Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Zit jij toevallig ook op reddit? Kwam er ook ene voorbij deze week

Nee ik zit niet op reddit, ik weet wel dat er in totaal 5 G43's naar Nederland verstuurd zijn. (op een serie van 250 stuks vindt ik dat voor een land als Nederland nog best veel)
 
  • Leuk
Waarderingen: sherlockzor
We weten het nu ondertussen wel dat de meeste leu geen fan van 11.1v zijn. Al die verhalen kennen we ondertussen nu ook wel eens een keer. Het scheeld dat ik jullie geld niet 'verspil' met de batterijen of gears etc. Kunnen we er nu over ophouden? Thanks. T' begint een beetje saai te worden. Voordat de "We proberen je te helpen" arguement op gegooit word. Het zal wel duidelijk wezen vanuit mijn vorige posts dat ik mij er niet zoveel zorgen over maak, dus het advies is niet bepaald nodig, ik hou het in mijn achterhoofd, maar 't is niet nodig. Thanks eitherway.

De afweging voor de aankoop is bewust gemaakt. Het lijkt me sterk dat iemand hier zomaar zijn geld gaat uitgeven zonder effe goed te onderzoeken wat de pros en de cons zijn betreft de dingen die hij/zij koopt. Tof dat jullie iets anders doen en een voorkeur voor iets anders hebben, maar het constante gedram over een klein dingentje waar ik bewust over heb na zitten te denken, over meerdere forums heb zitten na te vragen, inclusief hier. begint echt een beetje de keel uit te komen.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Daburg
Prima, vraag me dan alleen af welke forums (en mensen) je heeft aangeraden om te beginnen met een 11.1V? Zoals ik ook al in de PB had gezegd doe ik het puur om mensen te behoeden van iets wat slecht kan eindigen omdat ze dan vaak in alles een 11.1V gooien en als het dan fout gaat meteen teleurgesteld zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: John Wick
Prima, vraag me dan alleen af welke forums (en mensen) je heeft aangeraden om te beginnen met een 11.1V? Zoals ik ook al in de PB had gezegd doe ik het puur om mensen te behoeden van iets wat slecht kan eindigen omdat ze dan vaak in alles een 11.1V gooien en als het dan fout gaat meteen teleurgesteld zijn.

Ach, anders toch een metal rack piston erin gooien en nieuw setje gears. Als je maar weet dat je met 11.1v veel sneller je gears en piston molt, dan is het een overdachte keuze geweest.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sacramentum
We weten het nu ondertussen wel dat de meeste leu geen fan van 11.1v zijn

De meeste airsoft spelers zijn wel fan van 11.1v lipo's maar geen fan van een 11.1v lipo icm een stock gearbox (mosfet lost het probleem van de trigger contacten wel op, maar niet de extra stress die je stock gears te verduren krijgen)

Ik heb zelf ook toen ik begon informatie opgezocht op verschillende forums naar wat een 11.1v zou betekenen voor mijn (toen nog) stock gearbox en ik heb toen juist besloten het niet te doen, dus vraag mij af waar jij je informatie vandaan hebt gehaald.

Maar jij doet het lekker op jouw manier en dat moet men respecteren, jij hebt de know-how en ervaring. En in het ergste geval weet je meteen hoe de binnenkant van je gearbox eruit ziet ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Sacramentum
Ach, anders toch een metal rack piston erin gooien en nieuw setje gears. Als je maar weet dat je met 11.1v veel sneller je gears en piston molt, dan is het een overdachte keuze geweest.

Precies. ik ben me er bewust van dat de componenten iets meer stress te verduren krijgen. Gaat iets kapot? Deste meer reden om er beter spul in te zetten. Aangezien de Arcturus lijn nog redelijk nieuw is vergeleken met andere producten die op de Airsoft markt zitten, lijkt me dit ook gelijk een goede test om te zien of alles ook zo lang mee gaat als dat de mensen van Arcturus zeggen. Ik ben toch vanplan om uiteindelijk alles wat stock is er uit te halen en nieuw (beter spul) er in te zetten als dit nodig is. En ik kan pas zeggen wat er vervangen moet worden in een AEG die nog niet zo lang op de markt is en waar relatief weinig over te vinden is nog vergleken met andere producten, tot je de problemen ervaart.




De meeste airsoft spelers zijn wel fan van 11.1v lipo's maar geen fan van een 11.1v lipo icm een stock gearbox (mosfet lost het probleem van de trigger contacten wel op, maar niet de extra stress die je stock gears te verduren krijgen)

Ik heb zelf ook toen ik begon informatie opgezocht op verschillende forums naar wat een 11.1v zou betekenen voor mijn (toen nog) stock gearbox en ik heb toen juist besloten het niet te doen, dus vraag mij af waar jij je informatie vandaan hebt gehaald.

Maar jij doet het lekker op jouw manier en dat moet men respecteren, jij hebt de know-how en ervaring. En in het ergste geval weet je meteen hoe de binnenkant van je gearbox eruit ziet ;)

De lijst is redelijk lang haha, van Amerikaanse forums tot de obscure plekjes hier en daar die weg gedrukt zijn. Discord servers waar airsofters in zitten, casual chatting, mensen lastig vallen met PM's waar onder Rebel. Plus ik heb gewoon even domweg contact met de makers van de Centaur B opgenomen. Gelukkig is het bedrijf wat achter Arcturus zit erg begaand met de community en reageren ze vrijwel snel binnen in een dag als het niet sneller is. Het is gewoon een kwestie geweest van overal informatie vinden, alles op een rijtje zetten en kijken wat er overeen kwam met elkaar en wat niet, en van daar uit een keuze maken of het een risico was wat het waard zou zijn om te proberen.

En met dat Arcturus nog een best nieuwe brand is van Airsoft replica's, lijkt het me alleen maar een goede test! We komen er snel genoeg achter of de qualitijd daadwerkelijk zo goed is als dat de mensen bij het bedrijf zeggen. :), En anders zoals jij al zei, kom ik ook te weten hoe de gearbox er uit ziet (waar dankzei Team Blacksheep die al een best wel goede review er van hebben gemaakt, dat ik al een beetje weet van hoe en wat, over de pre-production versie. MET de huidige veranderingen die er in zijn gezet met de versie van de Centaur B die ik nu heb.).

Sorry als het een beetje geiriteerd over kwam in mijn vorige post! Ik had die denk ik toch iets beter moeten verwoorden! Foutje van mijn kant.
 
En nu weer over op de orde van de dag. Je kwam misschien wat verdedigend over, maar je hebt bewust gekozen en dat moeten we ook allemaal respecteren.

Hieronder mijn nieuwste speelgoed. Natuurlijk ook meteen greengas en een holster gehaald. Die hoeven niet op de foto.
20180804_153355.jpg
 
Vorige week mijn Secutor Velites S-V Gold binnengekregen. Ook de €9 shotgun is in het land. Deze ga ik vandaag ophalen.

Nieuwste update. Mijn Ares Amoeba AM-016 gaat de deur uit. Hiervoor heb ik het HK416C model van Specna Arms besteld!
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo en BoomSmurf
Het is inderdaad de SA-H01. Gunfire zegt dat hij dinsdag binnen is. Ik reken op vrijdag

DPD zegt dat waarschijnlijk en niet Gunfire :p. Maar het trackingsnummer en gekoppelde data kloppen meestal wel hoor.
 
Ik ben een persoon die eigenlijk wel zon beetje alles heeft wat die wel hebben op het gebied van airsoft. Ik heb een goede set aeg's voor mezelf, een goede set replicas voor de eventuele introducees en een daytona voor de pure lol.

Maar er miste nog een replica. Ik ben niet echt een sniper. Het leek me eng om te friemelen in de internals van een sniper plus de stijl lag me niet. Maar er is natuurlijk nog iets tussen de normale speelstijl en een sniper in, de Designated Marksman. De beste man die als je normale ak's in je squad het net niet halen het schot neemt.

Ja ik zei daar ak, want er is eigenlijk maar 1 propere dmr in deze airsoftwereld: De Realsword Dragunov.

gc7n95h.jpg


Deze realsword Dragunov. Een waar beest, uitgerust met:
Intern:
PDI 6.01 650MM innerbarrel
Tru Hop
Nuprol High Torque
Mosfet
extern
PSO
handguard en stock van een echte dragunov

Echt een prachtig apparaat, intern en extern. Opgezet als dmr natuurlijk is deze perfect om net achter de linie te zitten om net die irritante tegenspelers neer te halen voordat je verder pusht.
 
Prachtig ding maffo! Zag mn voorbij komen op facebook. alleen jammer dat je nato vs rusfed er niet bij kan zijn :(