Ook ik heb gebruik gemaakt van Black Friday ( Bij Gunfire ) voor mijn eerste Replica & deel eerste gear.
Allerlei spul gekocht bij Gunfire, Great Oak Dumpstore, en Hobbyking.
Hieronder een overzicht.
- Gunfire -
Alles netjes verpakt en met een (werk)dag of 5 in huis.
Erg te spreken over de kwaliteit tot nu toe van alles.
Het moet zich natuurlijk eerst allemaal nog bewijzen op het veld maar eerste indruk is zeker goed.
Foto's onderin dit bericht.
1x Replica: Specna Arms SA-A03 SAEC System - Half-Tan ( incl.. High-cap mag. & M90 spring & unjamming rod in de doos )
1x Angular Front grip - Black
1x tactical vest van GFT - Multicam
1x One point Bungee sling van GFT - Multicam
1x Triple Universal mag pouch M4 van GFT - Multicam
1x Medical Pouch van GFT - Multicam
1x Mini Universal Pouchr (PMR) van GFT - Multicam
1x Gun Bag 1200mm van GFT - Olive ( Beetje aan de grote kant achteraf gezien maar ach...)
1x Magazine shaped BB speedloader 400bb van GFA ( transparant omdat ze geen zwart meer hadden)
1x Magazine speedloader 155 bb van GFA - Black
1x Specna Arms M100 spring ( Dankzij het SAEC systeem erg gemakkelijk te wisselen. Voor een totale replica noob als ik ben, was het toch met 2 minuten klaar.)
1x Patch NL-vlag 3D print
-
Great Oak Dumpstore -
Spullen komen vandaag of morgen binnen dus nog geen oordeel.
2x Mid-cap magazijnen M4 Plastic van Armalite - Black ( volgende magazijnen worden metaal maar om het budget wat te rekken nu gekozen voor plastic)
- en een zak .25gr BBs.
- Hobby King -
Erg slechte voorraad naar mijn idee en verzenden duurt lang, maar ja daar staat tegenover dat ik ook niet wou betalen voor de verzendkosten en het daarom iets lang duurt zonder tracking.
Spullen moeten nog binnen komen, dus nog geen oordeel.
1x Imax B6 charger 5A 50W (Copy)
1x Nylon XT60 Connectors Male/Female (5p)
3x LiPo Turingy Nano-Tech 1200mAh 2s 15~25C ( Had liever wat zwaardere gehad maar was niks van op voorraad. maar aangezien ik toch niet de meest actieve/rushende/sprayende airsofter verwacht te worden denk ik dat ik het met deze prima ga redden )
1x Lipo Brandvertragende accutas.
- Ali Express - (Om wat dingen goedkoop uit te kunnen proberen)
Diverse Molle Pouches, o.a. admin bag, fles houder voor langere outdoor skirms, en nog diverse cargo pouches)
1x cheap ass Red-dot sight ( Om te zien of ik ooit geld uit wil geven voor een goede)
En toen was mijn budget voorlopig even op.
Ik moet tenslotte mijn zoontje en vriendin ook nog iets te eten kunnen geven
Nu nog de tijd vinden om weer te gaan Skirmen. Kan niet wachten om alles eens goed uit te testen.
P.s. Als iemand nog tips heeft voor goede, en niet al te dure kleding zoals een UBAC shirt en en camo broek ( Multicam ), dan hoor ik die graag. Deze ontbreken nog in mijn uitrusting.
Mashmask, bril, handschoenen had ik eerder al gekocht als alternatief voor het full face mask uit de huurkit die ik tot nu toe telkens erbij huurde. Dat vond ik niets zon full face.
FOTO'S:
-Netjes verpakt-
-Unboxing Replica-
-Diverse artikelen-
-Replica met sling + gunbag-
-Tactical vest + replica. Ik had nog een flashlight liggen, heb deze aangepast door een externe drukknop zelf te maken en op de rail gemonteerd, ik moet nog even een Flashlight mount voor RIS kopen zodat de ty-raps eraf kunnen -