Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Net wat nieuws besteld bij een of andere wazige Hong Kong shop. Benieuwd of het wat is.

Glock 1911 (1).jpg

Beëindigt wel gelijk de discussie wat beter is. ;)

Vond 'm wel grappig en voor dat bedrag kon ik het niet laten. Was helaas wel de laatste in die wazige shop. Ben zeer benieuwd hoe hij presteert.

Screenshot_20181004-182946__01.jpg

6b3 vest
Komt uit 1992, te zien aan stempel, maar zo goed als nieuw uit het magazijn. Vest is veel gebruikt in Afghanistan en Tjetjenie.
Dit weekend een yoga matje aanstukken knippen als opvulling. Het vest wordt normalieter gevuld met titanium plaatjes, samen met de kevlar plaat zou dit een ak kogel moeten stoppen. Een yoga matje heeft dezelfde dikte als de plaatjes maar niet hetzelfde gewicht...

• Leuk
Waarderingen: Jan en Akita
6b3 vest
Komt uit 1992, te zien aan stempel, maar zo goed als nieuw uit het magazijn. Vest is veel gebruikt in Afghanistan en Tjetjenie.
Dit weekend een yoga matje aanstukken knippen als opvulling. Het vest wordt normalieter gevuld met titanium plaatjes, samen met de kevlar plaat zou dit een ak kogel moeten stoppen. Een yoga matje heeft dezelfde dikte als de plaatjes maar niet hetzelfde gewicht...
Nice! Succes met het opvullen. Goeie vondst!

Haha humor! Daar ga je vast veel reacties van krijgen op het veld. Hoe is de constructie? (metaal / plastic)

Volgens de beschrijving full metal. Ben zelf ook zeer benieuwd wat dit geval doet. Het zou een R26 van army armament moeten zijn die dit zouden uitbrengen maar zoals wel vaker dreigde Glock gelijk met een rechtszaak. De R26 wordt nu wel verkocht maar zonder Glock markeringen. Toch hebben een paar kennelijk de markt bereikt.

Heb zelf verder geen enkele ervaring met Army dus ben zeer benieuwd.

Kleine upgrade gedaan aan mijn umarex hk416c, een nieuwe bucking en een concave-nub.
G4GgYZ0.jpg

xyhCG7U.jpg

Maple leaf macaron 75°
Hopelijk nu wat meer hupup

Cc3tgEH

iumhIer.jpg

Nieuw klein projectje: proberen voor zo min mogelijk geld een Ranger helm van goede kwaliteit (althans voor Airsoft begrippen) samen te stellen.

-FMA maritme helm uit de standaard klasse (niet de budget klasse) gescoord voor €38

--Ops core Multicam replica cover van A-Two Tactical voor €30

-Manta Strobe voor €18

-NVG mount voor €19

Alleen nog een Earmor 32H Mod3 deze zou alleen in Coyote Brown moeten maar de H versie is niet in deze kleur te krijgen, dus het wordt OD Green.

• Leuk
Waarderingen: Hardred
Wat wil je berijken met deze vragen?
Bij mijn replica werk hij goed... Zo veel replica's zo veel buckings... En de ene werkt goed bij replica a en de ander bij replica b...

• Leuk
Waarderingen: NielsHoffland
Wat wil je berijken met deze vragen?
Bij mijn replica werk hij goed... Zo veel replica's zo veel buckings... En de ene werkt goed bij replica a en de ander bij replica b...

Lol ik vraag me gewoon af waarom hij bij je als beste werkt? Waarom omdat het een harde bucking is die gebruik je eerder bij de hele zwaardere gewichten en zelfs dan bij snipers gebruiken ze alsnog meestal max 70 graden. Met een AEG schiet je dus nooit zwaar genoeg om die goed te gebruiken en in de kou heeft een hard rubber ook meer nadelen. Daarom vroeg ik het me af, maar blijkbaar mag je dus niks meer vragen, staat genoteerd.

BTW voor iemand begint, ik stel niks in twijfel, ik was slechts geïnteresseerd.

• Leuk
Waarderingen: BoomSmurf
Rebel, kan je wat minder ruw doen? Je hoeft niet iedereen te onderwijzen over alles als ze dat niet willen.

https://media.giphy.com/media/krlCPTKzMbbzi/giphy.gif

Vind persoonlijk dat Rebelattack helemaal niet ruw is, hij wil gewoon de beweegredenen achter de keuze weten. En persoonlijk vind ik ook wel goed om men erop te wijzen dat je normaal ook geen 75 duro in een standaard aeg (max 360 fps) doet. Dat het werkt voor M14shooter (ik vermoed dat hij hem in een umarex hk416 gbbr heeft gedaan, wat een tikkie logischer klinkt) daar heeft hij mazzel mee gehad, maar zo direct denkt een beginner hoe hoger de duro hoe beter hij schiet, en dat willen wij niet toch.

Om meteen weer ontopic te blijven. Van de week deze binnen gekregen

DSpzaCY.jpg

D1YO6SW.jpg

Handgemaakt Stinger TVAS/VMAS kabel gemaakt door SNR Signal to Noise Ratio relocation cables.
Foto's zijn van de maker, ik heb zelf gekozen voor een zwarte sleeve.

Superblij en hij vraagt de helft van wat de andere verkopers voor deze kabels vragen.

Laatst bewerkt: