geeft toch net iets meer bescherming als een battlebelt systeem.
Zolang je je hit maar voelt/hoort en neemt ^^
geeft toch net iets meer bescherming als een battlebelt systeem.
Was aan het zoeken naar een 2de replica wilde voor LMG gaan, maar ik zag opeens deze optie voorbij komen. Een Tokyo Marui Drum MAG 1200 rds met adapter voor de Recoil shock series! Waarom een gloed nieuwe LMG kopen, als ik mijn huidige TM hk416 DC kan ombouwen tot LMG. Lekker in de ochtend Support en in de middag weer Assault De dikke scope, bipod en andere extra LMG accessoires had ik al Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan!
Hier hetzelfdeWas aan het zoeken naar een 2de replica wilde voor LMG gaan, maar ik zag opeens deze optie voorbij komen. Een Tokyo Marui Drum MAG 1200 rds met adapter voor de Recoil shock series! Waarom een gloed nieuwe LMG kopen, als ik mijn huidige TM hk416 DC kan ombouwen tot LMG. Lekker in de ochtend Support en in de middag weer Assault De dikke scope, bipod en andere extra LMG accessoires had ik al Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan!
Ben je langs de shop geweest?Vandaag de g&g cm16 srxl besteld via bunker501! T was een moeilijke keuze maar ben er uiteindelijk uitgekomen! Verwacht hem ergens volgende week ivm nabv pas.
Nope, telefonisch contact met heel veel advies. Kan wegens de ziektewet niet t huis uit..Ben je langs de shop geweest?
Minder om te horen, snel beter worden!Nope, telefonisch contact met heel veel advies. Kan wegens de ziektewet niet t huis uit..
Volgens mij had hij hem ook direct via Shoei besteld, 300 FPS hoorde ik hem zeggen dus dat is iets meer als 0.5J. Ah okey het is dus niet zozeer dat het systeem en design zelf niet af is maar dat de aanlevering niet goed is. Ik vind het heel cool deze replica's jammer ook dat ik het geld er niet voor heb, maar goed het zij zo, misschien over een paar jaar.
Tja, qua fps zit shoei vast aan de Japanse wetgeving en papieren om een (harder schietend) exportmodel te maken hebben ze niet (zeer duur en moeilijk om die te krijgen)
Ondanks alles wisten ze me te vertellen dat het ding minimaal 50m recht schiet en dat verbaasd me niks, er zit een prachtig hop up systeem in.
Oh misschien leuke info voor je teamgenoot mocht deze het nog niet weten: extra magazijnen zijn ¥18.000 per stuk
Godskolere, 140 euro voor een magazijn. Hoeveel moet je in vredesnaam neerleggen voor de replica zelf?
~1500 euro, maar goed custom systeem voor schieten, correcte replica van een G43, geen super grote massaproductie.
Masterchief for duty?Mijn nieuwe facepro
IB4 "vuile speedsofter"
Het zit lekker, het beslaat met de beste wil van de wereld gewoon niet en persoonlijk vind ik het er cool uitzien.
Kan het ook alleen maar aanraden als je iets full face zoekt en je niet veel om looks geeft (of dit net heel cool vindt uitzien).
mooi spul Wijnand
Idd @jurgen
Bril blijft afwachten. Is het niks is het jammer kostte geen fortuin dus is gewoon uitproberen.