Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Heb je 'm al kunnen fielden? Enig idee qua performance / range out of the box? Zit zo 's wat op youtube te kijken en begin zowaar ietwat enthousiast te worden.... als 2e replica naast mijn m4.


Helaas alleen thuis in de achtertuin op op doelwitten zitten te schieten. Ivbm gezondheid en de studie zal ik pas in het nieuwe jaar aan de gang kunnen als de operatie die ik onderga goed gaat. Al moet ik zeggen dat onder deze omstandigheden met .25's best goed schiet, maargoed dan is mijn ervaring ook erg gelimiteerd haha. Ik heb als complete newbie nog niet veel problemen er mee gehad. Hij is makkelijk uit elkaar te halen, het enigste nadeel is wel dat je een paar minuten bezig bent om de batterij er in de proppen en maar hopen dat je niet perongeluk een kabeltje ergens tussen drukt en deze beschadigt.

Al moet ik zeggen dat hij voor de rest goed en stevig in elkaar zit. Ik heb hem (als beruchte brokken maker) nog niet weten te beschadigen, desondanks ik er redelijk lomp mee ben omgegaan. De batterij vervangen blijft nogsteeds gewoon een puntje en ik merk ook dat de lever die voor Safety > Full auto > Semi , een beetje de gewoonte heeft om iets te ver naar boven toe te schuifen als die op de safety zit. Verder zit het probleem bij de mag release (buiten een klein beetje roest waar wat verf is gaan chippen). De veer die er eigenlijk voor moet zorgen dat de handel voorover gedrukt blijft, schiet redelijk vaak los, waardoor je die even met een imbus sleutel weer terug moet drukken.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: victor
Ik heb net de nieuwe Poseidon P18 EVO binnen gekregen. Een high-end upgraded G18! Ben echt heel erg benieuwd naar dit kanon. Net even een paar mags geschoten (hoewel de afstand erg klein was) en dat voelde erg goed! Vooral de ROF is echt gaaf!
 
  • Leuk
Waarderingen: Daburg en M14shooter
Ik heb net de nieuwe Poseidon P18 EVO binnen gekregen. Een high-end upgraded G18! Ben echt heel erg benieuwd naar dit kanon. Net even een paar mags geschoten (hoewel de afstand erg klein was) en dat voelde erg goed! Vooral de ROF is echt gaaf!

En waar heb je deze gekocht als ik mag vragen want ik kan deze nergens vinden.
 
JKArmy, moet je nog wel wat douanekosten betalen. Of bij airsoftoperation.com (Frankrijk) daar betaal je geen douanekosten!
 
Er zijn er overigens maar 400 gemaakt, dus niet te lang wachten. Ik heb nummer 52 en heb hem vrijwel gelijk besteld toen hij gereleased werd! ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Thomaskrop en Vladimir
20180909_211654-1~2.jpg
Weer wat binnen gekregen uit moedertje Rusland.....een telnyashka ( VDV ) en een riem met koppelslot met daar op het logo van de VDV.
 
Ik heb net de nieuwe Poseidon P18 EVO binnen gekregen. Een high-end upgraded G18! Ben echt heel erg benieuwd naar dit kanon. Net even een paar mags geschoten (hoewel de afstand erg klein was) en dat voelde erg goed! Vooral de ROF is echt gaaf!

Foto :)
 
Morgen ga ik in de winkel van Com-Bat in Geldermalsen ook een kleine Unboxing/Review opnemen over de ICS M1 Garand, voor de geïnteresseerden. Zal de link hier op het forum wel posten :)
 
Morgen ga ik in de winkel van Com-Bat in Geldermalsen ook een kleine Unboxing/Review opnemen over de ICS M1 Garand, voor de geïnteresseerden. Zal de link hier op het forum wel posten :)

Das een mooie replica, hoe laat ga je. Anders spring ik op m'n fiets en kom ik langs
 
Nice Joris!! En leuk van de unboxing ^_^ in je airborne set?
 
Yay! Ik kan mij ook weer eens melden hier! Een paar dagen geleden deze TM Glock18C gekocht inclusief 2 extra magazijnen! Nadat ik de glock van @Joris Roggekamp had geleend toen ik een weapon hit had was ik om! Ik moest de TM glock hebben! :) Ik heb hem tot nu toe getest met Protech gas en .28 en .25 Bb's! En ik ben enorm onder de indruk van de prestaties!



Naamloos.png
 
Nice Joris!! En leuk van de unboxing ^_^ in je airborne set?
Maar een m1 op n para outfit.. vgm liepen die lui niet graag met een grote garand rond. Te zwaar voor sprongen. Maar wel echt een beauty om te zien! Heb zelf de m14
 
  • Leuk
Waarderingen: M14shooter
Maar een m1 op n para outfit.. vgm liepen die lui niet graag met een grote garand rond. Te zwaar voor sprongen. Maar wel echt een beauty om te zien! Heb zelf de m14
Maakt niet uit, ze kregen ze toch :) Historisch gezien niet vreemd om de m1 te nemen ipv de m1a1.

Source:
Most members of a rifle squad were armed with 30-06 caliber M-1 Garand rifles, which were a much more potent weapon than the carbine, which lacked range and knockdown power. The M1-A1 carbine with a folding stock, was issued to officers, also to some members of crew-served weapons (i.e. 60mm mortar squad), while non coms(sergeants) carried the M1-A1 or M1928A1 Thompson submachine-gun
http://www.101airborneww2.com/warstoriesintro.html

Één van een aantal bronnen op internet.