Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
vorige maand al opgehaald maar door drukte nog niet kunnen plaatsen.
maar hier is mijn beginnners AA
een g&g raider 2.0e

Bijlagen

• cm16 2.0e .jpg
    cm16 2.0e .jpg
    278,3 KB · Weergaven: 212
airsoft-G-03-048.jpg airsoft-G-05-001.jpg bottom rail.jpg tundra.jpg Tja, toch weer wat onderdeeltjes voor de PSG-1 gevonden. Low mount rails zodat er nu ook een standaard scope op kan ipv. de standaard 4x vergrotende en nog een G&G sling swivel gevonden. En nadat ik dat had gekocht kwam ik een bottom mount rails tegen op een andere site die onder de PSG kan worden geplaatst. Nu nog een bijpassende Versapod adapter vinden en dan mijn stevige Versapod bipod er weer onder (ligt lager dan de standaard TM bipod voor de PSG-1, kan naar voren en achteren worden ingeklapt, gemakkelijker in hoogte verstelbaar en is een stuk steviger).

Ook nog een paar Jack Pyke Tundra boots aangeschaft.

airsoft-G-03-048.jpg
airsoft-G-05-001.jpg
bottom rail.jpg
tundra.jpg

Klopt! Ik had perongelijk de 6 aan getypt inplaats van de 5. Foutje (het was een lange dag.Maar thanks dat je het aangaf!). Tot zo ver ik weet zijn HAM radio's gewoon legaal te gebruiken in Nederland. En je moet een certificaat hebben voor het gebruik van een lange afneembare antenne. Maar het zou fijn zijn als je me kon linken waar je hebt gelezen dat het iligaal is. Tot zo ver ik weet is het normale en algemene gebruik gewoon toe gestaan zolang je niet op bepaalde frequenties komt te zitten van de overheid, aangezien de BAOFENG's ook gewoon op meerdere Nederlandse sites worden verkocht, en airsofters ook oudere versies van HAM radio's gebruiken etc etc. Maar misschien dat iemand die hier meer verstand van heeft er iets over kan zeggen?

En anders is het een kwestie van hem even weg leggen, certificaat bemachtigen en hem dan gebruiken! Geen enkel probleem. :)

Edit : Ik lees op http://amateur-radio.nl/ dat er frequenties zijn die vrij gegeven zijn voor mensen waar men gebruik van mag maken zonder licentie.

Weer een Edit : Ik zie dat ivbm de afneembare antenne dat de Baofeng iligaal is zonder licentie.

Op de pmr frequentie mag je niet hoger dan 0,5 watt zenden. Dat geld ook voor licentie houders.
Tevens als je een licentie zou hebben en je komt uit met je callsign dan mag je niet met niet licentie houders communiceren.

De boafeng en andere zenders zijn gewoon legaal te bezitten. Je mag ze alleen niet gebruiken(tenzij je licentie houder bent en ook aan de regels houd) . Is ongeveer hetzelfde als een snelle uitlaat voor je brommer.,bezit is toegestaan gebruik op openbare weg niet.

Deze week mijn nieuwe Plate carrier binnen gekregen.
Mijn oude vest zat goed en maar voor mij hing het net iets te laag zo dat hij tegen mijn battle belt aan zat.

ZW258mz.jpg

Ik heb gekozen voor de warrior assault system dcs Plate carrier (OD).
Hoe wel er verschillende pouches bij zitten, hou ik het vest vrij licht met alleen de triple mag pouch, radio pouch en cargo pack.
Aan mijn belt heb ik nog een dubbel mag pouch, pistol pouch, dump-pough en mijn warrior pistol-hoster.

mRGVdI7.jpg

Wat ik nu nog zoek is een kill-rag(death-rag) voor op het vest, mischien heeft irmand een goede suggestie daar voor?

• Leuk
Waarderingen: Daburg en RG.
Na verschillende problemen met mijn tokyo marui hi capa 5.1, heb ik een nieuwe aluminium slede er op zitten van infinity.
CPXPqvk.jpg

Ik heb inmiddels ook de recoil spring guide vervangen, een 150%recoil springs.
Hij schoot het magazijn niet leeg halverwege blaasde hij het gas er uit.,maar dat is inmiddels opgelost door de gas valve in het magezijn te smeren... Die bleek kurk droog te zin.
haPmmyN.jpg

• Leuk
Waarderingen: Oddball en RG.
Deze week mijn nieuwe Plate carrier binnen gekregen.
Mijn oude vest zat goed en maar voor mij hing het net iets te laag zo dat hij tegen mijn battle belt aan zat.

Ik heb gekozen voor de warrior assault system dcs Plate carrier (OD).
Hoe wel er verschillende pouches bij zitten, hou ik het vest vrij licht met alleen de triple mag pouch, radio pouch en cargo pack.
Aan mijn belt heb ik nog een dubbel mag pouch, pistol pouch, dump-pough en mijn warrior pistol-hoster.
?

Heel herkenbaar en precies de reden dat ik ook op zoek ben naar een DCS in ATACS-FG. Nu zoek ik een maatje M maar de beschikbaarheid van warrior DCS' is schrikbarend slecht.

Mag ik vragen welke maat je gekozen hebt en waar je deze gekocht hebt? Of is de Com-bat patch de clue?

Trouwens zat hier ook zo'n radio pouch bij voor in je cumberband?

Heel herkenbaar en precies de reden dat ik ook op zoek ben naar een DCS in ATACS-FG. Nu zoek ik een maatje M maar de beschikbaarheid van warrior DCS' is schrikbarend slecht.

Mag ik vragen welke maat je gekozen hebt en waar je deze gekocht hebt? Of is de Com-bat patch de clue?

Trouwens zat hier ook zo'n radio pouch bij voor in je cumberband?
Ja die zit er bij, die zit met klitteband vast aan de binnenkant van de zijpanelen

Screenshot_20180924-191936__01.jpg

Kaskad vest, een namaak versie....
Het orgineel is mid jaren 90 geproduceerd door de russische firma npo sm. Dit is, zeer waarschijnlijk, een copie van een andere Russische firma.
Het materiaal is goedkoop polyester (zoals goedkoop jaren 90 trainingspak). Achter rits zit een zak voor een pistool/makarov.
Al met al een leuk vest, keer wat anders, voor maar nog geen 40e incl verzending.

Je blijft met een Mk18 build toch altijd maar zoeken naar een goedkope versie van de rail met alle officiele markings en vandaag is die bij me binnen gekomen. Besteld bij aliexpress met de verwachting dat er wel iets mis zou zijn met de kleur gezien dat vaker is, maar nu ik het vandaag binnen heb gekregen ben ik aangenaam verrast. De rail is praktisch zo goed als de perfecte kleur, het kan beter maar daar kan ik wel mee leven. Vooral de juiste markering en gebruik van flat head schroeven waar die horen was heel tof. Ik kreeg er zelfs een KAC front and rear sight bij met makeringen. Ik vind dat niet verkeerd voor de 65 dollar.

zrYleGwl.jpg

RAGFOOwl.jpg

WE0NqMtl.jpg

Je blijft met een Mk18 build toch altijd maar zoeken naar een goedkope versie van de rail met alle officiele markings en vandaag is die bij me binnen gekomen. Besteld bij aliexpress met de verwachting dat er wel iets mis zou zijn met de kleur gezien dat vaker is, maar nu ik het vandaag binnen heb gekregen ben ik aangenaam verrast. De rail is praktisch zo goed als de perfecte kleur, het kan beter maar daar kan ik wel mee leven. Vooral de juiste markering en gebruik van flat head schroeven waar die horen was heel tof. Ik kreeg er zelfs een KAC front and rear sight bij met makeringen. Ik vind dat niet verkeerd voor de 65 dollar.

zrYleGwl.jpg

RAGFOOwl.jpg

WE0NqMtl.jpg
Benieuwd hoe die mk18 er straks uit ziet.