Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Was aan het zoeken naar een 2de replica wilde voor LMG gaan, maar ik zag opeens deze optie voorbij komen. Een Tokyo Marui Drum MAG 1200 rds met adapter voor de Recoil shock series! Waarom een gloed nieuwe LMG kopen, als ik mijn huidige TM hk416 DC kan ombouwen tot LMG. Lekker in de ochtend Support en in de middag weer Assault :D:D:D De dikke scope, bipod en andere extra LMG accessoires had ik al :cool::cool::cool: Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan!

sqWYjku.jpg

Was aan het zoeken naar een 2de replica wilde voor LMG gaan, maar ik zag opeens deze optie voorbij komen. Een Tokyo Marui Drum MAG 1200 rds met adapter voor de Recoil shock series! Waarom een gloed nieuwe LMG kopen, als ik mijn huidige TM hk416 DC kan ombouwen tot LMG. Lekker in de ochtend Support en in de middag weer Assault :D:D:D De dikke scope, bipod en andere extra LMG accessoires had ik al :cool::cool::cool: Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan!

sqWYjku.jpg
Hier hetzelfde :)
 

Bijlagen

  • photo_editor_1528297066628-2841x1215.jpg
    photo_editor_1528297066628-2841x1215.jpg
    717,5 KB · Weergaven: 318
Vandaag de g&g cm16 srxl besteld via bunker501! T was een moeilijke keuze maar ben er uiteindelijk uitgekomen! Verwacht hem ergens volgende week ivm nabv pas.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ernstjan
Nope, telefonisch contact met heel veel advies. Kan wegens de ziektewet niet t huis uit..
Minder om te horen, snel beter worden!

1x in de shop geweest en kreeg ook uitgebreid advies helaas konden ze de replica die ik op het ook had niet leveren, anders had ik hem daar gehaald.
 
Volgens mij had hij hem ook direct via Shoei besteld, 300 FPS hoorde ik hem zeggen dus dat is iets meer als 0.5J. Ah okey het is dus niet zozeer dat het systeem en design zelf niet af is maar dat de aanlevering niet goed is. Ik vind het heel cool deze replica's jammer ook dat ik het geld er niet voor heb, maar goed het zij zo, misschien over een paar jaar.

Tja, qua fps zit shoei vast aan de Japanse wetgeving en papieren om een (harder schietend) exportmodel te maken hebben ze niet (zeer duur en moeilijk om die te krijgen)
Ondanks alles wisten ze me te vertellen dat het ding minimaal 50m recht schiet en dat verbaasd me niks, er zit een prachtig hop up systeem in.
Oh misschien leuke info voor je teamgenoot mocht deze het nog niet weten: extra magazijnen zijn ¥18.000 per stuk
 
Tja, qua fps zit shoei vast aan de Japanse wetgeving en papieren om een (harder schietend) exportmodel te maken hebben ze niet (zeer duur en moeilijk om die te krijgen)
Ondanks alles wisten ze me te vertellen dat het ding minimaal 50m recht schiet en dat verbaasd me niks, er zit een prachtig hop up systeem in.
Oh misschien leuke info voor je teamgenoot mocht deze het nog niet weten: extra magazijnen zijn ¥18.000 per stuk

Godskolere, 140 euro voor een magazijn. Hoeveel moet je in vredesnaam neerleggen voor de replica zelf? :eek:
 
Correct, eerste serie die ze produceren bestaat uit 250 stuks en een tweede serie is nog een misschien.
Replica kost ¥210.000 dus zeg maar, inclusief verzenden en belasting, zo een €2000.
Magazijnen zijn inderdaad duur maar gaat ook best een hoop techniek in zitten.
Als ze de G43 zo hadden gemaakt dat deze enkel zou werken op een externe hpa tank (wat overigens voor wie dat wil heel makkelijk aan te leggen is) had het goedkoper gekund. Echter uit feedback van klanten bleek dat men liever geen slang aan de replica had hangen. Vandaar dat gekozen is voor een magazijn met ingebouwde tank (maximale druk ligt rind de 10psi, alles daarboven laat een valve weglopen)
 
BoJIJvB.jpg


Het vakantiegeld en de levertijden verder en we hebben weer een compleet nieuwe Russiche oufit: Ratnik .

6sh122 reversable suit (spring / autumn)
6sh117 loadbearing vest + AK setup
6b50 elbow / kneepads
6b51 ballistic goggles (niet op foto)
Gas mask pouch (aka dump pouch)
VKBO summer boots
VKBO Cap
Balaclava
SSO/SPOSN wrist pouch
VDV flask

Het is alleen nog wachten op:
6b47 helm (ligt nog bij de douane)
FSS-014 Helmet light (onderweg)
 
Laatst bewerkt:
Ja, mag me ook weer eens melden ;).

20180611_181455.jpg

Mijn nieuwste 2de hands aanwinst. G&P M4 Warhammer :). Zo fijn met pre installed al Deans :).

20180611_181632.jpg

Een nieuwe headset. Boneconductor Modular headset. Ideaal altijd je eigen oren vrij. Werkt verbazingwekkend goed.
Eigenlijk heb je gewoon een paar extra oren :p

20180611_181702.jpg

Omdat ik altijd last heb van een beslagen bril (ja zelfs met de duiktrucjes en zelfs met Nuprol antifog).
Deze Pyramex I-force slim met dubbele glazen zodat niet meer het geval moeten zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Denzel053 en JWieleman
Mijn nieuwe facepro

vCehmh1.jpg


IB4 "vuile speedsofter" :p

Het zit lekker, het beslaat met de beste wil van de wereld gewoon niet en persoonlijk vind ik het er cool uitzien.
Kan het ook alleen maar aanraden als je iets full face zoekt en je niet veel om looks geeft (of dit net heel cool vindt uitzien).
 
  • Leuk
Waarderingen: Denzel053 en Wijnand
Mijn nieuwe facepro

vCehmh1.jpg


IB4 "vuile speedsofter" :p

Het zit lekker, het beslaat met de beste wil van de wereld gewoon niet en persoonlijk vind ik het er cool uitzien.
Kan het ook alleen maar aanraden als je iets full face zoekt en je niet veel om looks geeft (of dit net heel cool vindt uitzien).
Masterchief for duty?:p
 
  • Leuk
Waarderingen: Wijnand en sherlockzor
mooi spul Wijnand

Idd @jurgen heel blij mee zeker met die headset. Kost wat maar heb je ook wat :)

En die replica is echt super. Geluid wat eruit komt. Echt wowwwww.

Bril blijft afwachten. Is het niks is het jammer kostte geen fortuin dus is gewoon uitproberen.