Heb je 'm al kunnen fielden? Enig idee qua performance / range out of the box? Zit zo 's wat op youtube te kijken en begin zowaar ietwat enthousiast te worden.... als 2e replica naast mijn m4.
Helaas alleen thuis in de achtertuin op op doelwitten zitten te schieten. Ivbm gezondheid en de studie zal ik pas in het nieuwe jaar aan de gang kunnen als de operatie die ik onderga goed gaat. Al moet ik zeggen dat onder deze omstandigheden met .25's best goed schiet, maargoed dan is mijn ervaring ook erg gelimiteerd haha. Ik heb als complete newbie nog niet veel problemen er mee gehad. Hij is makkelijk uit elkaar te halen, het enigste nadeel is wel dat je een paar minuten bezig bent om de batterij er in de proppen en maar hopen dat je niet perongeluk een kabeltje ergens tussen drukt en deze beschadigt.
Al moet ik zeggen dat hij voor de rest goed en stevig in elkaar zit. Ik heb hem (als beruchte brokken maker) nog niet weten te beschadigen, desondanks ik er redelijk lomp mee ben omgegaan. De batterij vervangen blijft nogsteeds gewoon een puntje en ik merk ook dat de lever die voor Safety > Full auto > Semi , een beetje de gewoonte heeft om iets te ver naar boven toe te schuifen als die op de safety zit. Verder zit het probleem bij de mag release (buiten een klein beetje roest waar wat verf is gaan chippen). De veer die er eigenlijk voor moet zorgen dat de handel voorover gedrukt blijft, schiet redelijk vaak los, waardoor je die even met een imbus sleutel weer terug moet drukken.
Laatst bewerkt: