Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

haha, ik heb de pas van 2019 ook al weer binnen. We kunnen er weer een jaartje tegenaan!
 
Maar weer eens een nieuw stoeipakje aangeschaft. Had ik een tijdje geleden voor de zomermaanden al Tiger stripe gekocht. Nu voor de herfst / winter maar eens Pools woodland proberen.
Helikon_CPU_Shirt_PL_WOODLAND_ALL_1.jpg
helikon-cpu-trousers-pl_woodland_ALL_1.jpg
 
Jaren 90' camo's uit het oostblok altijd +1. Wz.93 heeft een mooi patroontje.
 
Is inderdaad een mooi patroon. Lijkt enorm op het oude duitse Amöbentarn van vlak na WO2. Ben hier zelf een groot fan van maar dat spul vinden als uniform is praktisch onmogelijk. Heb zelf wel een helmovertrek, baret en pet van Amöbentarn. Aangezien dit er enorm op lijkt toch eens besloten het te gaan testen. Moet zeggen dat het behoorlijk praktisch uniform is wat ik heb besteld en het zit ook lekker. Zondag eens kijken wat het te velde doet. :D
 
1_c60507afbd3484dc7eb9b424c85c0ebe.jpg


Gisteren binnemgekomen, vityaz vest kamysh camo. Het pak wat deze aan heeft, flora camo, had ik al liggen. Dus loadout voor spetsnaz 2e tjetjenie oorlog een stukje verder compleet. Nu nog de bijbehorende rugzak en radio pouch zien te vinden.
 
Dankzij de verkoop van mijn sniper en ak mijn droom kunnen financieren: TM MP7 GBBR

Gisteren ook al meteen mee gaan skirmen, HEERLIJK. denk dat ik niet rap nog men andere replicas boven haal.

met de eindejaarbonus ga ik de magazijnen HPA tappen.

X04Q7PU.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dankzij de verkoop van mijn sniper en ak mijn droom kunnen financieren: TM MP7 GBBR

Gisteren ook al meteen mee gaan skirmen, HEERLIJK. denk dat ik niet rap nog men andere replicas boven haal.

met de eindejaarbonus ga ik de magazijnen HPA tappen.

X04Q7PU.jpg

Zag hem al op reddit passeren geloof ik. Heb er zelf ook een en wil hem voor geen geld wegdoen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan en sherlockzor
Vandaag mijn tactical fleece vest van 101inc binnen gekregen via greatoak.

Ik zit er warmpjes bij dit weekend
 

Bijlagen

  • 20181120_172310.jpg
    20181120_172310.jpg
    287,7 KB · Weergaven: 196
  • Leuk
Waarderingen: m00st, Crix en Akita
Laatste skirm net boven wenkbrauw geraakt door sniper op zo'n 20-30 meter afstand , was een beetje pissig maar ja op wie eigenlijk , zelf vond ik het een goed idee met een mooie klein brilletje en een boony op rond te lopen , gaat een x fout natuurlijk .

Ik had ergens nog een Mich 2000 liggen en gelijk maar een goede goggle gekocht , vooral in de winter als snipers meer vrij spel hebben door gebrek aan begroeiing vind ik dit nu noodzakelijk , ik ben nu bezig de goggle vast te maken aan de helm en de contour roam camera maak ik vast aan bovenkant .

De goggle is niet de minste het is een ESS Profile NVG . hij past perfect onder de helm en face mask heb ik op maat geknipt zodat ie mooie in het neus gedeelte valt .

Heb hem een tijdje binnenhuis gedragen en geen fog maar dat zegt nog niks , uurtje skirmen is een ander verhaal ik wilde er een stuk mee gaan wandelen maar dat heb ik toch maar niet gedaan hahaha

Hier een plaatje en you tube link van de goggle :

1p4kcfp2q.jpg


 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Waarderingen: sherlockzor
Misschien verstandig om er een microfan in te bouwen??
Heb je helemaal geen last van foggen meer.

Mvg Roy
 
Laatst bewerkt:
Vooralsnog geen last , wacht het rustig af

Die goggle is rond de 100 euro dus hopenlijk fogged ie minder dan de standaard airsoft goggles .

Word in US army gebruikt dat zou iets moeten betekenen .

Fog is sowieso niet de isue , het gebrek aan bescherming wel en ik denk dat dat nu wel is opgelost.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Waarderingen: sherlockzor
Mooi zo! persoonlijk van mening dat ze al die niet fatsoenlijk afsluitende brillen/shooting glasses gewoon moeten verbieden maar bon!
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Mooi zo! persoonlijk van mening dat ze al die niet fatsoenlijk afsluitende brillen/shooting glasses gewoon moeten verbieden maar bon!

Wat defineer je als niet goed afsluitende bril? Ik draag een Swisseye raptor, erbovenop een helm en eronder een facemask. Ben dit hele jaar niet 1x op huid geraakt, en heb vaak genoeg headshots mogen incasseren. Technisch gezien sluit die bril dus niet helemaal af, maar in de praktijk voldoet hij prima.
 
Mooi zo! persoonlijk van mening dat ze al die niet fatsoenlijk afsluitende brillen/shooting glasses gewoon moeten verbieden maar bon!

Een van de eisen van de keurmerken is dat ze goed af kunnnen sluiten, anders krijgen ze de normering niet.

Hoe ze gedragen worden is een ander verhaal.
 
Ik wil gewoon niet degene zij die door 1 of andere one in a milion ricochet toch onder iemand zijn bril geraak en dat het mis gaat.
 
  • Leuk
Waarderingen: JWieleman
Ik wil gewoon niet degene zij die door 1 of andere one in a milion ricochet toch onder iemand zijn bril geraak en dat het mis gaat.

Daar heb je niet veel voor nodig, weet ik uit eigen ervaring. Het was warm weer en een andere speler had daarom zn bril wat verder op zn neus gezet. Op ong 30 meter stuur ik een paar bbs zn kant op, maar 1 kwam achter zn bril in zn oog. Ik mikte op zn boven lichaam, dat was alleen zichtbaar, maar vanaf 30 meter met een lmg is het beetje mikken.
Zo zie je maar weer, altijd bril goed ophouden (met goede sluiting rond de ogen)
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7 en sherlockzor