica besteld?
Waar heb je deze mooie replica besteld?
Ik zie constant ak gebaseerde replica's. Elke skirm weer loopt er weer een sukkeltje mee rond, ik . Serieus, Als we spreken over een skirm van 60 man verwacht ik misschien 5 ak's te zien. M4's zijn koning, koningin, de lakeien en praktisch de rest van de hofhouding op het veld. Gelukkig is het daardoor wel erg makkelijk om op te vallen met een goede ak of andere afwijkende replica.
Ik zie constant ak gebaseerde replica's. Elke skirm weer loopt er weer een sukkeltje mee rond, ik . Serieus, Als we spreken over een skirm van 60 man verwacht ik misschien 5 ak's te zien. M4's zijn koning, koningin, de lakeien en praktisch de rest van de hofhouding op het veld. Gelukkig is het daardoor wel erg makkelijk om op te vallen met een goede ak of andere afwijkende replica.