Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Zo te zien is het in dit geval een antennekabel, aangezien hij aan de andere kant (zo lijkt het) met een BNC vastzit aan een porto.

Het is inderdaad een grote Antenna kabel welke je zoals elk andere antenne direct op de portofoon aansluit. Door de kabel op een bepaalde manier door de platen carrier te lussen vergroot je het bereik.

Door het uiteinde uit te laten komen bij de schouder en deze in ongeveer de richting te wijzen waar naar toe wordt ontvangen/verzonden schijnt het bereik nog beter te worden. Dit laatste heb ik zelf niet gedaan omdat de kabel bij mij daarvoor te kort is aangezien ik mijn porto meer naar voren draag.

Misschien voor Airsoft een beetje overkill maar de prijs was top en het ziet er vet uit. En het ontvangst is top.

Dit weekend een G&G ARP9 gekocht. Uiteraard inclusief drum-mag.

20181007_202247.jpg

Zelf een supressor en een G&G red dot gemonteerd. En er is nog een andere inner barrel onderweg, die doorloopt in de supressor. De stock inner barrel is van alu, te kort en vrij waardeloos.

Hadden we al een KJW MK2, nu nog een erbij besteld om mee te knutselen. Demper en adapter reeds binnen. Dit is besteld:

KJ1036-2.jpg

En zo wordt hij straks. Ook nog een dubbele schouderholster erbij dus kan ze beiden tegelijk dragen.

GEDC0042.JPG

• Leuk
Waarderingen: Oddball
Dat is wel een hele toffe setting, helemaal in een dubbele schouderholster ! Benieuwd naar de foto's als het zover is!

Ik zou mijn Marushin wel eens willen vergelijken met de KJW. Ben benieuwd wat de verschillen zijn.

Zit weinig verschil in maar de Marushin is net even beter afgewerkt. Naar het schijnt is alles ook nog eens compatible met elkaar. Geweldige dingen die net zo stil als een MK23 zijn te maken maar een stuk compacter zijn en goedkoper. Deze KJW kostte nog geen 50 euro. Adapter van 20 euro erbij en een silencer van 15 euro en dan zelf nog de silencer aanpassen. Voor 90 euro een geweldig ding dat zo'n 50 meter schiet en super stil is. :D

STTI mk23 is 40 euro, modificeer de silencer zodat hij net zoals de TM werkt, installeer wat hop up parts en schiet ook super ver :|. Het compactere dat is wel zeker een puntje XD.

STTI mk23 is 40 euro, modificeer de silencer zodat hij net zoals de TM werkt, installeer wat hop up parts en schiet ook super ver :|. Het compactere dat is wel zeker een puntje XD.

Voor mij de belangrijkste reden. Ik zal zeker niet zeggen dat de MK23 slecht is. Maar hij zit mij in de weg tijdens het kruipen en knielend schieten. Tevens is de beweging die je moet maken om hem uit de holster te halen als je ligt in een sniper hide vele malen groter dan bij een kleiner model.

Nieuw in de collectie:

VFC PPQ M2
met SAT CNC steel slide, barrel & slide lock voor net dat beetje meer stijl dan de standaard aluminium slede :)

01.jpg

02.jpg

03.jpg

04.jpg

05.jpg

Mocht iemand trouwens nog interesse hebben in een ongebruikte standaard slide + barrel (Asia edition, dus met trademarks), stuur me een PM.