Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Ja super, super jammer. Ik zou graag willen dat ik op twee plekken tegelijkertijd kan zijn. Ik zal voor de volgende keer aan James verzoeken of die beter kan plannen hehe.
 
Railcovers binnen gekregen :D
oRxmHzj.jpg

Inmiddels een ZCI barrel en cylinder upgrade gehad. Maple leaf setje kreeg ik niet lekker werkend dus heb er nu een G&G green met namazu in zitten. Zelfs na de lip van de ML te hebben ingekort kreeg ik maar af en toe bb's.
Volgende week nieuwe kabelset met mosfet inbouwen die uit mijn B12 komt en een ZCI 22 TPA erin. Er komt van de week ook nog een nieuwe QD style scopemount op die je altijd ziet bij deze scopes.
 
Ik ben een persoon die eigenlijk wel zon beetje alles heeft wat die wel hebben op het gebied van airsoft. Ik heb een goede set aeg's voor mezelf, een goede set replicas voor de eventuele introducees en een daytona voor de pure lol.

Maar er miste nog een replica. Ik ben niet echt een sniper. Het leek me eng om te friemelen in de internals van een sniper plus de stijl lag me niet. Maar er is natuurlijk nog iets tussen de normale speelstijl en een sniper in, de Designated Marksman. De beste man die als je normale ak's in je squad het net niet halen het schot neemt.

Ja ik zei daar ak, want er is eigenlijk maar 1 propere dmr in deze airsoftwereld: De Realsword Dragunov.

gc7n95h.jpg


Deze realsword Dragunov. Een waar beest, uitgerust met:
Intern:
PDI 6.01 650MM innerbarrel
Tru Hop
Nuprol High Torque
Mosfet
extern
PSO
handguard en stock van een echte dragunov

Echt een prachtig apparaat, intern en extern. Opgezet als dmr natuurlijk is deze perfect om net achter de linie te zitten om net die irritante tegenspelers neer te halen voordat je verder pusht.

Wauw das echt een beauty!
Heb zelf ook een Dragunov met RS-hout en scope. Ben gek op dr haha, de mijne heet ''Tamara'' ook geüpgrade en al ;)
 
Gister een nieuw project opgehaald.
Ik was nog op zoek naar een leuke introducee replica en/of project.

Ik ben toen deze A&K Masada tegengekomen op airsoftmarkt.nl
65mQ7wh.jpg



De replica is technisch in orde, maar de grootste issue is de body.
Dit is over de gehele replica, ergens heeft iemand hem een vreselijke paint job gegeven ;)
Maar goed, voor 75 euro kon ik hem niet laten liggen.
vW3MsLz.jpg


Om het hier niet te vol te spammen met grote fotos en lange texten, zal ik een apart topic maken in het projecten sub-forum.
 
Na tijden weer eens een nieuwe release waar ik op heb zitten wachten..
Vandaag binnen: de GHK SIG 553 gbb.

01.jpg


02.jpg

04.jpg


Staal waar het staal moet zijn, en de afwerking is geweldig (Cerakote). Aankomend weekend maar even testen, en z.s.m. aankleden met een mooie optic, want zo is hij wel wat kaal :)
 
Ik heb ook weer een leuk dingentje binnen gekregen! Een erg toffe reflex red dot! Ik zit nog te wachten op de covers die ik er voor moet gooien. Ik wil natuurlijk niet dat mijn glas er uit geschoten word door een verdwaalde BB! ;) (flip ups staan omhoog om effe te kijken of ik er nog doorheen kon zien mocht hij het begeven.)

mauWL5h.jpg


IfhybAu.jpg
 
Na tijden weer eens een nieuwe release waar ik op heb zitten wachten..
Vandaag binnen: de GHK SIG 553 gbb.

01.jpg


02.jpg

04.jpg


Staal waar het staal moet zijn, en de afwerking is geweldig (Cerakote). Aankomend weekend maar even testen, en z.s.m. aankleden met een mooie optic, want zo is hij wel wat kaal :)
Waar heb je deze.mooie replica besteld?
Na tijden weer eens een nieuwe release waar ik op heb zitten wachten..
Vandaag binnen: de GHK SIG 553 gbb.

01.jpg


02.jpg

04.jpg


Staal waar het staal moet zijn, en de afwerking is geweldig (Cerakote). Aankomend weekend maar even testen, en z.s.m. aankleden met een mooie optic, want zo is hij wel wat kaal :)
Waar heb je deze mooie replica besteld?
 
Ik zie het wel meer bij mensen, en nu word ik toch nieuwsgierig; die lichtstaafjes op de stock.. tacticool of heeft het een functie?
 
Tacticool

Het is iets wat in “het echt” ook gedaan wordt en uiteindelijk is dat wat we naspelen natuurlijk...

Voor mij is er nog geen enkel moment geweest dat het werkelijk een praktisch nut had in ieder geval.
 
  • Leuk
Waarderingen: RG.
@Maffo ik ben normaal gesproken helemaal niet van die 'oude' replica's en meer van het moderne uiterlijk maar die Dragunov is wel echt SICK!
 
8km3v0azl5.jpeg


6ku5zkga.jpeg


E&L conversion kit gisteren binnen gekregen, LCT AMD grip erop die moeilijk past maar gaat, verder nog wat lipos etc, zit nu een simpele dboys gearbox in en gene hopup en loop puur om hem in elkaar te kunnen zetten haha. Internals komen nog dus. Oja en met rete goedkoop €20 red dot die verbazingwekkend goed en stevig is.
 
Na 2 verschrikkelijk drukke maanden, was het was hoognodig tijd om mijzelf even te trakteren op een 1911. Bij Graziani vond ik deze GSG 1911a1, het gewicht en de kick gaven de doorslag. Ik ben hiermee een verouderingsprojectie mee gestart en daarover later mee..

Gister samen met mijn vrouw nog even een impulsaankoop gedaan en jullie mogen raden welke, whahahaha!
 

Bijlagen

  • 1911 01.jpg
    1911 01.jpg
    556,8 KB · Weergaven: 375
ics cxp 08 electric blowback, full metal gekocht 2de hands en kon hem zelfs even uitproberen op NABV Centrum Geldermalsen , op 50 meter als een laser ik was onder de indruk , er is wel wat mee gedaan want hij schiet 330 fps en das genoeg voor mij aangezien hij zo makkelijk de 50 meter haalt .
rez4q9.jpg

Daarna een nuprol oplader gehaald bij Risen airsoft in de kwakel , daar lag er nog 1 verder overal uitverkocht .
En een Dye Invision I3 Pro Goggle , eigenlijk is deze hele set bedoeld voor een vriend die is geëmigreerd en een maandje in Nederland is en wil airsoften .

De kans bestaat op de bril na dat ik na een maand de hele zwik weer te koop zet maar ik vind de replica wel erg mooi dus wellicht als back up .

https://www.yellowmonkeyairsoft.nl/item/dye-i3-apro-bril/
2nrw88o.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Waarderingen: THR33KlNGZ
Ik heb eergisteren mijn bestelling van Taiwangun geopend, en vandaag heb ik er voor het eerste keer mee geskirmd (eerste skirm als NABV lid, tweede in totaal!).

Cyma 077A met een 9.6V NiMh + midcap + highcap + loader:
cyma 077 - Copy.jpg

Hij is best zwaar (polymer frontgrip + stock, rest is van metaal), 3,7 kg. Maar het is erg handig dat de stock inklapbaar is. Dat maakt het veel makkelijker voor mij om te mikken omdat ik geen optics heb: de iron sights zitten vrij laag en met een masker en goggles op krijg ik mijn gezicht gewoon niet laag genoeg als de stock in de weg zit. Ik heb hem bij het bestellen laten downgraden en hij is vanmorgen op 330 - 335 gechronoed. Alles in orde, zonder enige upgrades/veranderingen werkt hij netjes! De range is ook vrij goed, de hop-up valt goed in te stellen. Alleen de midcap is nog een beetje stug en komt snel vast te zitten. Ik heb er wat WD 40 in gestopt en na een paar keer het herladen te hebben gaat het intussen beter. Is dit iets met nieuwe midcaps in het algemeen?

Overigens heb ik van Airsoftshop.be de v-tac tango goggles besteld:
goggles - Copy.jpg

Eerst zaten ze een beetje te foggen, maar ik heb daarna de foam (bijna alle reviews die ik gevonden heb raden dit aan) eruit gehaald en van foggen geen spreken meer! :D

Een vraagje: hoe vaak zien jullie een op een AK gebaseerde AA? Ik zat vandaag op een veld dichtbij Amsterdam, er zaten ~80 mensen en ik geloof dat niemand iets had wat op enig manier op een AK leek. Misschien een beetje off-topic, maar ik heb een full set flecktarn en daar zag ik ook nog niemand mee rondlopen. Ben benieuwd.
 
  • Leuk
Waarderingen: THR33KlNGZ
Ik zie constant ak gebaseerde replica's. Elke skirm weer loopt er weer een sukkeltje mee rond, ik :). Serieus, Als we spreken over een skirm van 60 man verwacht ik misschien 5 ak's te zien. M4's zijn koning, koningin, de lakeien en praktisch de rest van de hofhouding op het veld. Gelukkig is het daardoor wel erg makkelijk om op te vallen met een goede ak of andere afwijkende replica.
 
Ik zie constant ak gebaseerde replica's. Elke skirm weer loopt er weer een sukkeltje mee rond, ik :). Serieus, Als we spreken over een skirm van 60 man verwacht ik misschien 5 ak's te zien. M4's zijn koning, koningin, de lakeien en praktisch de rest van de hofhouding op het veld. Gelukkig is het daardoor wel erg makkelijk om op te vallen met een goede ak of andere afwijkende replica.

Over opvallende replica's gesproken... Ik werd gisteren nog voor mijn raap geschoten met een MP44:eek:
 
Vorige week dinsdag de GFC Maritime vest plate carrier besteld bij gunfire en vanochtend bezorgd. Deze zal dienen als mijn outdoor platecarrier al zou hij natuurlijk icm met zwarte gear ook voor CQB gebruikt kunnen worden :p en achterop nog een camelbag gooien uiteraard :)

c6034acb_45a9_46a0_94ab_6f4c92e7a7dd.jpg


817726d1_9790_4492_96cc_103eda7fdd38.jpg


386a2493_dbc0_4bad_9f2a_9f379a0b0790.jpg
 
Ik zie constant ak gebaseerde replica's. Elke skirm weer loopt er weer een sukkeltje mee rond, ik :). Serieus, Als we spreken over een skirm van 60 man verwacht ik misschien 5 ak's te zien. M4's zijn koning, koningin, de lakeien en praktisch de rest van de hofhouding op het veld. Gelukkig is het daardoor wel erg makkelijk om op te vallen met een goede ak of andere afwijkende replica.

PPSH hier :D
Word door die m4 multicams aangezien voor thompson :mad::mad::mad:
 
  • Leuk
Waarderingen: Akita