Mezelf maar even op mijn 2e Ares Amoeba getrakteerd![]()
Foto's zelf gemaakt? Chique hoor! ^_^ Altijd leuk, mooie plaatjes schieten van je gearNieuw in de collectie:
VFC PPQ M2 met SAT CNC steel slide, barrel & slide lock voor net dat beetje meer stijl dan de standaard aluminium slede
Mocht iemand trouwens nog interesse hebben in een ongebruikte standaard slide + barrel (Asia edition, dus met trademarks), stuur me een PM.
Nice!!!Nieuw in de collectie:
VFC PPQ M2 met SAT CNC steel slide, barrel & slide lock voor net dat beetje meer stijl dan de standaard aluminium slede
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mocht iemand trouwens nog interesse hebben in een ongebruikte standaard slide + barrel (Asia edition, dus met trademarks), stuur me een PM.
Hmm so cool, zeker uit Italie.
Thanks, ja zelf gemaakt, is inderdaad altijd leuk om te doenFoto's zelf gemaakt? Chique hoor! ^_^ Altijd leuk, mooie plaatjes schieten van je gear
Mooi ding!
fap fap fap![]()
Vandaag een gbb Umarex H&K 416 A5 (RAL 8000) gehaald. Damn, wat een beauty.. Bij zin en tijd morgen maar is even een paar dikke foto's maken.
Vandaag een gbb Umarex H&K 416 A5 (RAL 8000) gehaald. Damn, wat een beauty.. Bij zin en tijd morgen maar is even een paar dikke foto's maken.